Geplaatst 1 april 200718 jr. Jamaica Finale Gold Cup 2007 Kwalificatie WK 2010 1e Ronde Dominikaanse Republiek - Jamaica 1-2, Jamaica - Dominikaanse Republiek 4-0 2e Ronde 1e in een poule met Guatemala, St Lucia en Cuba. (1x verlies tegen Cuba 1-0, de rest allemaal winst). 3e Ronde 3 wedstrijden gespeelt, 3x winst. Tussendoor kregen we de Gold Cup. Ik haalde de kwartfinale en werd uitgeschakeld door de VS. Daarna volgde meteen mijn ontslag dus ik helaas de kwalificatie niet kunnen afronden. Ze hebben zich inmiddels wel geplaatst voor het WK. PSV 2009/2010 Eindstand Competitie Mijn eerste kampioenschap bij PSV. We werden dit seizoen makkelijk kampioen. KNVB Beker Kwartfinale Thuis vs Sparta 4-0 (Goals Kone en Farfan 2x) Halve Finale Uit vs FC Den Bosch 4-2 (Goals Tardelli(2x), Kone en Farfan) Uefa Cup 1e Ronde VS Deportivo Uit 2-1 nederlaag (Goal Pasquel), Thuis 1-0 winst (Goal Zlatkovski) 2e Ronde VS Inter Milan Uit 0-0 gelijkspel, Thuis 2-0 winst (Goals Tardelli en Kone) Kwaretfinale VS AS Roma Uit 4-1 nederlaag (Goal Tardelli) Thuis 4-0 winst (Goals Tardelli (2x), Arshavin en Kone) Halve Finale VS Dinamo Kiev Thuis 3-0 winst (Goals Farfan (2x) en Tardelli), Uit 0-0 gelijkspel. PSV 2010/2011 Competitie Ook dit seizoen ging het ons makkelijk af gezien de concurrentie. Makkelijk kampioen. KNVB Beker Verassend dat Dordrecht in de finale stond. Zij schakelde AZ uit in de halve finale na penalty's. Hele wedstrijd gedomineerd, hun slechts 1 schot, dus verdiend gewonnen. Champions League We versloegen Real Madrid, Everton en Sevilla op weg naar de finale. In de finale was Smith een ware held. Een hattrick bracht ons de CL. West Ham schakelde verassend Barca uit in de halve finale. Lekker de treble binnen :D Statistieken Nog wat statistiekjes voor de liefhebbers. Tardelli en Smith waren dit seizoen helden maar Dembele en Kone speelde ook een uitstekend seizoen. Kone speelde niet veel maar scoorde wel belangrijke treffers. PSV 2011/2012 Competitie Opnieuw kampioen, het was niet altijd even makkelijk maar ach, kampioen is kampioen. KNVB Beker Een debacel was dit. We zaten in een slechte periode en tja, in de beker moesten we er aan geloven. Helaas. Johan Cruijff Schaal Een heel goed begin van het seizoen. Je pakt een prijs en je verslaat meteen een rivaal. Heerlijk. Wereldkampioenschap Clubteams Halve Finale Raja Casablanca - PSV 0-4 Champions League Helaas was in de halve finale Aston Villa te sterk voor ons. Je wint thuis met 1-0 maar helaas gaven we het nog uit handen ook. Statistieken Ten slotte nog wat enkele statistieken van dit seizoen. Ik heb direct na dit seizoen ontslag genomen en in de volgende update zien jullie wel waar ik aan de slag ga!
