Geplaatst 3 april 200718 jr. Mijn naam ik herrald koetzier en ik ben verschillende jaren actief geweest in het amateur voetbal, maar wou de stap nu graag zetten naar betaald voetbal. Via contacten kreeg ik een kans voor een solicitatie gesprek bij rkc. na een geheel gesprek werd ik uiteindelijk gekozen tot nieuwe manager van rkc. Waalwijk 03-04-2007, Vandaag is bekend geworden dat de onbekende Herrald Koetzier de nieuwe trainer word van RKC, uit het rijtje met onder meer Joop Gall (Veendam) Harry Slinkgraven ( FC Zwolle ) en Ruud Brood ( Heracles) werd hij uit eindelijk gekozen. De eerst komende maandag stap ik vroeg in me auto op weg naar het trainingscomplex van RKC Waalwijk, als ik daar aan kom worden er veel vragen naar me hoofd geslingerd ik besluit nog niet te antwoorden en vanmiddag en persconferencie te houden. Na de laatste middag training ga ik douche en bereid me voor op de pers. ze blijken toch nog wel wat leuke vragen te hebben Meneer Koetzier wat is uw doel voor dit jaar? "Mijn doel voor dit jaar is een mooie plek in de middenmoot en een team opbouwen die volgend jaar kan mee dingen om europees voetbal" Denk u dat dat lukt? "Ïk denk dat het team van dusdanige klasse is dat het wel moet lukken om een mooie prestatie neer te zetten mischien worden ze wel de verassing van het seizoen" Word de doelstelling eventueel nog bijgeschaaft? "Ja, dat is inderdaad mogelijk omdat de 5 a 6 wedstrijden gaan we kijken hoeveel punten we hebben, welke plek we bezitten, en hoeveel punten we willen pakken uit de volgende hoeveelheid wedtrijden, mocht het beter gaan kan de doelstelling eventueel omhoog gaan" Wat vind u van de selectie? "ik denk dat de selectie goed genoeg is om een mooie plek af te dwingen en er komen natuurlijk nog wat versterkingen" oke, bedankt voor dit gesprek en succes, u ook bedankt volgende keer: transfers voorbereiding en nog meer hebben jullie nog tips? herrald
Geplaatst 3 april 200718 jr. Auteur Mijn naam ik herrald koetzier en ik ben verschillende jaren actief geweest in het amateur voetbal, maar wou de stap nu graag zetten naar betaald voetbal. Via contacten kreeg ik een kans voor een solicitatie gesprek bij rkc. na een geheel gesprek werd ik uiteindelijk gekozen tot nieuwe manager van rkc. Waalwijk 03-04-2007, Vandaag is bekend geworden dat de onbekende Herrald Koetzier de nieuwe trainer word van RKC, uit het rijtje met onder meer Joop Gall (Veendam) Harry Slinkgraven ( FC Zwolle ) en Ruud Brood ( Heracles) werd hij uit eindelijk gekozen. De eerst komende maandag stap ik vroeg in me auto op weg naar het trainingscomplex van RKC Waalwijk, als ik daar aan kom worden er veel vragen naar me hoofd geslingerd ik besluit nog niet te antwoorden en vanmiddag en persconferencie te houden. Na de laatste middag training ga ik douche en bereid me voor op de pers. ze blijken toch nog wel wat leuke vragen te hebben Meneer Koetzier wat is uw doel voor dit jaar? "Mijn doel voor dit jaar is een mooie plek in de middenmoot en een team opbouwen die volgend jaar kan mee dingen om europees voetbal" Denk u dat dat lukt? "Ïk denk dat het team van dusdanige klasse is dat het wel moet lukken om een mooie prestatie neer te zetten mischien worden ze wel de verassing van het seizoen" Word de doelstelling eventueel nog bijgeschaaft? "Ja, dat is inderdaad mogelijk omdat de 5 a 6 wedstrijden gaan we kijken hoeveel punten we hebben, welke plek we bezitten, en hoeveel punten we willen pakken uit de volgende hoeveelheid wedtrijden, mocht het beter gaan kan de doelstelling eventueel omhoog gaan" Wat vind u van de selectie? "ik denk dat de selectie goed genoeg is om een mooie plek af te dwingen en er komen natuurlijk nog wat versterkingen" oke, bedankt voor dit gesprek en succes, u ook bedankt volgende keer: transfers voorbereiding en nog meer hebben jullie nog tips? herrald
Geplaatst 3 april 200718 jr. Auteur Mijn naam ik herrald koetzier en ik ben verschillende jaren actief geweest in het amateur voetbal, maar wou de stap nu graag zetten naar betaald voetbal. Via contacten kreeg ik een kans voor een solicitatie gesprek bij rkc. na een geheel gesprek werd ik uiteindelijk gekozen tot nieuwe manager van rkc. Waalwijk 03-04-2007, Vandaag is bekend geworden dat de onbekende Herrald Koetzier de nieuwe trainer word van RKC, uit het rijtje met onder meer Joop Gall (Veendam) Harry Slinkgraven ( FC Zwolle ) en Ruud Brood ( Heracles) werd hij uit eindelijk gekozen. De eerst komende maandag stap ik vroeg in me auto op weg naar het trainingscomplex van RKC Waalwijk, als ik daar aan kom worden er veel vragen naar me hoofd geslingerd ik besluit nog niet te antwoorden en vanmiddag