Geplaatst 5 april 200718 jr. Vol goede moed ben ik gestart met mijn favoriete club: AS Roma. Tot mijn frustratie ben ik gedurende drie seizoenen achtereen in de Serie A als tweede geëindigd... Ik wil kampioen worden! Ik speel FM 2007 (bewust) zonder patch, update of gerommel met een editor. Verder heb ik de nodige CM / FM ervaring, aangezien ik alle edities vanaf CM 2 heb gespeeld. Mijn tactiek is 4-4-2 aanvallend, daarbij speel ik vrij aanvallend en geef behoorlijk veel druk op de tegenstander, in een hoog tempo. Belangrijke aanvallers van mijn tegenstanders laat ik kort dekken door mijn mandekkers. Naar mijn mening heb ik een jonge, maar zeer sterke selectie. De spelers behalen gedurende het seizoen een gemiddeld cijfer hoger dan een 7,0. Mijn team: DM: Curci / Zotti DL: Tonetto / Chivu DR: Rosi / Panucci DC: Jacques Faty / Ferrari DC: Chivu / Ferrari DMC: De Rossi / Aquilani MR: Mancini / Taddei / Virga ML: Taddei / Perrotta / Eduardo AMC: Totti / Eduardo (playmaker) FC: Okaka / Eduardo / Montella FC: HiguaÃn / Eduardo / Montella Met bovenstaand team ben ik begonnen in het seizoen 2006/2007 en heb ik drie jaar, min of meer ongewijzigd, bij elkaar gehouden. In seizoen één werd Internazionale kampioen (geen verassing), in seizoen twee Fiorentina (verloren op de laatste speeldag) en in seizoen drie wederom Internazionale. Ondanks het feit dat de voorhoede zeer jong is, zorgden Okaka en HiguaÃn in het seizoen 2006/2007 samen voor meer dan 50 doelpunten, waarvan ongeveer 35 in de Serie A. De daaropvolgende seizoenen nam dat aantal toe. Heeft iemand een bruikbare tip voor wat betreft mijn tactiek? Aan mijn spelers ligt het niet!
Geplaatst 5 april 200718 jr. Auteur Vol goede moed ben ik gestart met mijn favoriete club: AS Roma. Tot mijn frustratie ben ik gedurende drie seizoenen achtereen in de Serie A als tweede geëindigd... Ik wil kampioen worden! Ik speel FM 2007 (bewust) zonder patch, update of gerommel met een editor. Verder heb ik de nodige CM / FM ervaring, aangezien ik alle edities vanaf CM 2 heb gespeeld. Mijn tactiek is 4-4-2 aanvallend, daarbij speel ik vrij aanvallend en geef behoorlijk veel druk op de tegenstander, in een hoog tempo. Belangrijke aanvallers van mijn tegenstanders laat ik kort dekken door mijn mandekkers. Naar mijn mening heb ik een jonge, maar zeer sterke selectie. De spelers behalen gedurende het seizoen een gemiddeld cijfer hoger dan een 7,0. Mijn team: DM: Curci / Zotti DL: Tonetto / Chivu DR: Rosi / Panucci DC: Jacques Faty / Ferrari DC: Chivu / Ferrari DMC: De Rossi / Aquilani MR: Mancini / Taddei / Virga ML: Taddei / Perrotta / Eduardo AMC: Totti / Eduardo (playmaker) FC: Okaka / Eduardo / Montella FC: HiguaÃn / Eduardo / Montella Met bovenstaand team ben ik begonnen in het seizoen 2006/2007 en heb ik drie jaar, min of meer ongewijzigd, bij elkaar gehouden. In seizoen één werd Internazionale kampioen (geen verassing), in seizoen twee Fiorentina (verloren op de laatste speeldag) en in seizoen drie wederom Internazionale. Ondanks het feit dat de voorhoede zeer jong is, zorgden Okaka en HiguaÃn in het seizoen 2006/2007 samen voor meer dan 50 doelpunten, waarvan ongeveer 35 in de Serie A. De daaropvolgende seizoenen nam dat aantal toe. Heeft iemand een bruikbare tip voor wat betreft mijn tactiek? Aan mijn spelers ligt het niet!
