Geplaatst 5 april 200718 jr. Welkom bij mijn Eerste Novelle. We schrijven het jaar 2015. De veranderingen met zo'n 10 jaar geleden zijn niet heel groot. Alles is net iets sneller, net iets mooier, net iets strakker. Ik ben Niels van de Ven, ben geboren op 31 maart 1978 en een echte Voetbaljunk. Vanaf kleins af aan was ik een echte afmaker. Ik heb het zelfs nog tot het betaalde voetbal geschopt. Op mijn CV prijken FC Eindhoven, NAC, Southampton en Reading als clubs. Niet verkeerd toch? Na mijn voetbalcarriere was mijn grootste droom om ooit Manager te worden. Vorig jaar heb ik eindelijk mijn trainersdiploma gehaald. Dit seizoen voel ik gewoon aan alles dat het gaat lukken, ik ga Manager worden bij een BVO! Via mijn zakenwaarnemer hebben al een aantal clubs contact met me opgenomen Het betreft: FC Twente (Nu spelend in de Jupiler League) FC Omniworld (Ook nog spelend in de Jupiler League) FC Eindhoven (Geld hetzelfde voor) ADO Den Haag (Net gedegradeerd naar de Jupiler League) Morgen heb ik een gesprek met Omniworld en ADO. Eens kijken wat dat wordt!
Geplaatst 5 april 200718 jr. Auteur Welkom bij mijn Eerste Novelle. We schrijven het jaar 2015. De veranderingen met zo'n 10 jaar geleden zijn niet heel groot. Alles is net iets sneller, net iets mooier, net iets strakker. Ik ben Niels van de Ven, ben geboren op 31 maart 1978 en een echte Voetbaljunk. Vanaf kleins af aan was ik een echte afmaker. Ik heb het zelfs nog tot het betaalde voetbal geschopt. Op mijn CV prijken FC Eindhoven, NAC, Southampton en Reading als clubs. Niet verkeerd toch? Na mijn voetbalcarriere was mijn grootste droom om ooit Manager te worden. Vorig jaar heb ik eindelijk mijn trainersdiploma gehaald. Dit seizoen voel ik gewoon aan alles dat het gaat lukken, ik ga Manager worden bij een BVO! Via mijn zakenwaarnemer hebben al een aantal clubs contact met me opgenomen Het betreft: FC Twente (Nu spelend in de Jupiler League) FC Omniworld (Ook nog spelend in de Jupiler League) FC Eindhoven (Geld hetzelfde voor) ADO Den Haag (Net gedegradeerd naar de Jupiler League) Morgen heb ik een gesprek met Omniworld en ADO. Eens kijken wat dat wordt!
Geplaatst 5 april 200718 jr. Auteur Welkom bij mijn Eerste Novelle. We schrijven het jaar 2015. De veranderingen met zo'n 10 jaar geleden zijn niet heel groot. Alles is net iets sneller, net iets mooier, net iets strakker. Ik ben Niels van de Ven, ben geboren op 31 maart 1978 en een echte Voetbaljunk. Vanaf kleins af aan was ik een echte afmaker. Ik heb het zelfs nog tot het betaalde voetbal geschopt. Op mijn CV prijken FC Eindhoven, NAC, Southampton en Reading als clubs. Niet verkeerd toch? Na mijn voetbalcarriere was mijn grootste droom om ooit Manager te worden. Vorig jaar heb ik eindelijk mijn trainersdiploma gehaald. Dit seizoen voel ik gewoon aan alles dat het gaat lukken, ik ga Manager worden bij een BVO! Via mijn zakenwaarnemer hebben al een aantal clubs contact met me opgenomen Het betreft: FC Twente (Nu spelend in de Jupiler League) FC Omniworld (Ook nog spelend in de Jupiler League) FC Eindhoven (Geld hetzelfde voor) ADO Den Haag (Net gedegradeerd naar de Jupiler League) Morgen heb ik een gesprek met Omniworld en ADO. Eens kijken wat dat wordt!
Geplaatst 5 april 200718 jr. Ik vind het stukje aan de kleine kant, maar het ziet er wel goed uit. Heb je nog prijzen gehaald bij je vorige clubs of niet ?
Geplaatst 5 april 200718 jr. Auteur Ja, ben een tijdje manager van de Graafschap geweest. Daarmee heb ik de Jupiler League en de Beker gewonnen. Maar laten we er even vanuit gaan dat dit een nieuw begin is ;)
Geplaatst 5 april 200718 jr. Auteur De eerste club waarmee ik een gesprek heb is ADO Den Haag Het bestuur verteld mij dat ze binnen een aantal jaar een tot de Nederlandse (sub)Top willen behoren. Hiervoor hebben ze een stappenplan opgesteld Doelstellingen Jaar 1: Een kwalitatief goeie selectie op de been helpen en Promoveren naar de Eredivsie Jaar 2: Handhaven in de Eredivisie en selectie nog verder versterken Jaar 3: Plaatsje in de middenmoot Jaar 4: Meedoen om Europese play-offs Verder hebben ze mij beloofd dat ik dit jaar een ruim transferbudget krijg om spelers aan te trekken. Zeker niet verkeerd. Ik laat weten dat ik onder de indruk ben maar ook nog even wil praten met de andere teams De volgende club waarmee ik een gesprek heb is FC Omniworld Ze laten me weten binnen een afzienlijke tijd te willen promoveren naar de Eredivisie maar dat ik het wel met een beperkt transferbudget moet doen. Ik heb niet het juiste gevoel bij Omniworld en bedank de Bestuurders voor hun tijd maar laat weten dat ik niet echt geintereseerd ben.