en persconferencie te houden. Na de laatste middag training ga ik douche en bereid me voor op de pers. ze blijken toch nog wel wat leuke vragen te hebben Meneer Koetzier wat is uw doel voor dit jaar? "Mijn doel voor dit jaar is een mooie plek in de middenmoot en een team opbouwen die volgend jaar kan mee dingen om europees voetbal" Denk u dat dat lukt? "Ïk denk dat het team van dusdanige klasse is dat het wel moet lukken om een mooie prestatie neer te zetten mischien worden ze wel de verassing van het seizoen" Word de doelstelling eventueel nog bijgeschaaft? "Ja, dat is inderdaad mogelijk omdat de 5 a 6 wedstrijden gaan we kijken hoeveel punten we hebben, welke plek we bezitten, en hoeveel punten we willen pakken uit de volgende hoeveelheid wedtrijden, mocht het beter gaan kan de doelstelling eventueel omhoog gaan" Wat vind u van de selectie? "ik denk dat de selectie goed genoeg is om een mooie plek af te dwingen en er komen natuurlijk nog wat versterkingen" oke, bedankt voor dit gesprek en succes, u ook bedankt volgende keer: transfers voorbereiding en nog meer hebben jullie nog tips? herrald
Geplaatst 3 april 200718 jr. Alweer een nieuwe novelle, begin is leuk ben benieuwd hoe je dit doorzet, probeer met hoofdletters etc te typen ;)
Geplaatst 3 april 200718 jr. Auteur Ik sta nu op het punt de wedstrijd tegen lisse te gaan spelen ( bekerduel ) De voorbereiding ging ronduit slecht en het bleek dat onze keeper en verdediging niet klaar waren voor het grote werk, dus zijn die grotendeels vervangen. hier een verslag van me 2 oefenduels. Rkc - Toulouse 2-3 Meteen na het fluitje van de meneer Jol, bleek dat onze verdediging ronduit slecht was door de lucht en in het dekken van de tegenstanders, en de 40 ste minuut kwam het doelpunt dan ook voor de bezoekers, Fabinho liep weg uit de rug van onze verdediger en scoorde. In rust werd het team aangepakt, en werden er wat wissels gedaan. Na rust begonnen we fel aan de 2 de helft dat leverde meteen een doelpunt op in de 46ste minuut schoot janssen van 20 meter raak, helaas kwamen kort hierna 2 kopgoals letterlijk uit de lucht vallen. van de haar deed nog wat terug van 11 meter maar het maakte niks meer uit. VVV - Rkc 6-0 Tja wat moet je er van zeggen 1 vrijtrap en 5 kopgoals, en dat terwijl de wedstrijd gelijk opging, oftewel het was K.U.T ( kwalitatier uitermate tegenvallend ) Ziekenboeg - fuchs geblesseerd na de eerste wedstrijd - berger en jannsen 2 weken geblesseerd na de wedstrijd tegen vvv, Wij hopen dat ze er tegen Lisse weer bij kunnen zijn. volgende keer de wedstrijd tegen lisse in en uit gaande transfers competitiebegin. herrald
Geplaatst 3 april 200718 jr. Probeer wat screenshots van je game te laten zien, is het leuker om te lezen ;) Kijk veel bij andere novelle's hoe hun het presenteren, Maar het begin is leuk, succes verder.
Geplaatst 4 april 200718 jr. Auteur De transferdeadline is gesloten RKC heeft nogal wat aankopen gedaan hier een overzicht. Over 1 uur is de wedstrijd tegen Lisse, de spelers zijn al bezig met de warming-up, ik heb gekozen voor de zelfde 11 die in de voorbereiding zo slecht speelde omdat ik er toch wel vanuit ging dat deze wedstrijd moest worden gewonnen. De eerste competitiewedstrijd moest vandaag worden gespeeld, helaas ging die verloren door een ( te snel ) gegeven rode kaart. De opstelling waar mee ik begon was V/d berg janssen remacle samuel sarpong fuchs van mosselveld molenaar kolder mulder vermeer Gele kaart moet natuurlijk rode kaart zijn sorry, Na de rode kaart van Samuel werd remacle achter de spitsen opgesteld. De tweede competitiewedstrijd was tegen utrecht die ging gelukkig heel wat beter, de opstelling was hetzelfde als vorige week alleen Van de Haar voor de geschorste ( 3 wedstrijden ) Samuel. Voor de wedstrijd tegen Fc Groningen begon ik met de zelfde 11. De wedstrijd verliep evenwichtig helaas kwamen hun 1 keer tot scoren en wij niet. wedstrijdprogramma: NAC Sparta Ajax Willem 11 Noordwijk ( beker 2 de ronde ) Excelsior Mijn doel uit deze wedstrijden is de volgende bekerronde halen en minimaal 10 punten uit de competitiewedstrijden te halen. herrald
Geplaatst 4 april 200718 jr. Probeer je screens iets kleiner te maken, en probeer met hoofdletters te typen.. Prestatie's zijn redelijk.. Let op je spelling
Geplaatst 4 april 200718 jr. Ziet er goed uit en vooral de versterkingen die helemaal toppie zijn herrald, de competitie is iets minder.
Geplaatst 4 april 200718 jr. Hoezo terug naar de top? Waren ze ooit bij de top dan? :cab: Verder zou ik ff naar andere story's kijken hoe die het presenteren of kijk bij Novellenbundel en dan een van de sticky's. Leer je hoop van ;)