Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Naam van de tactiek: Dennis' aanval

Omschrijving van de tactiek: Een zeer aanvallende tactiek met een stabiele achterhoede. voor deze tactiek heb je een goede AC nodig en ook wel 2 goede aanvallende backs met goede voorzetten. Een goede afwerkende spits kan natuurlijk ook geen kwaad:) Het is wel van belang dat je een snelle AC hebt.

Bron/Maker: Dennis Jansen ( Dennis_jansen14)

Downloadlink: http://www.sendspace.com/file/yhey1i

Screenshot:

2004012480173435424_rs.jpg

Hier de opstelling. ziet er misschien wat verdedigend uit maar is toch zeer aanvallend

2002375054564468657_rs.jpg

Hier zie je de tactiek

2002342445024002871_rs.jpg

Hier een voorbeeldje van een van de vele wedstrijden die ik overtuigend heb gewonnen. Het gaat mij niet om het balbezit zoals je hierboven ook ziet maar juist wat je met dat balbezit doet.

Nog even een tip voor iedereen die een goede linksback nodig heeft: Richarlyson. ik gebruik hem als linksback maar hij kan op de hele linkerflank uit te voeten:)

Graag reacties wat jullie van mijn Tactiek vinden :checkit:

Geplaatst
  • Auteur

Omschrijving van de tactiek: Een zeer aanvallende tactiek met een stabiele achterhoede. voor deze tactiek heb je een goede AC nodig en ook wel 2 goede aanvallende backs met goede voorzetten. Een goede afwerkende spits kan natuurlijk ook geen kwaad:) Het is wel van belang dat je een snelle AC hebt.

Screenshot:

Hier de opstelling. ziet er misschien wat verdedigend uit maar is toch zeer aanvallend

Hier zie je de tactiek

Hier een voorbeeldje van een van de vele wedstrijden die ik overtuigend heb gewonnen. Het gaat mij niet om het balbezit zoals je hierboven ook ziet maar juist wat je met dat balbezit doet.

Nog even een tip voor iedereen die een goede linksback nodig heeft: Richarlyson. ik gebruik hem als linksback maar hij kan op de hele linkerflank uit te voeten:)

Geplaatst
  • Auteur

Screenshot:

Hier zie je de tactiek

Geplaatst

Lol, ik het ook Dennis Jansen..

Maare, ziet er goed uit, kga hem is proberen!

Geplaatst

is een enorme slechte tactiek

sorry dat ik het zo moet zeggen maar het werkt gewoon niet

Geplaatst
  • Auteur

kan het misschien wel aan jou liggen want ik had toen toch met die tactiek een behoorlijke aanval op de been gekregen. PALACIO en richarlyson gekocht toen. moet je palacio op de spits zetten en farfan daarachter. dan cocu en affelay en simons VM

Geplaatst
  • Auteur
Post je resultaten eens dan Dennis Jansen.

moet nu even zeggen dat ik een nieuwe game ben begonnen, maar ik zal is met die tactiek gaan beginnen maar dat is dan wel met REAL MADRID.

ik was toen wel kampioen geworden met psv 8 punten voor ajax, maar toen had m'n zusje een e-mail geopend met een virus dus heb ik er alles af moeten gooien :(

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.