Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wie weet hoe je zelf een manager spel kan maken?

Lijkt me wel leuk om zo iets te proberen:)

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

Daar gaan jaren overheen.. dat doe je niet in een paar maanden. Bovendien heb je daar een hoop kennis voor nodig over Software en alles.

Geplaatst
  • Auteur

O maar wat voor software heb je nodig.

Ik wil gewoon een spel maken met 1 competitie.

Geplaatst

Dan nog. Je zult van alles in moeten programeren en allerlei functies moeten maken. De exacte software weet ik niet, maar ik verklap je wel dat het waarschijnlijk niet goedkoop is.

Geplaatst
  • Auteur

O, ik hoopte dat er een progamma was net zoals die dingen waar je binnen 2 dagen een Mario game maakte.

Geplaatst

Ja, maar een mario-game werkt met textures en graphics enzo, en FM is alleen text-based, dus het lijkt mij dat dat heel andere koek is.

Geplaatst

Moet je aan SI vragen. Maar ik zou er niet aan beginnen. Weet niet hoe oud je bent en over hoeveel kennis je daarover beschikt maar het lijkt me onmogelijk om in je 1'tje te doen. En ik denk trouwens niet dat ze bij google te vinden zijn. Ik denk dat ze misschien op een enkele site te downloaden zijn, en miscshien in enkele winkels te koop zijn. Verder niet.

Geplaatst

waarom zou je er uberhaupt willen maken, alleen jij zal het spelen (denk ik)

en je hebt football manager al. ;)

Geplaatst

Neem me niet kwalijk,maar is dit een serieuze vraag?

Geplaatst

Snap het ook niet echt, er zijn hier heel veel mensen een jaar mee bezig om een goed spel uit te brengen en dat dan nog bugs bevat. Jij wilt dus in je eentje hetzelfde doen ? Zal wel een jaartje of 2 duren voordat je het snapt, een jaartje ov 6 dat je alles hebt in gevoerd en dan nog een jaar testen en verbeteren en dan is het al oud. Er zijn dan namelijk al nieuwere technieken.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.