Geplaatst 25 maart 200718 jr. Is het mogelijk om zoals in cm 00/01 (denk ik) je achtergrond iedere keer te laten veranderen bij het openen van een nieuw scherm?
Geplaatst 25 maart 200718 jr. Auteur Is het mogelijk om zoals in cm 00/01 (denk ik) je achtergrond iedere keer te laten veranderen bij het openen van een nieuw scherm?
Geplaatst 25 maart 200718 jr. Auteur Is het mogelijk om zoals in cm 00/01 (denk ik) je achtergrond iedere keer te laten veranderen bij het openen van een nieuw scherm?
Geplaatst 25 maart 200718 jr. Ja, maar dan moet je die achtergronden wel hebben gedownload. Er zijn verschillende te krijg op verschillende sites. En je moet de optie voor achtergrondafbeelingen aanvinken in het opties menu.
Geplaatst 25 maart 200718 jr. Auteur En hoe moet je deze achtergronden dan noemen? Of moet je je xml-bestand aanpassen?
Geplaatst 31 maart 200718 jr. Je hoeft niet te downloaden hoor, je zet je achtergrondplaatje in de map van je skin(weet niet precies) en dan noem je de huidige achtergrond default1 ofzo en degene die je als achtergrond wilt default
Geplaatst 2 april 200718 jr. Auteur Is niet echt wat ik bedoel. De bedoeling is namelijk dat de achtergronden automatisch veranderen tijdens het spel.
Geplaatst 26 april 200718 jr. Auteur Niemand die weet hoe je achtergronden kunt laten veranderen tijdens het spel?