Geplaatst 24 maart 200718 jr. In de ruime zin genomen dan he de titel ;) Ja ik ga hier mijn screens posten van mijn Game met Az.Ik begin in het jaar 07/08.Voor dit seizoen was ik bij andere clubs wat niet echt goed liep zoals je zag in die andere topic:cab: Maar goed over naar de zaak van de dag Deze club dus: Transfers In:(voor de winter stop) Uitleg: Boy Waterman: Gehaald door mijn voorganger en ik was te lui om hem te cancellen en omdat ik nog wel een back up keeper nodig had Jesuli: Ik kende hem niet maar Sevilla bood hem aan voor 2 miljoen dus ik ging eventejs kijken en hij leek me wel goed voor de linker vleugel en ik heb met haar werken er ook nog 100 duizend euo afgekregen:huhu: Kenneth Vermeer: Bij alle wel bekend denk ik,goeie Goalie voor de toekomst Cerezo Fung a Wing: Niet echt slechte speler maar stelt me tot nu toe aardig teleur en heb ik dan ook eventejs in het 2de elftal gegooid voor een weekie of 3 Daniel De Las Heras: Weer zo'n onbekende speler die me werd aangeboden,hij is nog piep jong(16) en ik heb er dan ook veelste veel voor betaald want hij staat nu nog steeds in het 2de elftal maar groeit wel goed. Ik geef hem iedere 5 wedstrijden een half wedstrijdje ofzo speeldtijd in het eerste elftal al geef ik hem de komde wedstrijd een basis plek Edson Braafheid: Goeie V/VV / AML alleen heeft in zijn eerste wedstrijd een 5 gehaald en heeft sindsdien er niet ingestaan Transfers Uit:(tot 27 september) Uitleg: Alle vrije transfers gingen weg omdat ze overbodig of te slecht waren Medujanin: Helaas verkocht door die eikelige voorganger van hem:wall: Luirink: Wilde naar een grote club,ik bood hem aan clubs aan en 4 hapte en mochten op hem vechten Schaars: Wilde ook weg omdat hij bang was voor zijn basis plek(terwijl hij al 5 wedstrijden in de basis speelde:cab: ) dus ik boos hem ook aan en toen was hij al snel weg helaas:cry: Me Basis Elf(Aan het begin van het seizoen) Plus Tactiek: Losjes gebasseert op 442King die ik had gedownload wat lijntjes weg gehaalt en wat team instructies verandert en ook de speler instructies verandert zover ik nuttig vond De Prestieuze Johan Cruijff Schaal GVD GVD GVD GVD zo reageerde ik toen ik deze wedstrijd meemaakte ik was nix vergeleken met die Feyenoorders,ziij hadden meer bal bezit,ze schopte harder(Arveladze geblesseert eruit voor 2 fucking maanden) en ze scoorde er 1`meer als ik GVD:wall: Ik was uitgeloot in de eerste ronde van de Uefa Cup vanwege de cup winst van Az vorig jaar,ik werd uitgeloot tegen: Lokomotiv-Plovdiv dus,dit was de uitslag: _O_ Prachtige wedstrijd voor de bezoekers en ook voor mij als Manager om mee te maken na het debacle in Amsterdam. Voor zover deel 1 van mijn seizoen.Later op de dag volgt meer Screens mogen altijd worden aangevraagt en worden zo snel mogelijk gepost:banana:
Geplaatst 24 maart 200718 jr. Auteur In de ruime zin genomen dan he de titel ;) Ja ik ga hier mijn screens posten van mijn Game met Az.Ik begin in het jaar 07/08.Voor dit seizoen was ik bij andere clubs wat niet echt goed liep zoals je zag in die andere topic:cab: Maar goed over naar de zaak van de dag Deze club dus: Transfers In:(voor de winter stop) Uitleg: Boy Waterman: Gehaald door mijn voorganger en ik was te lui om hem te cancellen en omdat ik nog wel een back up keeper nodig had Jesuli: Ik kende hem niet maar Sevilla bood hem aan voor 2 miljoen dus ik ging eventejs kijken en hij leek me wel goed voor de linker vleugel en ik heb met haar werken er ook nog 100 duizend euo afgekregen:huhu: