Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Misschien niet zo bekend als de MvF treble van Pieter, maar ook met deze tactiek zijn er al vele prijzen gewonnen. Wil je de slag winnen op het middenveld? Dan stel je 5 middenvelders op, wat ook hier gedaan is.

Download hem hier en probeer hem uit!

Klik hier voor de gids!

Vragen of opmerkingen over deze tactiek? Post in dit topic!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

AqauNomax heeft ook werk geleverd. Hij heeft voor hem werkende verbetering bijgebracht en deze met ons gedeeld.

Download hem hier!

• Antwoorden 91
  • Weergaven 168
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Misschien niet zo bekend als de MvF treble van Pieter, maar ook met deze tactiek zijn er al vele prijzen gewonnen. Wil je de slag winnen op het middenveld? Dan stel je 5 middenvelders op, wat ook hier gedaan is.

Klik hier voor de gids!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

AqauNomax heeft ook werk geleverd. Hij heeft voor hem werkende verbetering bijgebracht en deze met ons gedeeld.

Download hem hier!

Geplaatst
  • Auteur

Klik hier voor de gids!

Download hem hier!

Geplaatst

Wat een resultaten, echt super!

Ga de tactiek zeker proberen en ben benieuwd naar je gids. Weet je wanneer deze ongeveer gaat komen? Vertel je daarin ook of je aanpassingen doet bij een voorsprong of achterstand, lijkt me ook interessant om te weten.

Geplaatst
  • Auteur

Ik verwacht niet dat het nog lang wachten is op de gids, en wat er in staat zal je dan wel zien;)

Geplaatst

Gaat fantastisch,met 114 punten kampioen geworden met Nottingham Forest.

Geplaatst

Nog even een vraagje, wat voor kwaliteiten zou volgens jou de inschuivende verdediger (nummer 3) moeten hebben?

Mij lijkt een voetballende verdediger op die plek belangrijk of kies jij voor drie sterke verdedigers?

Geplaatst
  • Auteur

Een speler die sterk is in passing en koppen is het beste naar mijn idee. Hij zal veel ballen weg kunnen koppen vanaf de zijkant en omdat hij een belangrijke rol heeft in de opbouw is passing ook erg handig.

Geplaatst
Ik neem aan van niet. Laat me weten als het wel zo is.;)

Ik ga nu een nieuw spel met Inter beginnen, ik zal hier laten weten hoe het gaat. Ik ga jouw tactiek gebruiken.

Nog tips?

Geplaatst
  • Auteur

Ben ook een keer Inter geweest, met deze tactiek. Alles gewonnen, niet echt heel veel tips ofzo. Gewoon doen wat er in de gids staat enzo;) .

Geplaatst
7.0.2.

Heeft de versie invloed op de werking van de tactiek?

Wel een beetje, bij de 7.0.2 patch is er wel wat veranderd aan de match engine, al weet ik niet precies wat.

Geplaatst

Ik heb de tactiek een beetje naar eigen zeggen aangepast, draait als een trein :)

Geplaatst

Heel mooie tacktiek vooral die Gids er bij is handig.

Ga hem niet zelf gebruiken maak altijd mijn eigen tacktieken.

Geplaatst
Ik heb de tactiek een beetje naar eigen zeggen aangepast, draait als een trein :)

Wat heb je aangepast? Mijn eerste resultaten vallen iets tegen, geef weinig weg, maar de kansen die ik weggeef zijn vaak meteen doelpunten.

Verder speelt de tegenstander vaak in ruimte achter mijn buitenste middenvelders. Daar heb ik nog niet een oplossing voor gevonden.

Geplaatst
  • Auteur

Wat heb je aangepast? Mijn eerste resultaten vallen iets tegen, geef weinig weg, maar de kansen die ik weggeef zijn vaak meteen doelpunten.

Verder speelt de tegenstander vaak in ruimte achter mijn buitenste middenvelders. Daar heb ik nog niet een oplossing voor gevonden.

Je zou een Barrow kunnen proberen of er vleugelverdedigers van maken. Misschien dat het dan ook nog goed gaat.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.