Spring naar bijdragen

Vriendschappelijke wedstrijden, assistent manager en andere nationaliteit

Featured Replies

Geplaatst

Ik heb een paar vragen:

-Welke dingen spelen er mee voor een club zodra jij hun een vriendschappelijke wedstrijd aanbied om die te accepteren?

-Waar kun je ook alweer instellen dat je assistent-manager de vriendschappelijke wedstrijden regelt?

-Wat zijn de voorwaarden voor een speler om een andere nationaliteit te verwerven? (dus hoe oud, hoe lang in dat land minimaal spelend etc.)

Zou fijn zijn om hier antwoord op te krijgen. :checkit: :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb een paar vragen:

-Welke dingen spelen er mee voor een club zodra jij hun een vriendschappelijke wedstrijd aanbied om die te accepteren?

-Waar kun je ook alweer instellen dat je assistent-manager de vriendschappelijke wedstrijden regelt?

-Wat zijn de voorwaarden voor een speler om een andere nationaliteit te verwerven? (dus hoe oud, hoe lang in dat land minimaal spelend etc.)

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb een paar vragen:

Geplaatst

1. Je zult ze wat van de opbrengst moeten geven, verder niet.

2. Opties en dan die optie aanvinken dacht ik. Iig bij Manager. ( Heb FM niet aanstaan.)

3. Hij zal een aantal jaar in het land moeten wonen. Dit is per land verschillend.

Geplaatst
  • Auteur

1. Ik vraag met Ajax om Ajaccio een vriendschappelijke wedstrijd in de winterstop. Ze willen niet terwijl ik ze toch de volle winst van die wedstrijd wil geven. :sorry:

2. Bedankt. ;)

3. Hoe zit dat bij Nederland?

Geplaatst

Nederland duurt geloof ik 5 jaar en dan komt de wedstrijd hun gewoon niet uit, omdat ze 2 dagen later een wedstrijd hebben of minder...

Geplaatst

Of ze hebben er geen zin om een wedstrijd in de winterstop te spelen.

Geplaatst

Maar mijn tegenstanders hebben nooit zin om te spelen in de voorbereiding..

Ik ben de laatste tijd vaak Malmö FF en dan hebben evengrote clubs geen zin..?

Geplaatst

Als je Malmö FF bent moet je met twee dingen rekening houden:

1. Je speelt in een ander ritme dan de meeste Europese competities.

2. Je bent ongeveer even bekend als middenmoters uit de Championship.

Probeer eens een friendly tegen Rosenborg of HJK Helsinki.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.