Kenneth Vermeer: Bij alle wel bekend denk ik,goeie Goalie voor de toekomst Cerezo Fung a Wing: Niet echt slechte speler maar stelt me tot nu toe aardig teleur en heb ik dan ook eventejs in het 2de elftal gegooid voor een weekie of 3 Daniel De Las Heras: Weer zo'n onbekende speler die me werd aangeboden,hij is nog piep jong(16) en ik heb er dan ook veelste veel voor betaald want hij staat nu nog steeds in het 2de elftal maar groeit wel goed. Ik geef hem iedere 5 wedstrijden een half wedstrijdje ofzo speeldtijd in het eerste elftal al geef ik hem de komde wedstrijd een basis plek Edson Braafheid: Goeie V/VV / AML alleen heeft in zijn eerste wedstrijd een 5 gehaald en heeft sindsdien er niet ingestaan Transfers Uit:(tot 27 september) Uitleg: Alle vrije transfers gingen weg omdat ze overbodig of te slecht waren Medujanin: Helaas verkocht door die eikelige voorganger van hem:wall: Luirink: Wilde naar een grote club,ik bood hem aan clubs aan en 4 hapte en mochten op hem vechten Schaars: Wilde ook weg omdat hij bang was voor zijn basis plek(terwijl hij al 5 wedstrijden in de basis speelde:cab: ) dus ik boos hem ook aan en toen was hij al snel weg helaas:cry: Me Basis Elf(Aan het begin van het seizoen) Plus Tactiek: Losjes gebasseert op 442King die ik had gedownload wat lijntjes weg gehaalt en wat team instructies verandert en ook de speler instructies verandert zover ik nuttig vond De Prestieuze Johan Cruijff Schaal GVD GVD GVD GVD zo reageerde ik toen ik deze wedstrijd meemaakte ik was nix vergeleken met die Feyenoorders,ziij hadden meer bal bezit,ze schopte harder(Arveladze geblesseert eruit voor 2 fucking maanden) en ze scoorde er 1`meer als ik GVD:wall: Ik was uitgeloot in de eerste ronde van de Uefa Cup vanwege de cup winst van Az vorig jaar,ik werd uitgeloot tegen: Lokomotiv-Plovdiv dus,dit was de uitslag: _O_ Prachtige wedstrijd voor de bezoekers en ook voor mij als Manager om mee te maken na het debacle in Amsterdam. Voor zover deel 1 van mijn seizoen.Later op de dag volgt meer Screens mogen altijd worden aangevraagt en worden zo snel mogelijk gepost:banana:
Geplaatst 24 maart 200718 jr. Auteur In de ruime zin genomen dan he de titel ;) Ja ik ga hier mijn screens posten van mijn Game met Az.Ik begin in het jaar 07/08.Voor dit seizoen was ik bij andere clubs wat niet echt goed liep zoals je zag in die andere topic:cab: Maar goed over naar de zaak van de dag Deze club dus: Transfers In:(voor de winter stop) Uitleg: Boy Waterman: Gehaald door mijn voorganger en ik was te lui om hem te cancellen en omdat ik nog wel een back up keeper nodig had Jesuli: Ik kende hem niet maar Sevilla bood hem aan voor 2 miljoen dus ik ging eventejs kijken en hij leek me wel goed voor de linker vleugel en ik heb met haar werken er ook nog 100 duizend euo afgekregen:huhu: Kenneth Vermeer: Bij alle wel bekend denk ik,goeie Goalie voor de toekomst Cerezo Fung a Wing: Niet echt slechte speler maar stelt me tot nu toe aardig teleur en heb ik dan ook eventejs in het 2de elftal gegooid voor een weekie of 3 Daniel De Las Heras: Weer zo'n onbekende speler die me werd aangeboden,hij is nog piep jong(16) en ik heb er dan ook veelste veel voor betaald want hij staat nu nog steeds in het 2de elftal maar groeit wel goed. Ik geef hem iedere 5 wedstrijden een half wedstrijdje ofzo speeldtijd in het eerste elftal al geef ik hem de komde wedstrijd een basis plek Edson Braafheid: Goeie V/VV / AML alleen heeft in zijn eerste wedstrijd een 5 gehaald en heeft sindsdien er niet