Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Begin

Het was bijna zomer, 31 juni laatste dag van het school en ik hoorde dat ik mijn diploma had. Ik kan nu dus trainer worden met dit mooie diploma, maar de vraag is waar kan ik starten, op hoog niveau zullen ze me nog niet willen en op een heel laag niveau spelen, ja dat boeit me niet. Eerst wie ik ben: Ik ben nu 21 en mijn naam is Allesandro Martinez, maar toch ben ik een Belg, men vader was een Spanjaard en vond Allesandro een mooie naam. (uitgesproken als: alechandro) Ik besloot om op zoek te gaan naar een club, die bij me past, ik diende sollicitatiebrieven in maar nooit kreeg ik antwoord, ik ben al een heel nerveus iemand en dan maken ze het nog erger. Maar toen ik ging ik naar het mooie Spanje en besloot om daar eens op vakantie gaan en alles op een rijtje te zetten. Ik nam het vliegtuig en weg was ik, zo onverwacht vertrokken en ik zie wel waar ik kom, zo iemand ben ik. Ik neem de dag hoe hij komt, en probeer er altijd iets goed van te maken. Mijn droom is om ooit de beker, competitie + Champions League te winnen, dat is een grote droom maar ik wil hem doen uitkomen. En net wanneer ik aankom in Spanje zie ik: ‘Schande bij Alaves’ Na het artikel wat meer te lezen zie ik dat hen trainer buiten ligt na enkele omkoopschandalen. Ik roep een taxi en vertel hem dat hij naar daar moet vertrekken. Zal ik daar manager worden?

Geplaatst
  • Auteur

Begin

Het was bijna zomer, 31 juni laatste dag van het school en ik hoorde dat ik mijn diploma had. Ik kan nu dus trainer worden met dit mooie diploma, maar de vraag is waar kan ik starten, op hoog niveau zullen ze me nog niet willen en op een heel laag niveau spelen, ja dat boeit me niet. Eerst wie ik ben: Ik ben nu 21 en mijn naam is Allesandro Martinez, maar toch ben ik een Belg, men vader was een Spanjaard en vond Allesandro een mooie naam. (uitgesproken als: alechandro) Ik besloot om op zoek te gaan naar een club, die bij me past, ik diende sollicitatiebrieven in maar nooit kreeg ik antwoord, ik ben al een heel nerveus iemand en dan maken ze het nog erger. Maar toen ik ging ik naar het mooie Spanje en besloot om daar eens op vakantie gaan en alles op een rijtje te zetten. Ik nam het vliegtuig en weg was ik, zo onverwacht vertrokken en ik zie wel waar ik kom, zo iemand ben ik. Ik neem de dag hoe hij komt, en probeer er altijd iets goed van te maken. Mijn droom is om ooit de beker, competitie + Champions League te winnen, dat is een grote droom maar ik wil hem doen uitkomen. En net wanneer ik aankom in Spanje zie ik: ‘Schande bij Alaves’ Na het artikel wat meer te lezen zie ik dat hen trainer buiten ligt na enkele omkoopschandalen. Ik roep een taxi en vertel hem dat hij naar daar moet vertrekken. Zal ik daar manager worden?

Geplaatst
  • Auteur

Begin

Geplaatst

Kleine intro, maar het is wel goed geschreven. Hopelijk kun je het zo volhouden. Veel succes.

Geplaatst
  • Auteur

alaves_logo_8878.gif

En jawel, ik ben gekomen bij Deportive Alaves. Het is een ploeg die sucessen kende maar in 2005-2006 hadden ze een slecht seizoen en zeiden ze hallo aan de tweede klasse. Nu is het tijd om nog eens te tonen wat ze in hun mars hebben. Ze hebben een ploeg die in staat is om te promoveren dat zeker, maar toch kreeg ik nog 2 miljoen transferbudget en heb er enkele transfers mee gedaan en de eerste die was gratis het gaat om het Nigeriaans talent: Ogbuke, deze man is de revelatie van Nigeria en al hopelijk bij ons goed presteren, hij is nog jong en zal wat invallen en wie weet scoren.

Er is ook een Aitor komen aansluiten bij ons, hij werd ons gratis aangeboden en is gewoon iemand die de kern zal verbreden.

De voorbereiding liep vlekkeloos, we speelde drie wedstrijden en die werden ook alle drie gewonnen, vooral in de tweede helft komen we er altijd sterker uit, vooral Aloisi ontplooit zich echt. Ook Ogbuke heeft al enkele doelpunten kunnen scoren. En op basis van resultaten en speelgelegenheid is er ook een basiselftal uit de bus gekomen, zo zal het eruit gaan zien.

fsscr000tt0.png

We zijn klaar voor de competitie en we zien wel wat die brengt voor ons!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.