Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Weet iemand een skin om normaal in windowed mode te kunnen spelen?

Want als ik met de normale skin speel zie ik een gedeelte van de stats niet, en als ik een skin heb waarbij ik alle stats zie, dan staat het vakje met schorsing/blessures etc. er niet... :(

Geplaatst
  • Auteur

Want als ik met de normale skin speel zie ik een gedeelte van de stats niet, en als ik een skin heb waarbij ik alle stats zie, dan staat het vakje met schorsing/blessures etc. er niet... :(

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst
  • Auteur

Werkt ook niet bij mij, dan krijg ik zo'n mooie scrollbar bij de stats...

Geplaatst

Waarschijnlijk is het probleem verholpen als je je beeldschermresolutie aanpast, Heb ik ook maar gedaan en nu zie ik alles gewoon :)

Geplaatst
Waarschijnlijk is het probleem verholpen als je je beeldschermresolutie aanpast, Heb ik ook maar gedaan en nu zie ik alles gewoon :)
Is inderdaad correct, mja dan zit je wel weer met een grote resolutie, moet je iedere keer als je FM begint en stopt je resolutie aanpassen, zou handig zijn als iemand het zou kunnen 'programmeren' dat je die scrollbar kan gebruiken (want hier wil die dus niet naar beneden scrollen) heb gevonden waar hij staat maar in de xml staat er niets bruikbaars, maar zal er nog eens naar kijken
Geplaatst

Hellenic skin is idd. een goeie

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.