Geplaatst 1 april 200718 jr. Telkens als er een aanvaller van de tegenpartij langs de zijkanten komt staat mijn keeper minimaal 10 meter voor zijn doellijn waardoor aanvallers simpel in de korte hoek altijd binnen schieten:moop: hoe komt dit? en wat kan ik eraan doen?:wall:
Geplaatst 1 april 200718 jr. Auteur Telkens als er een aanvaller van de tegenpartij langs de zijkanten komt staat mijn keeper minimaal 10 meter voor zijn doellijn waardoor aanvallers simpel in de korte hoek altijd binnen schieten:moop: hoe komt dit? en wat kan ik eraan doen?:wall:
Geplaatst 1 april 200718 jr. Auteur Telkens als er een aanvaller van de tegenpartij langs de zijkanten komt staat mijn keeper minimaal 10 meter voor zijn doellijn waardoor aanvallers simpel in de korte hoek altijd binnen schieten:moop: hoe komt dit? en wat kan ik eraan doen?:wall:
Geplaatst 1 april 200718 jr. Lage stat voor Zonder Bal, lage stat voor Snelheid, daar zal het mee te maken hebben.
Geplaatst 1 april 200718 jr. Mentaliteit moet je lager zetten als je hem minder wilt laten uitkomen, even als closing down/pressing.. De stat rushing out/uitkomen zegt hoe snel de keeper geneigt is uit te komen..
Geplaatst 1 april 200718 jr. Probeer éen op eens te voorkomen, daar begint het mee. Ik ben ook benieuwd naar de instellingen, maar ook naar die van je verdediging, hoeveel verdedigers spelen er ? Lage stat voor Zonder Bal, lage stat voor Snelheid, daar zal het mee te maken hebben. Zonder bal bepaald hoe hij zich in balbezit/aanvallend opzicht weet op te stellen. Dus dat is niet echt relevant...
Geplaatst 1 april 200718 jr. Zonder bal bepaald hoe hij zich in balbezit/aanvallend opzicht weet op te stellen. Ik ging er enigszins vanuit dat het een snelle counter was waar hij last van had, in dat geval heeft het wel degelijk met 'zonder bal' te maken, toch?
Geplaatst 2 april 200718 jr. Zonder bal bepaald hoe hij zich in balbezit/aanvallend opzicht weet op te stellen. Ik ging er enigszins vanuit dat het een snelle counter was waar hij last van had, in dat geval heeft het wel degelijk met 'zonder bal' te maken, toch? Nee, zonder bal is puur hoe iemand zich bij balbezig opstelt. Een keeper is van een heel elftal het minst vatbaar voor een counter. Hij zal er altijd nog wel achter staan, op het moment dat er balverlies is gaat meteen zijn verdedigende positionering in werking.
Geplaatst 2 april 200718 jr. Whajoooww, m'n keeper ging net mee naar voren terwijl ik 2-3 voor stond bij Arsenal en dan valt de 3-3. :S
Geplaatst 3 april 200718 jr. Als ik mij goed meen te herrineren was dit ook een vaak voorkomende bug van 1 van de eerdere versies... Welke versie heb je?
Geplaatst 3 april 200718 jr. 7.0.2 94768, het is tot nu toe maar eenmalig gebeurd. Als het maar eenmalig is dan is het toch geen probleem.
Geplaatst 3 april 200718 jr. Hij verliest toch 2 punten ? Lijkst mij niet fijn. Ik heb mijn keeper bij de mentaliteit, creativiteit en pressing gewoon helemaal naar links. Niks aan de hand.