Geplaatst 5 april 200718 jr. Auteur De volgende dag heb ik een gesprek met FC Eindhoven en FC Twente Hier hoef ik geen woorden aan vuil te maken. De Bestuurder komen één half uur (!) te laat en hebben naar mijn idee eigelijk ook geen zin om met de club de weg naar boven in te zetten. Ik laat ze na 'n klein uurtje praten dan ook weten dat ik niet in zee met ze zal gaan. De laatste club die intresse in mij heeft. Ik heb gelijk een goed gevoel bij alles en heb het idee dat Twente echt iets wil bereiken. Het Bestuur stelt voor komend seizoen maarliefst 6 miljoen beschikbaar om de selectie mee te versterken. Net als ADO willen ze ook na dit seizoen weer terug zijn in de competitie en binnen een aantal jaar in de Vaderlandse subtop spelen. Ik laat ze weten dat ik tevreden ben met wat ik heb gehoord en dat ik mijn definitieve besluit morgen aan ze zal doorgeven. Next: Wordt het Twente of toch ADO den Haag
Geplaatst 5 april 200718 jr. ik hoop echt dat het ADO wordt. Ik speel er zelf ook meestal mee. Leuke club
Geplaatst 5 april 200718 jr. Ik zou Twente wel een leuke club vinden! Maar je moet het zelf maar zien Succes!
Geplaatst 5 april 200718 jr. Twente heeft hoge loonlasten check maar. Maar in 2015 kan het anders zijn. (2008 meestal)
Geplaatst 5 april 200718 jr. Auteur Het is inmiddels half 7 's avonds en ik besluit om maar eens met een pilsje op mijn gemak naar Voetbal Insite te gaan kijken (Ook in 2015 bestaat Voetbal Insite nog) Een klein kwartier later gaat opeens de telefoon. 'Hallo met Niels' 'Hey Niels, Mitchell hier' Mitchell was mijn zakenwaarnemer maar tegelijk ook mijn beste vriend, ik kende hem al vanaf de basisschool. Mitchell is vanaf kleins af aan een zakenman en het was ook logisch dat hij later iets in het wereldje zou gaan doen. 'Eeee Ouwe, wat is er?' 'Kap nou eens met dat Ouwe van je, ik ben maar één maand ouder als je!' 'Nee maar nu ff serieus'. 'Ik heb net een telefoontje gehad van een BVO die je graag zou willen hebben al manager' 'Wie dan?' 'Beloof je dat je niet gaat krijsen' 'Ehh.. Ja beloofd' 'FC Groningen en ze willen vanavond nog met ons rond de tafel gaan zitten!' 'Nee dat meen je niet' _O_ 'Ik kom nu naar jou toe!' Hoewel ik een Eindhovenaar in hart en nieren ben heb ik altijd al een zwak gehad voor FC Groningen. Dit jaar was dramatisch verlopen voor Groningen en ze eindigde 17 met een selectie die gemakkelijk bij de eerst 6 had kunnen eindigen. De promotie/degradatie wedstrijden die volgde hebben me minimaal 10 jaar van mijn leven gekost. En toen Groningen de beslisingswedstrijd zelfs verloor heb ik in een avond al mijn maandsalaris gespendeerd aan drank. FC Groningen in de Jupiler League.. Ik kan me er nog steeds niks bij voorstellen.
Geplaatst 5 april 200718 jr. Auteur Dit was voor mij een droom die uitkwam. Ik had de kans manager te worden van FC Groningen! Het bestuur vertelde mij dat ik 10 miljoen zou krijgen om nieuwe spelers aan te trekken. Ook zou een ruim bedrag apart worden gelegd voor de salarissen Net als bij ADO hadden ze ook bij Groningen een stappenplan Doelstellingen: Jaar 1: Kampioen worden Jaar 2: Plaats in de middenmoot afdwingen Jaar 3: Meedoen om play-offs Uefa Cup voetbal Jaar 4: Meedoen om play-offs Uefa Cup voetbal Jaar 5: Meedoen aan play-offs om CL voetbal In de gegeven doelstellingen kon ik me aardig vinden en ik had mijn keuze gemaakt: IK WAS DE NIEUWE MANAGER VAN FC GRONINGEN!
Geplaatst 5 april 200718 jr. Het kan aan mij liggen, maar je wilt in je 1ste jaar kampioen worden en in het jaar daarop in de middenmoot? beetje vreemd dacht ik zo Edit: Je hebt het al aangepast zie ik
Geplaatst 5 april 200718 jr. Als je goed had gelezen las je dat ze nu in de Jupiler league zaten dus eerst kampioen worden in de Jupiler league en dan middenmoot eredivisie ;) veel succes KUTGW
Geplaatst 6 april 200718 jr. Het ziet er heel goed uit NielsPSV en ook een heel mooie club is FC Groningen natuurlijk, je hebt daar niet de minste spelers tot je beschikking hoewel een nieuwe keeper geen kwaad zou kunnen daar, is maar een advies.