Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ben met Sparta een seizoen begonnen, en kan iemand die al vaker met een (Nederlandse) degradatiekandidaat (bij voorbeur Sparta zelf;) )heeft gespeeld mij een zeer succesvolle tactiek geven!?

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben met Sparta een seizoen begonnen, en kan iemand die al vaker met een (Nederlandse) degradatiekandidaat (bij voorbeur Sparta zelf;) )heeft gespeeld mij een zeer succesvolle tactiek geven!?

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

probeer een 5-3-2 met opkomende backs en zeer verdedigend ingesteld team of gewoon de normale(welke zeer goed werkt) 4-1-2-1-2 opstelling en kloot dan wat met de instellingen

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb de 4-1-2-1-2 opstelling geprobeerd maar ik ga daar bij tegen 2 hoofdklassers bijna op me bek, misschien ga ik dan maar eens die 5-3-2 proberen

Geplaatst

Je moet opletten met conclusies trekken uit wedstrijden tegen amateurelftallen, de conditie is daar meestal zwaar slecht.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.