Geplaatst 1 april 200718 jr. Auteur Jamaica Finale Gold Cup 2007 Kwalificatie WK 2010 1e Ronde Dominikaanse Republiek - Jamaica 1-2, Jamaica - Dominikaanse Republiek 4-0 2e Ronde 1e in een poule met Guatemala, St Lucia en Cuba. (1x verlies tegen Cuba 1-0, de rest allemaal winst). 3e Ronde 3 wedstrijden gespeelt, 3x winst. Tussendoor kregen we de Gold Cup. Ik haalde de kwartfinale en werd uitgeschakeld door de VS. Daarna volgde meteen mijn ontslag dus ik helaas de kwalificatie niet kunnen afronden. Ze hebben zich inmiddels wel geplaatst voor het WK. PSV 2009/2010 Eindstand Competitie Mijn eerste kampioenschap bij PSV. We werden dit seizoen makkelijk kampioen. KNVB Beker Kwartfinale Thuis vs Sparta 4-0 (Goals Kone en Farfan 2x) Halve Finale Uit vs FC Den Bosch 4-2 (Goals Tardelli(2x), Kone en Farfan) Uefa Cup 1e Ronde VS Deportivo Uit 2-1 nederlaag (Goal Pasquel), Thuis 1-0 winst (Goal Zlatkovski) 2e Ronde VS Inter Milan Uit 0-0 gelijkspel, Thuis 2-0 winst (Goals Tardelli en Kone) Kwaretfinale VS AS Roma Uit 4-1 nederlaag (Goal Tardelli) Thuis 4-0 winst (Goals Tardelli (2x), Arshavin en Kone) Halve Finale VS Dinamo Kiev Thuis 3-0 winst (Goals Farfan (2x) en Tardelli), Uit 0-0 gelijkspel. PSV 2010/2011 Competitie Ook dit seizoen ging het ons makkelijk af gezien de concurrentie. Makkelijk kampioen. KNVB Beker Verassend dat Dordrecht in de finale stond. Zij schakelde AZ uit in de halve finale na penalty's. Hele wedstrijd gedomineerd, hun slechts 1 schot, dus verdiend gewonnen. Champions League We versloegen Real Madrid, Everton en Sevilla op weg naar de finale. In de finale was Smith een ware held. Een hattrick bracht ons de CL. West Ham schakelde verassend Barca uit in de halve finale. Lekker de treble binnen :D Statistieken Nog wat statistiekjes voor de liefhebbers. Tardelli en Smith waren dit seizoen helden maar Dembele en Kone speelde ook een uitstekend seizoen. Kone speelde niet veel maar scoorde wel belangrijke treffers. PSV 2011/2012 Competitie Opnieuw kampioen, het was niet altijd even makkelijk maar ach, kampioen is kampioen. KNVB Beker Een debacel was dit. We zaten in een slechte periode en tja, in de beker moesten we er aan geloven. Helaas. Johan Cruijff Schaal Een heel goed begin van het seizoen. Je pakt een prijs en je verslaat meteen een rivaal. Heerlijk. Wereldkampioenschap Clubteams Halve Finale Raja Casablanca - PSV 0-4 Champions League Helaas was in de halve finale Aston Villa te sterk voor ons. Je wint thuis met 1-0 maar helaas gaven we het nog uit handen ook. Statistieken Ten slotte nog wat enkele statistieken van dit seizoen. Ik heb direct na dit seizoen ontslag genomen en in de volgende update zien jullie wel waar ik aan de slag ga!
Geplaatst 1 april 200718 jr. Auteur Jamaica Finale Gold Cup 2007 Kwalificatie WK 2010 1e Ronde Dominikaanse Republiek - Jamaica 1-2, Jamaica - Dominikaanse Republiek 4-0 2e Ronde 1e in een poule met Guatemala, St Lucia en Cuba. (1x verlies tegen Cuba 1-0, de rest allemaal winst). 3e Ronde 3 wedstrijden gespeelt, 3x winst. Tussendoor kregen we de Gold Cup. Ik haalde de kwartfinale en werd uitgeschakeld door de VS. Daarna volgde meteen mijn ontslag dus ik helaas de kwalificatie niet kunnen afronden. Ze hebben zich inmiddels wel geplaatst voor het WK. PSV 2009/2010 Eindstand Competitie Mijn eerste kampioenschap bij PSV. We werden dit seizoen makkelijk kampioen. KNVB Beker Kwartfinale Thuis vs Sparta 4-0 (Goals Kone en Farfan 2x) Halve Finale Uit vs FC Den Bosch 4-2 (Goals Tardelli(2x), Kone en Farfan) Uefa Cup 1e Ronde VS Deportivo Uit 2-1 nederlaag (Goal Pasquel), Thuis 1-0 winst (Goal Zlatkovski) 2e Ronde VS Inter Milan Uit 0-0 gelijkspel, Thuis 2-0 winst (Goals Tardelli en Kone) Kwaretfinale VS AS Roma Uit 4-1 nederlaag (Goal Tardelli) Thuis 4-0 winst (Goals Tardelli (2x), Arshavin en Kone) Halve Finale VS Dinamo Kiev Thuis 3-0 winst (Goals Farfan (2x) en Tardelli), Uit 0-0 gelijkspel. PSV 2010/2011 Competitie Ook dit seizoen ging het ons makkelijk af gezien de concurrentie. Makkelijk kampioen. KNVB Beker Verassend dat