Geplaatst 3 april 200718 jr. Hey mensen,, Ik had een vraagje aan jullie. Weet iemand toevallig, of het mogelijk is om in het overzichts scherm (tijdens een wedstrijd), om daar te laten zien welke spelers er een gele kaart hebben ontvangen? Is het verder ook mogelijk om te laten weergeven welke spelers er licht geblesseerd zijn in het Overzicht scherm ?
Geplaatst 3 april 200718 jr. Auteur Hey mensen,, Ik had een vraagje aan jullie. Weet iemand toevallig, of het mogelijk is om in het overzichts scherm (tijdens een wedstrijd), om daar te laten zien welke spelers er een gele kaart hebben ontvangen? Is het verder ook mogelijk om te laten weergeven welke spelers er licht geblesseerd zijn in het Overzicht scherm ?
Geplaatst 3 april 200718 jr. Auteur Hey mensen,, Ik had een vraagje aan jullie. Weet iemand toevallig, of het mogelijk is om in het overzichts scherm (tijdens een wedstrijd), om daar te laten zien welke spelers er een gele kaart hebben ontvangen? Is het verder ook mogelijk om te laten weergeven welke spelers er licht geblesseerd zijn in het Overzicht scherm ?
Geplaatst 4 april 200718 jr. Auteur Ik stoor me er namelijk enorm aan om telkens terug te moeten naar opstellingen ofzo... Dus.. Heeft iemand enig idee of dit mogelijk is ?
Geplaatst 4 april 200718 jr. Je kan dubbel-screen doen, en dan beoordelingscijfers of opstellingen enz.