Geplaatst 9 april 200718 jr. Ik ga beginnen met een novelle: Vandaag startte Voetbalmagazine met een nieuw initiatief: De Beste Voetbalmanager. Het wou een paar bekende mensen buiten het voetbal een club laten trainen en ze laten beoordelen door spelers, ex-spelers, coaches, scheidsrechters, en mensen die niets van voetbal afweten(voorzitters). Ook worden punten gegeven op de financiën en op de plaats in de rangschikking. Veel media vonden het een leuk initiatief en waren bereid om mee te werken. Het Belgacom-TV zal alle matchen rechtstreeks uitzenden en zorgen voor interviews en reportages in het programma ‘Studio 2’. Frituur ‘Bij Jos’ zal sponsoren en onze site zal wekelijks verslag uitbrengen van wat de managers gepresteerd hebben.
Geplaatst 9 april 200718 jr. Auteur Ik ga beginnen met een novelle: Vandaag startte Voetbalmagazine met een nieuw initiatief: De Beste Voetbalmanager. Het wou een paar bekende mensen buiten het voetbal een club laten trainen en ze laten beoordelen door spelers, ex-spelers, coaches, scheidsrechters, en mensen die niets van voetbal afweten(voorzitters). Ook worden punten gegeven op de financiën en op de plaats in de rangschikking. Veel media vonden het een leuk initiatief en waren bereid om mee te werken. Het Belgacom-TV zal alle matchen rechtstreeks uitzenden en zorgen voor interviews en reportages in het programma ‘Studio 2’. Frituur ‘Bij Jos’ zal sponsoren en onze site zal wekelijks verslag uitbrengen van wat de managers gepresteerd hebben.
Geplaatst 9 april 200718 jr. Auteur Ik ga beginnen met een novelle: Vandaag startte Voetbalmagazine met een nieuw initiatief: De Beste Voetbalmanager. Het wou een paar bekende mensen buiten het voetbal een club laten trainen en ze laten beoordelen door spelers, ex-spelers, coaches, scheidsrechters, en mensen die niets van voetbal afweten(voorzitters). Ook worden punten gegeven op de financiën en op de plaats in de rangschikking. Veel media vonden het een leuk initiatief en waren bereid om mee te werken. Het Belgacom-TV zal alle matchen rechtstreeks uitzenden en zorgen voor interviews en reportages in het programma ‘Studio 2’. Frituur ‘Bij Jos’ zal sponsoren en onze site zal wekelijks verslag uitbrengen van wat de managers gepresteerd hebben.
Geplaatst 9 april 200718 jr. Lijkt me leuk :) Maar wel beetje afgekeken van So You wanna be a Football Manager? Of niet soms:P? Ga hem wel volgen ;)
Geplaatst 9 april 200718 jr. hij heeft gezorgd voor een nieuwe genre onder de novelle's, zie er graag meer komen;)
Geplaatst 9 april 200718 jr. In princiepe wel leuk alleen probeer wel een beetje origineel te blijven zodat het niet te veel op So You wanna be a Football Manager? gaat lijken.
Geplaatst 9 april 200718 jr. ik ben niet echt van de '' met Sterren '' Programma's 1tje was eigelijk wel genoeg. wat florian al zegt wees orgineel zodat die niet op die andere gaat lijken succes :D
Geplaatst 10 april 200718 jr. Auteur De deelnemers zijn bekend Nu zijn de deelnemers aan ‘De Beste Voetbalmanager’ bekend. De jury die de mensen gaat beoordelen bestaat uit de voetballers Ronaldinho, Mark Van Bommel, Daniël Van Buyten en Emile Mpenza, ook uit de ex-topspelers Pelé, ..., de trainers Mourinho, Guus Hiddink en Georges Leekens en uit iemand die zowel, ex-topspeler als ex-toptrainer was:Johan Cruijff. Daarnaast hebben we ook nog de voorzitter gekozen die het minst van voetbal kennen:Roger Lambrecht. Straks gaan we ze even voorstellen maar eerst gaan we de bekende mensen voorstellen die de clubs gaan leiden. De eerste is Marc Reynebeau, de tweedeslimste mens ter wereld. Hij zegt zelf dat hij niets van voetbal weet. Van Belgische doelmannen kent hij alleen Jean-Marie Pfaff en Johny Voners. De tweede is Roman Abramovich, die hem zal moeten bewijzen zonder zijn fortuin. De volgende is Ben Rottiers(Pol uit FC de kampioenen) die voor het eerst de kans krijgt om een professionele club te trainen. Daarna heb je nog Elvis Presley die een paar dagen na Pasen verrijst uit de dood en dan heb je nog Frank Deboosere die in weer en wind achter zijn club zal blijven staan. Dat waren de deelnemerrs. Ze gaan allemaal een paar keer een aanbod krijgen van een club en ze moeten binnen de 2 weken een club kiezen die niet te hoog staat.
Geplaatst 10 april 200718 jr. Eerlijk gezegd lijkt het me een beetje zeer onrealistisch allemaal en wat chaotisch. Mss met een paar alinea's werken
Geplaatst 10 april 200718 jr. Ik vind het chaos en ik vind het een gestolen idee. Mee eens, totaal niet orgineel. Maar ja toch succes. :cab:
Geplaatst 10 april 200718 jr. Jongens geef hem de kans te bewijzen dat dit ook iets origineels kan worden!! Kritiek spuien kan iedereen, probeer positieve tips te geven... Probeer je teksten wat in te delen en dan komt het echt wel goed!! Véél succes
Geplaatst 10 april 200718 jr. En probeer het een beetje een eigen wending te geven en daarmee bedoel ik niet met foto's en het aantal procent wat ze hebben gekregen etc.