Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Hoe doen jullie dat met tactieken? Gebruiken jullie dezelfde tactiek gedurende een seizoen of wisselen jullie ook van tactiek? En dan bedoel ik niet dat je een paar instellingen verandert zodat je een tegenstander beter aan kan, maar echt radicaal van tactiek wijzigen. Van 4-5-1 naar 3-5-2 of naar 4-4-2. Echt totaal van concept veranderen. Doen jullie dat of houden jullie vast aan die ene tactiek die al zoveel succes (of niet :cab: ) heeft gebracht?

Geplaatst
  • Auteur

Hoe doen jullie dat met tactieken? Gebruiken jullie dezelfde tactiek gedurende een seizoen of wisselen jullie ook van tactiek? En dan bedoel ik niet dat je een paar instellingen verandert zodat je een tegenstander beter aan kan, maar echt radicaal van tactiek wijzigen. Van 4-5-1 naar 3-5-2 of naar 4-4-2. Echt totaal van concept veranderen. Doen jullie dat of houden jullie vast aan die ene tactiek die al zoveel succes (of niet :cab: ) heeft gebracht?

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

als het goed loopt wissel ik nog steeds maar dan kleine aanpassingen.

als het minder goed loopt gooi ik mijn tacktiek om.

Geplaatst

Ik hou over het algemeen het hele seizoen vast aan één en dezelfde tactiek, het heeft mij nog nooit echt in de steek gelaten. Enkel tijdens de wedstrijd wil ik mijn tactiek/formatie massaal aanpassen, als ik een doelpunt wil forceren of de pot achterin compleet dicht wil gooien.

Geplaatst

Ik ben redelijk standvastig in mijn tactiek, maar soms kan een totaal andere formatie een ommekeer betekenen in een mindere periode.

Wel leuk als de pers dat ook opmerkt en er over bericht.

Geplaatst

Ik maak normaal gezien om het seizoen een nieuwe tacktiek, tijdens het seizoen enkel kleine aanpassingen om de tacktiek nog beter te maken.

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben zelf nogal wispelturig. Ik download heel veel tactieken en ik heb dus een vast setje dat ik gebruik. Daarin zitten sinds kort ook die Kamikaze en Falanx tactieken van Guido, die ideaal zijn om te forceren of juist om de 0 te houden. Ik switch dus vrij veel ook van formatie.

Geplaatst

Speel altijd met een zelfgemaakte 3-5-2 de laatste tijd. Als het niet goed gaat switch ik naar mijn eigen 4-4-2. Werkt allebei gewoon goed :)

Geplaatst

Ik houd meestal vast aan mijn tactiek. Speel net zoals ForzaUtreg in een zelfbedachte 3-5-2 of in een aanvallende 4-4-2 omdat deze bij mij de meeste successen heeft opgeleverd (2x CL, 6 landstitels en 5 bekers en 2 Uefa Cups) maarja wat wil je ook als je Ajax bent en daarna wordt gevraagd bij Barca.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.