Geplaatst 4 april 200718 jr. Hoi, ik had op mijn vorige computer altijd de vraag bij het starten van een spel welke database fm zou gebruiken, dat doet hij nu niet meer dus ik kan de patch(7.0.2) niet spelen. toen heb ik geprobeerd om alles uit sportsinteractive/footballmanager2007/data/db/702 te kopieren naar sportsinteractive/footballmanager2007/data/db/700. dat kopieren lukte wel, en fm starte ook wel op, maar zo gauw fm gaat laden om hat spel te beginnen.. geeft hij een error aan. iets van FM is playing at dangerously low memory. wat moet ik doen??
Geplaatst 4 april 200718 jr. Auteur Hoi, ik had op mijn vorige computer altijd de vraag bij het starten van een spel welke database fm zou gebruiken, dat doet hij nu niet meer dus ik kan de patch(7.0.2) niet spelen. toen heb ik geprobeerd om alles uit sportsinteractive/footballmanager2007/data/db/702 te kopieren naar sportsinteractive/footballmanager2007/data/db/700. dat kopieren lukte wel, en fm starte ook wel op, maar zo gauw fm gaat laden om hat spel te beginnen.. geeft hij een error aan. iets van FM is playing at dangerously low memory. wat moet ik doen??
Geplaatst 4 april 200718 jr. Auteur Hoi, ik had op mijn vorige computer altijd de vraag bij het starten van een spel welke database fm zou gebruiken, dat doet hij nu niet meer dus ik kan de patch(7.0.2) niet spelen. toen heb ik geprobeerd om alles uit sportsinteractive/footballmanager2007/data/db/702 te kopieren naar sportsinteractive/footballmanager2007/data/db/700. dat kopieren lukte wel, en fm starte ook wel op, maar zo gauw fm gaat laden om hat spel te beginnen.. geeft hij een error aan. iets van FM is playing at dangerously low memory. wat moet ik doen??
Geplaatst 5 april 200718 jr. Je hebt dus een nieuwe computer begrijp ik? Weet je misschien ook hoeveel geheugen je nieuwe computer heeft?
Geplaatst 5 april 200718 jr. Normaal gezien (maar dat zul je best wel weten) kan je in het begin uit een dropdown lijste kiezen welke database je wil spelen. Normaal staan de patches dadelijk in de juiste map na installatie en moet je deze dus zeker niet verplaatsen. Misschien heb je op je nieuwe pc dadelijk patch 7.0.2 geinstalleerd in niet eerst de 7.0.1 ? (vorige FM's kon dit geen kwaad, maar had hier ergens gelezen dat het beter was toch eerst de 1 te installeren) Anders heb ik echt geen idee