Spring naar bijdragen

Van hot naar her 24 leden hebben gestemd

1. 1. Van hot naar her

• FC Twente
    • Portsmouth
    • AS Roma
    • een ander namelijk......(melden in dit topic)

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Het is alweer begin augustus, als ik het KNVB gebouw in Zeist uitloop.

Zojuist heb ik mijn trainersdiploma ontvangen, nadat ik cum laude ben geslaagd voor deze cursus.

Bij de overhandiging werd me een grote toekomst voorspeld, waarbij ik het nieuwe gezicht van de Nederlandse trainersgilde zou worden.

Onderweg naar huis zit ik te dromen over mijn toekomst.

Plots schiet ik ineens uit mijn droom als de telefoon gaat, het is mijn zaakwaarnemer.

Hallo Nino,

Eey Joopie alles goed dan?

Tuurlijk, maar waar ik even over bel is het volgende;

er hebben verschillende clubs geinformeerd naar jou diensten, ze verwachten dat jij hun een nieuwe hoopvolle toekomst zal bezorgen.

Dat klinkt heel mooi, welke clubs zijn het?

Dat kan ik nu niet zeggen, ik moet gaan. Ik spreek je nog wel. Tot snel

Oke ik spreek je!

• Antwoorden 67
  • Weergaven 166
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Zojuist heb ik mijn trainersdiploma ontvangen, nadat ik cum laude ben geslaagd voor deze cursus.

Bij de overhandiging werd me een grote toekomst voorspeld, waarbij ik het nieuwe gezicht van de Nederlandse trainersgilde zou worden.

Plots schiet ik ineens uit mijn droom als de telefoon gaat, het is mijn zaakwaarnemer.

Hallo Nino,

er hebben verschillende clubs geinformeerd naar jou diensten, ze verwachten dat jij hun een nieuwe hoopvolle toekomst zal bezorgen.

Oke ik spreek je!

Geplaatst
  • Auteur

Hallo Nino,

Oke ik spreek je!

Geplaatst

ben benieuwd

Geplaatst
  • Auteur

Wanneer ik eindelijk is denk rustig wat thuis te kunnen gaan eten gaat alweer de telefoon. Wanneer ik echter op het schermpje kijk wie het is, wordt ik meteen weer vrolijk. Het is weer me zaakwaarnemer.

Hey Nino

Eey Joopie

Ik had je nog beloofd je de namen van de geinteresseerde clubs bekend te maken. Hou je hart maar vast want het zijn niet de minste.

Ook Joop ik houd me hart vast, vertel maar op.

Oke de volgende clubs zien in jouw een potentiele toptrainer, te weten; Groningen, Twente, Wolfsburg, Nantes, Portsmouth en AS Roma.

Zo Joop dat zijn niet de minste, het moet vast lukken om met eentje overeenstemming te bereiken.

Dat denk ik ook Nino, Ik heb voor je geregeld dat de vertegenwoordigers van de clubs morgen bij jou langskomen. Ik zal er ook zijn. Tot morgen.

Super, Top, bedankt Joop

Tot morgen!

------------------------------------------------

Wie zal het worden:

clubswv5.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Het is 9 uur.

Snel douchen, aankleden en eten want om 10 uur wacht mijn eerste gesprek met afgevaardigden van FC Groningen.

Klokslag 10 uur gaat de bel, het zijn de mensen van Groningen. Ik laat ze binnen en we beginnen het gesprek.

Ze vertellen mij, dat ze op zoek zijn naar een jonge trainer die aanvallend voetbal prefereert.

Ze zeggen dat ze naar aanleiding van deze eisen op mij zijn uitgekozen en dat ze mij een 1-jarig contract aanbieden met een transferbudget van 1 miljoen.

Ik weiger dit contractvoorstel echter omdat ik meer geld nodig zal hebben wanneer ze aanvallend voetbal willen zien.

Mij wordt verteld dat ze dit niet kunnen aanbieden en deze club valt helaas dus af.

Het zal dus nu een van de andere vijf clubs worden.