Dordrecht in de finale stond. Zij schakelde AZ uit in de halve finale na penalty's. Hele wedstrijd gedomineerd, hun slechts 1 schot, dus verdiend gewonnen. Champions League We versloegen Real Madrid, Everton en Sevilla op weg naar de finale. In de finale was Smith een ware held. Een hattrick bracht ons de CL. West Ham schakelde verassend Barca uit in de halve finale. Lekker de treble binnen :D Statistieken Nog wat statistiekjes voor de liefhebbers. Tardelli en Smith waren dit seizoen helden maar Dembele en Kone speelde ook een uitstekend seizoen. Kone speelde niet veel maar scoorde wel belangrijke treffers. PSV 2011/2012 Competitie Opnieuw kampioen, het was niet altijd even makkelijk maar ach, kampioen is kampioen. KNVB Beker Een debacel was dit. We zaten in een slechte periode en tja, in de beker moesten we er aan geloven. Helaas. Johan Cruijff Schaal Een heel goed begin van het seizoen. Je pakt een prijs en je verslaat meteen een rivaal. Heerlijk. Wereldkampioenschap Clubteams Halve Finale Raja Casablanca - PSV 0-4 Champions League Helaas was in de halve finale Aston Villa te sterk voor ons. Je wint thuis met 1-0 maar helaas gaven we het nog uit handen ook. Statistieken Ten slotte nog wat enkele statistieken van dit seizoen. Ik heb direct na dit seizoen ontslag genomen en in de volgende update zien jullie wel waar ik aan de slag ga!
Geplaatst 1 april 200718 jr. Hoe kom je ooit bij Jamaica, die kan je toch niet selecteren? Wel lekkere resultaten,
Geplaatst 1 april 200718 jr. Je kan toch aan het begin van je spel Jamaica als extra land bij laden. ;)
Geplaatst 2 april 200718 jr. Zeer nette resultaten hopelijk ga je verder :D En eindelijk heb je 2 leuke ploegen gekozen ;c
Geplaatst 4 april 200718 jr. Auteur Bedankt voor jullie reacties mensen :cab: Binnenkort weer een update over mijn nieuwe club/land.
Geplaatst 5 april 200718 jr. Auteur Screentje Bart Schenkeveld aub Screen genomen in de zomervakantie vandaag iets mindere stats.
Geplaatst 5 april 200718 jr. Ziet er goed uit! Wel stoere keuze om met Jamaica te gaan, resultaten zijn netjes. Ben benieuwd waar je heen gaat.
Geplaatst 5 april 200718 jr. Auteur Wales Part 1 Doelstelling Bestuur: Plaatsing voor het WK. Doestelling Fans: Eer van Wales hooghouden in interlands. Doelstelling voor mezelf: Plaatsing voor het WK. Jonathan North: Dit is een uitstekende keeper die voortkomt uit de jeugd van Watford. North staat nu onder contract bij Arsenal. In de kwalificatie kies ik wel voor zekerheid en kies ik voor Lewis Price. Gareth Bale: Bale is niet echt een talent meer maar wel 1 van mijn beste maar ook jongste spelers. Bale speelt ondertussen voor FC Porto. Mike Noble: Een goeie AMC voor zijn leeftijd. Noble komt voort uit de jeugd van Fulham. Op dit moment speelt hij zijn wedstrijden bij Sunderland. Terry Mason: Mason is misschien wel mijn grootste talent uit mijn selectie. De jonge aanvaller komt uit de jeugd van Southampton en speelt nog steeds voor die club. Ook Danny Lock is een goeie maar jonge speler. Beide spelers zullen normaal gesproken de voorkeur krijgen in de spits. Ierland: Is de eerste concurrent uit de streek. Dit zullen 2 lastige wedstrijden worden. Zwitserland: Is al jaren een land dat tegen een eindtoernooi aanzit. Aan ons de taak om ze opnieuw tegen te houden. Noord Ierland: Is na Ierland de 2e concurrent uit de streek. Dit zullen 2 leuke maar die moeten gewonnen worden. Estland: Is in mijn oog de zwakste uit de poule. Ik verwacht dan ook niet minder dan 6 punten. Engeland: Over het algemeen is Engeland de beste in de poule. Ik maak dan ook geen illusses en zie dit als een toetje. Overigens de 3e concurrent uit de streek. Een heel lekker begin van de kwalificatie. We lieten ze nog onnodig tot 1-1 komen maar gelukkig hielden we de 3 punten thuis. Eigenlijk een ingecalculeerde nederlaag. Engeland was gewoon een maatje te groot. Ik kan met deze nederlaag leven. Een 7 klapper. Een hele goeie wedstrijd van onze kant tegen Estland maar het grote minpunt is dat Koumas dom rood kreeg. De wedstrijd waarin we 3 punten moesten pakken, pakten we ook de 3 punten. Een bijzondere overwinning op Zwitserland. Een saaie 0-0 wedstrijd. We laten punten liggen met het oog op de achtervolging op Engeland. Zonde, nu moeten we de komende wedstrijden blijven proberen te winnen. 1. Engeland 5 wedstrijden - 15 punten 2. Noord Ierland 5 wedstrijden - 12 punten 3. Wales 5 wedstrijden - 10 punten 4. Ierland 5 wedstrijden - 5 punten 5. Zwitserland 5 wedstrijden - 4 punten 6. Estland 5 wedstrijden - 0 punten
