Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Heey ik speel nu in China alleen alle clubs hebben van die rare namen zoals Hong Harbin enzo ipv Dalian, Shenhua etc. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?

Geplaatst
  • Auteur

Heey ik speel nu in China alleen alle clubs hebben van die rare namen zoals Hong Harbin enzo ipv Dalian, Shenhua etc. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst
  • Auteur

Ik weet niet beter dan dat er clubs als Shenhua en Dalian in China voetballen. In mijn game zijn die clubs er niet. De club Hong Harbin speelt in het Dalian Stadion dus ik neem aan dat dat gewoon de club Dalian is, maar dan zijn er op de een of andere manier dus andere namen in mijn game want in mijn vorige games heette die club gewoon Dalian.

Geplaatst
Ik weet niet beter dan dat er clubs als Shenhua en Dalian in China voetballen. In mijn game zijn die clubs er niet. De club Hong Harbin speelt in het Dalian Stadion dus ik neem aan dat dat gewoon de club Dalian is, maar dan zijn er op de een of andere manier dus andere namen in mijn game want in mijn vorige games heette die club gewoon Dalian.

http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=9347

Misschien moet je hier eens kijken, maar ik weet niet beter dan dat alleen de Japanse namen niet kloppen, maar dat terzijde.

Geplaatst

D:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2007\data\db\702\lnc\all

daar alle bestandjes even na checken en dna die van de Chineese zoeken en dan gewoon de namen veranderen

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.