ingestaan Transfers Uit:(tot 27 september) Uitleg: Alle vrije transfers gingen weg omdat ze overbodig of te slecht waren Medujanin: Helaas verkocht door die eikelige voorganger van hem:wall: Luirink: Wilde naar een grote club,ik bood hem aan clubs aan en 4 hapte en mochten op hem vechten Schaars: Wilde ook weg omdat hij bang was voor zijn basis plek(terwijl hij al 5 wedstrijden in de basis speelde:cab: ) dus ik boos hem ook aan en toen was hij al snel weg helaas:cry: Me Basis Elf(Aan het begin van het seizoen) Plus Tactiek: Losjes gebasseert op 442King die ik had gedownload wat lijntjes weg gehaalt en wat team instructies verandert en ook de speler instructies verandert zover ik nuttig vond De Prestieuze Johan Cruijff Schaal GVD GVD GVD GVD zo reageerde ik toen ik deze wedstrijd meemaakte ik was nix vergeleken met die Feyenoorders,ziij hadden meer bal bezit,ze schopte harder(Arveladze geblesseert eruit voor 2 fucking maanden) en ze scoorde er 1`meer als ik GVD:wall: Ik was uitgeloot in de eerste ronde van de Uefa Cup vanwege de cup winst van Az vorig jaar,ik werd uitgeloot tegen: Lokomotiv-Plovdiv dus,dit was de uitslag: _O_ Prachtige wedstrijd voor de bezoekers en ook voor mij als Manager om mee te maken na het debacle in Amsterdam. Voor zover deel 1 van mijn seizoen.Later op de dag volgt meer Screens mogen altijd worden aangevraagt en worden zo snel mogelijk gepost:banana:
Geplaatst 24 maart 200718 jr. Auteur Eerst voordat ik het weer vergeet,hier de wedstrijd stats van de 1ste leg van de Uefa cup die zijn nogal lachwekkend,kijk vooral naar het aantal doelpogingen van mij en dan die van hun: LOL _O_ 1ste ronde Uefa Cup-2de Leg Gewoon zakelijk afgemaakt,nix geen problemen behalve dat 1 of andere onverlaat van die klote club Ikedia het gras in schopte waardoor hij ff voor 2 weken uit de running is :( Hier de wedstrijden die ik tot nu toe heb gespeeld + de friendlies Je ziet het,er zaten goeie,best wel goeie en slechte wedstrijden tussen.helaas toch nog 3x verloren maar die wedstrijden tegen Heerenveen wil ik er nog eventjes speciaal eruit lichten zoiets van "schijn een lichie op mij :P " 2 smileys zijn hier maar voor nodig: :huhu: & _O_ We speelde fantastisch alleen we kregen een rode kaart maar zij kregen 3 rode kaarten :huhu: We speelde de almost perfect game.helaas van die rode kaart en dat we heelveel kansen niet verzilverde en ohja 5 mensen uit me team kregen een 10 _O_
Geplaatst 24 maart 200718 jr. leuk begin, alleen als je naar seizoen 2007/2008 gaat, kan je als het goed is edson braafheid toch contractvervrij halen; bij mij in ieder geval wel (zo niet, vind ik 10 miljoen veel geld) succes verder groeten Sander
Geplaatst 24 maart 200718 jr. Auteur Nee ik kon hem niet gratis halen helaas.en ja ik vond 10 miljoen ook veel geld maar het is 4 meteen en 6 op 12 maanden afbetaling. 4 miljoen alleen accepteerde ze niet
Geplaatst 24 maart 200718 jr. okey, we zullen het zien ik hoop voor je dat hij het geld waard is, groeten Sander; ik kijk uit naar je volgende update
Geplaatst 25 maart 200718 jr. Auteur Eventjes een kleine update,met 20 wedstrijden gespeeld komt er weer meer En dan maar eens de groepsronde loting van de Uefacup.Het werd een mooie loting(vind ik) met wel wat moeilijke teams die we opzich wel kunnen hebben: ok het kan moeilijk worden maar ik gok op een 2de plek achter Udinese
Geplaatst 25 maart 200718 jr. Wat moeten Real Madrid,Bayern Munchen, ajax, celtic, benfica in de Uefa cup? :P Maar die poule kan je idd wel halen