Geplaatst 5 april 200718 jr. Auteur Vol goede moed ben ik gestart met mijn favoriete club: AS Roma. Tot mijn frustratie ben ik gedurende drie seizoenen achtereen in de Serie A als tweede geëindigd... Ik wil kampioen worden! Ik speel FM 2007 (bewust) zonder patch, update of gerommel met een editor. Verder heb ik de nodige CM / FM ervaring, aangezien ik alle edities vanaf CM 2 heb gespeeld. Mijn tactiek is 4-4-2 aanvallend, daarbij speel ik vrij aanvallend en geef behoorlijk veel druk op de tegenstander, in een hoog tempo. Belangrijke aanvallers van mijn tegenstanders laat ik kort dekken door mijn mandekkers. Naar mijn mening heb ik een jonge, maar zeer sterke selectie. De spelers behalen gedurende het seizoen een gemiddeld cijfer hoger dan een 7,0. Mijn team: DM: Curci / Zotti DL: Tonetto / Chivu DR: Rosi / Panucci DC: Jacques Faty / Ferrari DC: Chivu / Ferrari DMC: De Rossi / Aquilani MR: Mancini / Taddei / Virga ML: Taddei / Perrotta / Eduardo AMC: Totti / Eduardo (playmaker) FC: Okaka / Eduardo / Montella FC: HiguaÃn / Eduardo / Montella Met bovenstaand team ben ik begonnen in het seizoen 2006/2007 en heb ik drie jaar, min of meer ongewijzigd, bij elkaar gehouden. In seizoen één werd Internazionale kampioen (geen verassing), in seizoen twee Fiorentina (verloren op de laatste speeldag) en in seizoen drie wederom Internazionale. Ondanks het feit dat de voorhoede zeer jong is, zorgden Okaka en HiguaÃn in het seizoen 2006/2007 samen voor meer dan 50 doelpunten, waarvan ongeveer 35 in de Serie A. De daaropvolgende seizoenen nam dat aantal toe. Heeft iemand een bruikbare tip voor wat betreft mijn tactiek? Aan mijn spelers ligt het niet!
Geplaatst 5 april 200718 jr. Ik zou Chivu al in het centrum zetten en op zoek gaan naar een goede back...misschien Evra? Verder een nieuwe spits(Anelka?) en misschien een nieuwe rechtsback(Pasanen?)
Geplaatst 5 april 200718 jr. Auteur Bedankt voor je reactie. Chivu staat in het centrum van de verdediging, alleen bij blessures linksback. Daarnaast heb ik als linksback Guardado gehaald, waar ik eerder Moretti heb gehad.
Geplaatst 5 april 200718 jr. Je opstelling op zich is zeker niet slecht en je scoort ook vlot blijkbaar, nu misschien ligt het aan het feit dat je te veel tegengoals krijgt? Doordat je team te aanvallend speelt, of op het einde van een 'gewonnen' game te laks wordt en het je toch nog uit handen schiet. Zou niet weten waaraan het anders kan liggen (buiten gewoon veel pech). Nu wel even een vraag, waarom speel je bewust zonder patch? Dat je geen data-update doet dat begrijp ik, maar een patch haalt net de fouten uit het spel...
Geplaatst 5 april 200718 jr. Auteur Voor wat de patch betreft: nog geen moeite genomen om te kijken hoe ik de patch kan downloaden en installeren. Zal waarschijnlijk niet moeilijk zijn... Toch maar eens aan beginnen.
Geplaatst 5 april 200718 jr. ik zou denken aan een nieuwe keep kopen kameni is naar mijn idee 1 van de beste keepers van het spel en mischien heeft hij nog een lage ontsnappingsclausule waar kun je trouwens die patch downloaden en hoe installeer je die ?
Geplaatst 5 april 200718 jr. Vind 35 doelpunten met 2 spitsen nog niet echt veel :cab: In mijn Boca game spelen Palacio en Palermo samen voorin en hebben in ongeveer 35 wedstrijden al samen 60 doelpunten gescoord. Zie mijn huidige game met screentjes: http://forum.manutd.nl/showpost.php?p=399669&postcount=959
Geplaatst 5 april 200718 jr. In mijn Inter-game is Roma winnaar geworden van de champions league :p Screen van tacktiek en splers ;) alleen in competitie verband was ik 3 maal op rij te sterk. :lol:
Geplaatst 6 april 200718 jr. Je moet ook niet alleen met spitsen scoren he ? Als ik jou was zou ik een ervaren kracht halen, die in de as van het veld speelt(vc, mc, spits. Keeper kan ook.).
Geplaatst 6 april 200718 jr. Kijk vooral naar beter spitsen. Per spits 17 doelpunten ongeveer is niet goed genoeg voor een topclub. Je moet gewoon spitsen hebben die het liefst 1 op 1 lopen of anders een spits die er in de competitie sowieso 25 in trapt.
Geplaatst 16 april 200718 jr. Ik zou idd naar je verdediging kijken. Als linksback kan ik royston drenthe ook aanbevelen bij mij is hij zeer goed. En een centrale man kan ik gabriel paletta aanbevelen hij is bij mij in 1 seizoen 16 keer uitgeroepen tot man of the match als verdediger dat zegt genoeg ofniet?