Geplaatst 5 april 200718 jr. Toen ik net mijn fm opende stond er Directsound error. Na deze melding laadde ik mijn spel en na 3x doorgaan liep die vast. Kunnen jullie mij a.u.b helpen. P.S. Rechtsonderin bij de taakbalk staat ook niet zo'n geluid regel ding jullie weten wel wat ik bedoel.
Geplaatst 5 april 200718 jr. Auteur Toen ik net mijn fm opende stond er Directsound error. Na deze melding laadde ik mijn spel en na 3x doorgaan liep die vast. Kunnen jullie mij a.u.b helpen. P.S. Rechtsonderin bij de taakbalk staat ook niet zo'n geluid regel ding jullie weten wel wat ik bedoel.
Geplaatst 5 april 200718 jr. Auteur Toen ik net mijn fm opende stond er Directsound error. Na deze melding laadde ik mijn spel en na 3x doorgaan liep die vast. Kunnen jullie mij a.u.b helpen. P.S. Rechtsonderin bij de taakbalk staat ook niet zo'n geluid regel ding jullie weten wel wat ik bedoel.
Geplaatst 5 april 200718 jr. Toen ik net mijn fm opende stond er Directsound error. Na deze melding laadde ik mijn spel en na 3x doorgaan liep die vast. Kunnen jullie mij a.u.b helpen. P.S. Rechtsonderin bij de taakbalk staat ook niet zo'n geluid regel ding jullie weten wel wat ik bedoel. Super toevallig :| Ik kreeg gisteren ook ineens een fout error bij het opstarten van FM, ook over mijn geluid. Heb het dan meteen afgesloten en mijn gluid nagekeken. Blijkbaar waren mijn settings: "start -> configuratiescherm -> spraak, geluid, apparaten -> geluiden en audio -> geluiden -> geluidschema (windows geluid)" niet meer correct. Dus kijk zeker is na of het daar overal nog op geluid staat en je geluidsapparatuur nog in de lijst staat, toen ik dit terug juist zette en bevestigde werte het voro mij allesinds terug. Anders geeft het iedere keer als je geluid nodig hebt een error. Kan bij jou ook iets anders zijn natuurlijk.
Geplaatst 5 april 200718 jr. Wat moet ik daar precies doen dan? Wat ik dus zei 1. "kijk zeker is na of het daar overal nog op geluid" = windows geluid 2. "je geluidsapparatuur nog in de lijst staat" = realtek bijvoorbeeld of wat ook je geluidskaart is Als je "start -> configuratiescherm -> spraak, geluid, apparaten -> geluiden en audio -> geluiden" opent zie je toch zeker wat ik bedoel hoor. Nogmaals het kan bij jou ook aan iets anders liggen...
Geplaatst 5 april 200718 jr. Auteur dankje wel man ik heb realtek geselecteerd en alles deed het weer.
Geplaatst 5 april 200718 jr. dankje wel man ik heb realtek geselecteerd en alles deed het weer.Graag gedaan, ben blij dat het nu (bij zowel mij als bij jou) weer werkt :thumb: