Geplaatst 31 maart 200718 jr. Club:Emmen Stad:Emmen Stadion:Sportpark Meerdijk Prognose:7de Andere Cup:KNVB beker Transferbugdet:40000 Clubkleuren:Rood&Wit&Zwart Transfers IN *Ruben Schaken Gehaald voor op de Linksbuiten *Bizimana Zal naast Sergio van Dijk in de spits komen Doelstelling 1 Periode Titel Stunten in de KNVB beker Selectie Opstelling Volgende keer -1e Periode -KNVB beker Screen Aanvraag&Reacties altijd welkom
Geplaatst 31 maart 200718 jr. Auteur Club:Emmen Stad:Emmen Stadion:Sportpark Meerdijk Prognose:7de Andere Cup:KNVB beker Transferbugdet:40000 Clubkleuren:Rood&Wit&Zwart Transfers IN *Ruben Schaken Gehaald voor op de Linksbuiten *Bizimana Zal naast Sergio van Dijk in de spits komen Doelstelling 1 Periode Titel Stunten in de KNVB beker Selectie Opstelling Volgende keer -1e Periode -KNVB beker Screen Aanvraag&Reacties altijd welkom
Geplaatst 31 maart 200718 jr. Auteur Club:Emmen Stad:Emmen Stadion:Sportpark Meerdijk Prognose:7de Andere Cup:KNVB beker Transferbugdet:40000 Clubkleuren:Rood&Wit&Zwart Transfers IN *Ruben Schaken Gehaald voor op de Linksbuiten *Bizimana Zal naast Sergio van Dijk in de spits komen Doelstelling 1 Periode Titel Stunten in de KNVB beker Selectie Opstelling Volgende keer -1e Periode -KNVB beker Screen Aanvraag&Reacties altijd welkom
Geplaatst 31 maart 200718 jr. Hoop dat het je gaat lukken, ben benieuwd:checkit: ga d'r voor...:thumb:
Geplaatst 31 maart 200718 jr. Auteur Update Periode 1 Wedstrijden 1e Periode MOTM:Kassim Bizimana Een Fantastisch debuut schoot 2 keer raak MOTM:Kassim Bizimana Maakte er vandaag 1 en een hele Belangerijke MOTM:Dirk Jan Derksen Hier in het oude shirt van Roda Vandaag voor VVV speelden hij erg sterk MOTM:Mark Zegers Plukte alles dat onmogelijk was eruit MOTM:Ruben Schaken Speelde vandaag erg sterk was duidelijk de uitblinker MOTM:Ronald Breinburg Hier het winnende Kopduel Matchwinner door zijn goede kopbal Eindstand Periode 1 Ik ben tevreden over mijn mannen jammer genoeg niet gelijk de periodetitel 2de Ronde KNVB beker MOTM:Mark Zegers Stopte vandaag 3 van de 5 Penaltys Extra: Ik schrijf de verslagen niet omdat ik dan meer met updaten bezig ben dan met spelen vandaar Screen aanvraag & Reacties Altijd welkom
Geplaatst 31 maart 200718 jr. heel mooi weer gegeven alles duidelijk en niet teveel informatie. mooie resultaten en alleen jammer dat je de periodetitel niet hebt gewonnen maar volgende keer beter. KUTGW
Geplaatst 1 april 200718 jr. Auteur Ruben Rossel nieuwe bondscoach Zweden Ruben Rossel is vandaag de nieuwe manager geworden van Zweden. Na lang zoeken door de bond van zweden hebben ze toch iemand gevonden. Ruben Rossel zal deze job gaan doen in combinatie met zijn club Emmen. De bond zei dat ze wilden dat Rossel zich kwalificeert voor het EK. Het wordt een moeilijke taak voor Rossel want hij zit in een poul met: Spanje en Denemarken dus een moeilijke opgaven voor Rossel. Ruben zei dat hij wel wat kon met deze selectie met namen zoals Zlaten, Kennedy, en meer. Ruben Rossel zal over 50 dagen zijn eerste wedstrijd coachen.
Geplaatst 1 april 200718 jr. Leuk dat je ook een land gaat managen, en Zweden is ook nog een mooi land! KUTGW
Geplaatst 1 april 200718 jr. Auteur Update Periode 2 / Bekend Making selectie zweden Selectie Opstelling Gespeelden Wedstrijden Tussenstand Programma 2007 Wedstrijden Periode 2 MOTM:Kassim Bizimana Speelden vandaag zijn beste wedstrijd van het seizoen was erg belangerijk met zijn assist en treffer MOTM:Sergio Van dijk Hier het juichen met Mourad Scoorden vandaag 2 keer erg belangerijk MOTM:Rik Platvoet Legde in zijn eentje Emmen op de knie MOTM:Peter van der Vlag Hier 1 van zijn reddingen Pakte er vandaag erg veel en was belangerijk voor een punt voor Cambuur MOTM:Sergio Van Dijk Scoorden Vandaag een snel en belangerijk doelpunt Vandaag moest er gewonnen worden op nog een kans voor de Periodetitel MOTM:Roy stroeve Hier het juichen bij zijn 2de doelpunt Scoorden vandaag 2 keer heel belangerijk De graafschap moest nu spelen! als de Graafschap niet zou winnen waren wij Periodekampioen als de graafschap wint zijn hun het Kampioenen!!! Kampioenen!! Niemand had dit verwacht na 2 Periodes!!!! De Fakkels gingen aan en het feest brak los!! Eindstand Periode 2 Dit betekend dat wij zowiezo meedoen om te Promoveren, Ik ben erg tevreden over mijn mannen 3e Ronde KNVB beker MOTM:Mark Zegers Hier de penalty die hij stopte van Baretto WE flikken het weer! weer op Penaltys een club van de Eredivisie eruit Schoppen! De volgende ronde treffen we Zwolle Extra Weet jij nog een leuke speler voor mij selectie van zweden zet het hier neer Screen aanvraag&Reacties altijd welkom
Geplaatst 1 april 200718 jr. Rosenberg bij FC Dordrecht?:cab: Misschien is het handig om gewoon is in het zoekvlak op Zweedse spelers te zoeken
Geplaatst 1 april 200718 jr. Ja mooi Rosenberg bij Dordrecht :cab: nog nooit meegemaakt. Goed dat je de periodetitel heb weten te winnen, dan weet je iig zeker dat je in de nacompetitie zit ;) KUTGW
Geplaatst 2 april 200718 jr. Daniel Majstorovic is misschien iets voor Zweden, Ostlund daarintegen vind ik weer dramatisch, maar jij bent de bondscoach en beslist het, dus het is alleen als commentaar bedoeld en Zweden is een cool land, ik wacht zelf nog altijd op het ontslag van een bondscoach, geen Nederland of Duitsland aangezien de fake inch er toen nog opstond.