Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Hallo Mensen,

Ik heb een probleem en khoop dat iemand me kan helpen,

Ik krijg constant op 8 januari 2009 (in deze game) een fatale foutmelding,

Er word dan automatisch een bestand naar mijn crashdump geplaatst.

Ik heb het spel (savegame 7 januari) al 3 x opnieuw geprobeerd (oa, met msn, media player, xfire ed uit) en hij doet het nog steeds niet.

Hier een screentje;

my.php?image=crash8jan09my3.jpg

Plz help

Edit: Ik het het 2x 'gewoon' geprobeerd en 1 keer (toen heb ik screen gemaakt) op vakantie

Geplaatst
  • Auteur

Hallo Mensen,

Ik heb het spel (savegame 7 januari) al 3 x opnieuw geprobeerd (oa, met msn, media player, xfire ed uit) en hij doet het nog steeds niet.

Hier een screentje;

Plz help

Edit: Ik het het 2x 'gewoon' geprobeerd en 1 keer (toen heb ik screen gemaakt) op vakantie

Geplaatst
  • Auteur

Hallo Mensen,

Hier een screentje;

Plz help

Geplaatst

Ik heb er ook last van gehad, het klinkt misschien raar maar af en toe van skin verwisselen helpt. In ieder geval bij mij ik heb nu zelfs msn en alles weer aanstaan! Ik hoop dat je er wat aan hebt?

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de snelle reactie

Ik heb de RoLLs-skin, de Aqua-Skin en de normale Flexion skin zojuist geprobeerd en ik krijg steeds maar weer die error op het moment dat hij op 8 januari aan het laden is :(

Geplaatst

Ow dat weet ik niet. Ik had ook Crash Dumps maar nooit op dezelfde datum dus ik kan je hier helaas niet mee helpen. Misschien moet je op de site van Sports Interactive kijken daar staat ook iets over Crash Dumps!

Geplaatst

Welke patch speel je? Bij fm2006 had ik dat ook, die fatale fout. Ik speelde toen nog met 6.0. Ik had 6.3 geinstaleerd en het werkte bij mij.

Geplaatst
  • Auteur

Ik speel met Patch 7.0.2 van SI, de laatste dus,

Ik baal hier wel goed van, volgens het si-forum zijn er meer mensen met soortgelijke klachten en veel van die mensen kunnen ze niet helpen.

Ik vind dit echt zwak, ik leg €50 neer voor een half afgemaakt spel en dan werkt ie nog niet volledig na 2 patches :\

Geplaatst

Ik kreeg deze fout ook op een gegeven moment, als ik telkens de zelfde oefenwedstrijd ( en daarna op doorgaan ) drukte, kreeg ik die fout.

Toen ging ik op vakantie voor 2 dagen ( en dus die oefenwedstrijd niet zelf spelen ) en toen ging ie er wel voorbij... sindsdien geen last meer gehad...

Geplaatst
  • Auteur

Heb ik al 2x geprobeerd (zie screen) maar dat werkt helaas niet,

Op 8 januari is het bij mij winterstop en ik heb pas rond 20 januari een stage staan in de V.S.

Geplaatst

Heey hiddink, heb je dat probleem nog steeds of heb je dat opgelost? zo ja hoe? ik heb er weleens eerder last van gehad ook met de laatste patch van si,maar dat ging vanzelf over. alleen is het nu steeds weer het ouwe liedje op dezelfde datum. terwijl dat voorheen niet zo was. mazzel thedagger

Geplaatst

Ik speel met Patch 7.0.2. en ik krijg het al tijdens het laden van een game.. Iemand die weet wat ik eraan kan doen?

Geplaatst

Het lijkt me niet, als ik zo in dit topic kijk.

Geplaatst

Je kan het proberen maar het lijkt me niet erg waarschijnlijk dat het helpt.

Geplaatst

je kan ook proberen als je bv. steeds op een dag krijgt dan even op vakantie te gaan, soms helpt dit wel bij mij!!

Geplaatst

Dan heb je waarschijnlijk te weinig geheugen beschikbaar of heb je teveel applicaties tegelijk draaien. Ik heb hem van de week één keer gehad en dat was gewoonweg omdat mijn computer het allemaal niet kon en op het moment dat hij vast leek te lopen, kreeg ik die Fatale Fout.

Geplaatst

elke x als ik wat opstart of nieuwe game doet dan zeg tie elke x Fatale fout, en dan wijst tie naar crashdump :S

weet iemand hier iets op

Geplaatst

ik dacht dat je zoo file moest verwijderen of je pc heeft geen genoeg geheugen verwijder wat proggies en probeer nog es

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.