Geplaatst 5 april 200718 jr. Vreemd dat je nu opeens bij een ander land zit, niet dat het verkeerd is of zo, maar je kunt het ook aankondigen, is wel een mooi land overigens met goede spelers in de afgelopen selectie.
Geplaatst 6 april 200718 jr. Auteur Vreemd dat je nu opeens bij een ander land zit, niet dat het verkeerd is of zo, maar je kunt het ook aankondigen, is wel een mooi land overigens met goede spelers in de afgelopen selectie. Zoals je kan lezen in de mijn 1e post, kun je lezen dat ik ontslagen ben. Wales is zeker wel een leuke land veel succes daar. Je blijft PSV wel. Geldt ook jouw, kwestie van lezen. Ik ben al weg bij PSV en zit alleen nog bij Wales. Verder beide bedankt voor jullie reacties.
Geplaatst 8 april 200718 jr. Auteur Wales Part 2 WK Kwalificatie Wedstrijd 6 Onze tweede confrontatie met Engeland. Ook ditmaal was Engeland gewoonweg beter dan wij waren en wonnen verdient met 0-2. WK Kwalificatie Wedstrijd 7 Tegen Estland was het erop of eronder. Gelukkig was het erop want we hadden die 3 punten echt nodig. WK Kwalificatie Wedstrijd 8 Een directe concurrent konden we afschudden als we zouden winnen in Belfast. Dankzij een super 1e helft gingen de 3 punten mee. WK Kwalificatie Wedstrijd 9 Hoogtepunt van mijn bondscoachschap. Een 0-8 overwinning bij een rivaal. Heerlijk, kan niks anders zeggen. We werden geholpen omdat spits Long rood kreeg en de jonge keeper Doyle geblesseerd raakte. Gek genoeg had Ierland geen reservekeeper op de bank :cab: WK Kwalificatie Wedstrijd 10 Bij winst zouden we ons direct kwalificeren voor het WK. We wonnen met 3-0 en gaan direct door naar het WK in Spanje. Eindstand WK Kwalificatie Poule Engeland was te goed voor deze poule. Samen met Engeland gaan we naar het WK. Statistieken WK Kwalificatie Lock speelde een superkwalificatie. Hij werd onze topscorer. Wiggens was de man van de voorzetten. Mason viel voornamelijk in en pikte zijn goals mee. WK Loting Chili: Met hun gaan we strijden om de 2e plek in de poule. De wedstrijd tegen hun en tegen Japan moeten gewonnen worden om door te gaan. Japan: Is op papier de zwakste uit de poule. Tegen Japan moet er gewonnen worden. Spanje: Hartstikke leuk om in een poule met het gastland te zitten, not. Spanje gaat sowiezo wel door naar de volgende ronde. Wereldkampioenschap 2014 @ Spanje WK Poulewedstrijden We begonnen heerlijk aan het WK. Chili werd erg gemakkelijk opzij gezet. Daarna volgde Spanje. Een nederlaag had ik wel verwacht en we hielden de schade nog beperkt ook. De laatste wedstrijd was extreem belangrijk. Winst of een gelijkspel was voldoende voor de volgende ronde. Het gelijkspel volgde en zo overleven we de poulefase. Eindstand Poule 1. Spanje 3 wedstrijden - 7 punten 2. Wales 3 wedstrijden - 4 punten 3. Chili 3 wedstrijden - 4 punten 4. Japan 3 wedstrijden - 1 punt WK 2e ronde Een sensatie was het. Het kleine Wales dat Brazilie uitschakelde. We begonnen zeer defensief en loerde op de counter. En ja hoor, we sloegen 2x toe. Mason gaf 2 maal een assist op Lock, die niet kon missen. In de kwartfinale wacht Engeland, had liever een ander land getroffen. WK Kwartfinale Hier was helaas onze Waterloo. Engeland was in de kwalificatie als 2x te sterk. Nou ja, we hebben een goed WK gespeelt en kunnen ons gaan richten op het EK in eigen land en in Schotland. Overigens won Schotland het WK in de finale ten koste van Argentinie :cab:
Geplaatst 8 april 200718 jr. Ziet er netjes uit hoor! De eer van Wales is zeker hoog gehouden! Heb je nog een idee qua clubs ofniet? Of blijf je gewoon heel de tijd bij Wales?
