Geplaatst 6 april 200718 jr. Na een aantal jaar Ajax te zijn geweest en grote dingen te hebben behaald besloot ik mijn eerste contract (die ik aan het begin tekende) niet te verlengen. Ik stopte dus bij Ajax en ik dacht dus dat ik mezelf zo bij een club kon aanbieden om coach te worden. Maar ik weet niet hoe dit kan of dat dit uberhaupt wel kan. Aanbiedingen krijg ik niet, hoe kan ik met het zelfde profiel snel gewoon weer aan de leiding staan van een club want wachten op een aanbieding al twee jaar lang begint te vervelen.
Geplaatst 6 april 200718 jr. Auteur Na een aantal jaar Ajax te zijn geweest en grote dingen te hebben behaald besloot ik mijn eerste contract (die ik aan het begin tekende) niet te verlengen. Ik stopte dus bij Ajax en ik dacht dus dat ik mezelf zo bij een club kon aanbieden om coach te worden. Maar ik weet niet hoe dit kan of dat dit uberhaupt wel kan. Aanbiedingen krijg ik niet, hoe kan ik met het zelfde profiel snel gewoon weer aan de leiding staan van een club want wachten op een aanbieding al twee jaar lang begint te vervelen.
Geplaatst 6 april 200718 jr. Auteur Na een aantal jaar Ajax te zijn geweest en grote dingen te hebben behaald besloot ik mijn eerste contract (die ik aan het begin tekende) niet te verlengen. Ik stopte dus bij Ajax en ik dacht dus dat ik mezelf zo bij een club kon aanbieden om coach te worden. Maar ik weet niet hoe dit kan of dat dit uberhaupt wel kan. Aanbiedingen krijg ik niet, hoe kan ik met het zelfde profiel snel gewoon weer aan de leiding staan van een club want wachten op een aanbieding al twee jaar lang begint te vervelen.
Geplaatst 6 april 200718 jr. je kunt gewoon solliciteren. Door naar banencentrum te gaan en dan te kijken bij werkzekerheid. Hier zie je of er vacatures zijn en of er managers onder druk staan en mogelijk ontslagen worden
Geplaatst 6 april 200718 jr. Banen> werkzekerheid Als er een club geen manager heeft op de club drukken en linksonder solliciteren drukken. Je ziet van zelf of je de baan krijgt. Als een club's manager in de positie onzeker of heel onzeker staat, klik op de club en zeg interesse tonen (linksonder) kijk de volgende dagen naar je berichten of je kansmaakt, en wacht tot de manager wordt ontslagen.
Geplaatst 9 april 200718 jr. Banen> werkzekerheid Als er een club geen manager heeft op de club drukken en linksonder solliciteren drukken. Je ziet van zelf of je de baan krijgt. Als een club's manager in de positie onzeker of heel onzeker staat, klik op de club en zeg interesse tonen (linksonder) kijk de volgende dagen naar je berichten of je kansmaakt, en wacht tot de manager wordt ontslagen. Bij FM06 als ik interesse toonden bij een club waar de huidige managers status: onzeker, kreeg ik paar dagen altijd een nieuwsbericht terug, dat ik tog geen kans zou maken... en die status van onzeker, was ook gelijk weg bij die manager:moop: dit terwijl ik al een aardig managerprofiel met mooie prijzen had IS dit bij FM07 verandert?