Om 12 uur wacht de volgende club.

clubsgroao0.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Het is 12 uur. Als het goed is kan elk moment de vertegenwoordiger van Wolfsburg aan de deur staan.

Het is inmiddels 2 uur 's middags als er nog niemand is. Om half 3 wordt er dan eindelijk aangebeld. Ze excuseren zich en zeggen dat ze het per ongeluk vergeten waren.

Dit voelde niet goed aan, en het gaf geen blijk van vertrouwen. Ik deelde ze dan ook mee dat ze meteen weer konden vertrekken.

En zo bleven er nog maar 4 clubs over.

clubsnp4.jpg

Geplaatst

jammer, ik hoopte op wolfsburg van der leegte en hoogendorp spele

daar:banana:

Geplaatst

hoop dat het twente word, leuke club met een leuke selectie

ga zo door

Geplaatst
  • Auteur

~Bedankt voor alle reacties

Dit geeft mij een stimulans om door te gaan.

Morgen nieuwe sollicitaties!

Geplaatst

Je ken ook naar ADO gaan ze hebben wel een nieuwe nodig.... afmaker dan:-D

Geplaatst
  • Auteur

Het is inmiddels 5 uur 's middags als Nantes voor de stoep staat.

Ze leggen mij hun plan voor en zeggen dat ze binnen 5 jaar kampioen willen worden.

Ook wordt mij verteld dat het hun bedoeling is om veel met jeugd te gaan werken.

Ik zeg dat het plan me aanspreekt maar dat ik een weekje uitstel wil, omdat ik wil kijken wat de andere 3 clubs willen.

Ze negeren dit voorstel en eisen meteen een besluit.

Hierop maak ik ze kenbaar dat ze dan maar op zoek moeten naar een andere manager, en wens ze nog een fijne dag.

clubsax5.jpg

Geplaatst

Sparta is ook leuk, speel er zelf nu ook mee echt leuk, binnen een paar jaar voor Europees/kampioenschap gaan(mij is het gelukt nu jij nog;) )

Geplaatst
  • Auteur

Na veel overlegd te hebben met vrienden en kennissen (man utd forumleden:checkit: ) besluit ik dat Portsmouth mijn eerste keus gaat worden.

Voor het zover is moeten er echter eerst orienterende gesprekken gehouden worden met FC Twente en AS Roma.

AS Roma was de club die ik als eerst te spreken kreeg.

Ze verwachten van mij dat ik me kwalificeer voor de champions league. De doelstelling stemt mij uitermate tevreden, maar wanneer ik naar de selectie kijk zie ik tot mijn schrik dat de selectie totaal niet met mijn ideeen overeenkomen. Ik besluit dan ook het aanbod naast me neer te leggen met in mijn achterhoofd de aanbieding van Portsmouth.

clubszd8.jpg

Geplaatst

Portsmouth zou inderdaad een gedurfde keuze zijn! Ik kijk er alvast naar uit... spannend!

Geplaatst
  • Auteur

Na AS Roma te hebben afgewezen zijn er nog 2 clubs over. Te weten FC Twente en het zo toegejuichde Portsmouth.

Het toeval is zo dat beide clubs tegelijk langs kwamen en ik dus hun perspectieven goed tegelijk kon vergelijken.

Beide beleidsplannen waren erg verleidelijk.

Twente bood een goed elftal met weinig transfergeld en wilde aanvallend gaan spelen.

Tevens willen ze mij alle tijd geven om rustig mijn doelstelling te kunnen bewerkstelligen.

Portsmouth daarentegen, kent een mooi transferbudget alleen stonden de spelers mij wat minder aan.

Toch droegen zij dezelfde visie als die ik had. Namelijk mooi aanvallend voetbal met jonge talentvolle spelers.

Ik vertelde beide clubs dat ik me even 5 minuten terug wilde trekken om een goede weloverwogen keuze te kunnen maken.

Na lang dobben lag mijn gevoel meer bij FC Twente. Kennissen van Managers United wisten me echter te overtuigen om voor Portsmouth te kiezen.

naamloospb6.jpg

Zo werd mijn nieuwe club duidelijk.:

Portsmouth!!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.