Geplaatst 8 april 200718 jr. Het ziet er best goed uit, je had helemaal niet zo een zware poule voor het WK, daar heb je ontzettend veel geluk mee gehad en dat je van Engeland zou verliezen valt te verwachten natuurlijk.
Geplaatst 15 april 200718 jr. Auteur Spanje Na het WK kreeg ik aanbiedingen van Denemarken, Engeland, Schotland(Wereldkampioen) en Spanje. Ik vond Spanje een tof land om mee te beginnen want ze hebben echt een heldenselectie. Zoals gezegt, een goddelijke selectie. Een mix van ervaring en van heel veel talent. Een mooie selectie waarmee we kwalificatie voor het EK moeten gaan afdwingen. Denemarken Is denk 1 van de zwaarste ploegen in de poule. Samen met Denemarken gaan we uitvechten wie er rechtstreeks door gaat. Noorwegen Is na Denemarken 1 van de zware tegenstanders. Tegen Noorwegen moet er gewoon gewonnen worden. Oostenrijk Een matig team dat eigenlijk 2maal opzij moet worden gezet. Hongarije Dit is een team dat niet echt veel te brengen heeft, ook tegen hen verwacht ik 6 punten. San Marino Tegen San Marino verwacht ik eigenlijk geen problemen. Armenie Ik verwacht tegen Armenie ook geen echte problemen. Litouwen Een raar land uit het oosten maar ik verwacht eigenlijk hier tegen ook geen problemen. Arsenal Naast de baan bij Spanje, heb ik ook een aanbieding van Arsenal gekregen. Ik ging natuurlijk in op deze aanbieding. Wat informatie over Arsenal. Het zijn de bekende namen die geliefd zijn. Het stadion staat al enkele jaren maar is nog steeds niet uitgebreid. De rivalen zijn nog steeds hetzelfde en dat veranderd nooit. Adebayor Was 1 van mijn aantal spitsen. Adebayor is 30 en mocht zijn heil gaan zoeken bij de Spurs. We ontvingen een lekker bedrag. Borja Deze 32 jarige VMC mocht vertrekken, ik heb wel betere spelers voor het middenveld. Richards Bekende speler voor iedereen. Richards komt de verdediging versterken. Ik ben blij dat hij nog bij Man City zat. Richards De 2e Richards. Dit is een 22 jarige middenvelder die enorm veel talent heeft en samen het middenveld gaat vormen met Fabregas. Cleary Onze laatste aankoop van het seizoen was ook een Engelsman. Cleary is een centrale verdediger en heeft alle capiciteiten om een uitstekende speler te worden. Een mooie selectie met enkele helden. Een van Persie, Vela, Milan, Fabregas, Reyes en Richards. We moeten dit jaar gaan strijden voor alle prijzen en ik ben reuzebenieuwd na het koppel Vela - Milan.
Geplaatst 17 april 200718 jr. Je hebt zeker geen verkeerde keuzes gemaakt hoewel ik persoonlijk denk ik eerder voor Engeland zou zijn gegaan, maar Spanje is natuurlijk ook niet niks en Arsenal is een uitstekende club, alleen jammer dat je Adebayor verkocht hebt.