Geplaatst 24 maart 200718 jr. Ik ben met Sparta een seizoen begonnen, en kan iemand die al vaker met een (Nederlandse) degradatiekandidaat (bij voorbeur Sparta zelf;) )heeft gespeeld mij een zeer succesvolle tactiek geven!?
Geplaatst 24 maart 200718 jr. Auteur Ik ben met Sparta een seizoen begonnen, en kan iemand die al vaker met een (Nederlandse) degradatiekandidaat (bij voorbeur Sparta zelf;) )heeft gespeeld mij een zeer succesvolle tactiek geven!?
Geplaatst 24 maart 200718 jr. Auteur Ik ben met Sparta een seizoen begonnen, en kan iemand die al vaker met een (Nederlandse) degradatiekandidaat (bij voorbeur Sparta zelf;) )heeft gespeeld mij een zeer succesvolle tactiek geven!?
Geplaatst 24 maart 200718 jr. probeer een 5-3-2 met opkomende backs en zeer verdedigend ingesteld team of gewoon de normale(welke zeer goed werkt) 4-1-2-1-2 opstelling en kloot dan wat met de instellingen
Geplaatst 24 maart 200718 jr. Auteur Ik heb de 4-1-2-1-2 opstelling geprobeerd maar ik ga daar bij tegen 2 hoofdklassers bijna op me bek, misschien ga ik dan maar eens die 5-3-2 proberen
Geplaatst 26 maart 200718 jr. Je moet opletten met conclusies trekken uit wedstrijden tegen amateurelftallen, de conditie is daar meestal zwaar slecht.