Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Hoe kan je snel bondscoach worden.

En moet je daarvoor bepaalde competities geselecteerd hebben?

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

Is niet nodig hoor, als jij goed presteert bij je club komt er vanzelf wel 'n land op je pad. Als Nederlandse coach had ik 0 kennis van voetbal uit USA Turkije en Zwitserland, maar ze wouden me allemaal als bondscoach.

Geplaatst
  • Auteur

En hoe moet ik bondscoach worden bij nederland. IK heb dat bestand verwijderd , fake.inc ofzo. Maar ik ben al bezig in een spel, of moet ik nu opnieuw beginnen.

Of kan ik dit aanpassen met de editor?

Geplaatst

Opnieuw beginnen of nieuwe manager aanmaken, en ik denk niet dat je dat met de editor kan aanpassen

Geplaatst
En hoe moet ik bondscoach worden bij nederland. IK heb dat bestand verwijderd , fake.inc ofzo. Maar ik ben al bezig in een spel, of moet ik nu opnieuw beginnen.

Of kan ik dit aanpassen met de editor?

heb je dat bestandje voor of tijdens deze safegame verwijderd? Als je het ervoor heb gedaan kan je bondscoach van Nederland worden, tijdens dan kan het niet

Geplaatst
  • Auteur

ik heb nu een nieuw spel gestart.

Ik selecteer PSV als club. Maar hoe moet ik dan een land kiezen?

Geplaatst

kan je kiezen in dat rijtje als je een club selecteerd als nieuwe manager,dan staat er ook land bij

Geplaatst
  • Auteur

Dit begrijp ik niet.

Ik selecteer psv, en dan kan ik geen andere club meer kiezen, of ik ben geen manager meer van psv.

Geplaatst

Je kunt ook maar met een ploeg tegelijk beginnen, als jij met PSV wil starten moet je wachten tot Van Basten wordt ontslagen, en dan moet jij gaan soliciteren... Je kunt het natuurlijk ook andersom doen...

Geplaatst

Bij team kiezen druk je bij nationaal elftal op nederland

Geplaatst
  • Auteur
Bij team kiezen druk je bij nationaal elftal op nederland

en hoe moet ik dan alsnog PSV selecteren?

Geplaatst

Kan niet dus he, Snowaert. Je kan OF 1 club, OF 1 land coachen in het begin, je word vanzelf gevraagd, als 't desbetreffende land geen bondscoach meer heeft, of je solliciteert.

Geplaatst
  • Auteur

Ok bedankt. Maar het kan toch wel als ik een manager toevoeg aan het land dat ik wil, en hem dan terugtrekken, en zo solliciteren.

Geplaatst
Ok bedankt. Maar het kan toch wel als ik een manager toevoeg aan het land dat ik wil, en hem dan terugtrekken, en zo solliciteren.

ja, dat kan, maar het is niet op een eerlijke manier

Geplaatst

Volgens mij is het meer geluk dan wijsheid als je gevraagt wordt.

Een tijdje geleden zat ik in de 2e Griekse Leage in m'n eerste seizoen en werd ik in januari ofzo gevraagt voor Nederland, terwijl ik de Nederlandse nationaliteit maar als 2e had gekozen en nog niet echt noemenswaardige dingen had gedaan....

Geplaatst
Volgens mij is het meer geluk dan wijsheid als je gevraagt wordt.

Een tijdje geleden zat ik in de 2e Griekse Leage in m'n eerste seizoen en werd ik in januari ofzo gevraagt voor Nederland, terwijl ik de Nederlandse nationaliteit maar als 2e had gekozen en nog niet echt noemenswaardige dingen had gedaan....

Volgens mij ook ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.