Geplaatst 27 maart 200718 jr. Heey ik speel nu in China alleen alle clubs hebben van die rare namen zoals Hong Harbin enzo ipv Dalian, Shenhua etc. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?
Geplaatst 27 maart 200718 jr. Auteur Heey ik speel nu in China alleen alle clubs hebben van die rare namen zoals Hong Harbin enzo ipv Dalian, Shenhua etc. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?
Geplaatst 27 maart 200718 jr. Auteur Heey ik speel nu in China alleen alle clubs hebben van die rare namen zoals Hong Harbin enzo ipv Dalian, Shenhua etc. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?
Geplaatst 27 maart 200718 jr. Auteur Ik weet niet beter dan dat er clubs als Shenhua en Dalian in China voetballen. In mijn game zijn die clubs er niet. De club Hong Harbin speelt in het Dalian Stadion dus ik neem aan dat dat gewoon de club Dalian is, maar dan zijn er op de een of andere manier dus andere namen in mijn game want in mijn vorige games heette die club gewoon Dalian.
Geplaatst 27 maart 200718 jr. Ik weet niet beter dan dat er clubs als Shenhua en Dalian in China voetballen. In mijn game zijn die clubs er niet. De club Hong Harbin speelt in het Dalian Stadion dus ik neem aan dat dat gewoon de club Dalian is, maar dan zijn er op de een of andere manier dus andere namen in mijn game want in mijn vorige games heette die club gewoon Dalian. http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=9347 Misschien moet je hier eens kijken, maar ik weet niet beter dan dat alleen de Japanse namen niet kloppen, maar dat terzijde.
Geplaatst 30 maart 200718 jr. D:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2007\data\db\702\lnc\all daar alle bestandjes even na checken en dna die van de Chineese zoeken en dan gewoon de namen veranderen