Geplaatst 25 maart 200718 jr. Auteur Dan de 3de ronde van de KNVB Beker tegen een wel heel erg makkelijk tegenstander te weten PSV B LOL dacht ik bij mezelf,die ga ik ff zwaar ownen en daarna verder om de beker te winnen voor het 2de jaar achter elkaar voor Az.Ik vroeg gelijk me scouts om een rapport te maken en ik zag dat sommige spelers uit de hoofdmacht meededen *SLIK* hmmzzz ik hoop nu wel dat ik het haal ok ff denken,we spelen ons eigen spelletje en winnen gewoon GO GO GO AZ: Wowzers dacht ik bij mezelf aan het eind van deze wedstrijd,wat hebben wij een fucking mazzel gehad,Psv B had veel kansen alleen Vermeer stond telkens in de weg en aan de andere kant was het hetzelfde want die Klote Moens stond telkens in de weg GVD,gelukkig kregen ze een rode kaart anders weet ik niet hoe het zal zijn afgelopen.Na de wedstrijd was het gefluit van onze eigen Alkmaarse supporters dan ook oorverdovend hard Ff een overzichtje van de laatste aantal wedstrijden: Et gaat,Et gaat,Et gaat slecht met goed afwisselen en goed met slecht poe poe hier ff de stand tot nu toe: Het lijkt of ik laag sta maar ik heb nog een inhaal wedstrijd te gaan en als ik die win sta ik 3de dus dat komt wel goed ;)
Geplaatst 26 maart 200718 jr. Je resultaten zijn niet denderend maarja, PSV doet 't ook wel erg slecht. Succes nog!
Geplaatst 26 maart 200718 jr. trouwens oorverdovend hard bij Az:mrgy: alle supporters zijn daar hartstikke trouw die ene supporter zal niet fluiten na een 1-0 winst ( die overige van psv 760 man wel), geintje gozer; succes verder vraagje: is de Uefa Cup niet zwaarder dan de CL, denk ik op basis van de clubs die Uefa cup spelen:mrgy: :mrgy:
Geplaatst 26 maart 200718 jr. trouwens oorverdovend hard bij Az:mrgy: alle supporters zijn daar hartstikke trouw die ene supporter zal niet fluiten na een 1-0 winst ( die overige van psv 760 man wel), geintje gozer; succes verder vraagje: is de Uefa Cup niet zwaarder dan de CL, denk ik op basis van de clubs die Uefa cup spelen:mrgy: :mrgy: Chelsea Barca Werder Inter AC milan Porto Kopenhagen :p Lyon Arsenal Manchester Ik kan nog wel even doorgaan met clubs in CL. Domme vraag, of was het sarcastisch bedoeld8) :checkit:
Geplaatst 26 maart 200718 jr. ik bedoelde de CL in zijn game heah slimpie, met andere woorden dan had hij net zo goed mee kunnen draaien in de CL
Geplaatst 27 maart 200718 jr. Auteur ff een kleine Uefa cup update: Het was alweer tijd voor de 2de wedstrijd uit de groepsronde van de Uefa cup Voordat ik begon was ik al favoriet voor de winst en moest ik het maar waarmaken Dit was de uitslag: Yeah baby!! ze kregen al snel 2 rode kaarten en toen kon ik de score uitbouwen tot 0-3 alleen eind 2de helft werd het toch nog spannend aangezien ze 2 doelpunten maakte wat wel jammer was maar goed ik heb dik verdiend met 2-3 gewonnen _O_ En dan nog de wedstrijd tegen Troyes wat 3de stond Weer was ik top favoriet voor de winst maar het liep anders: het was een zeer slechte wedstrijd van mijn kant,na de 32ste minuut kwam ik in 6 minuten met 0-2 achter en dat in eigen huis gelukkig scoorde Chevanton en Ikedia de 1-2 en de gelijk maker anders had ik hier nog verloren ook Chevanton is trouwens een Revalatie dit seizoen,ik kende hem nog niet voor deze game maar hij haalt steeds hoge cijfers en hij speelt altijd super goed,aanradertje voor middenmoters deze speler :) trouwens bedankt voor de reacties screen mogen worden aangevraagt
Geplaatst 27 maart 200718 jr. Auteur De loting van het EK 2008 is geweest Het Nederlands elftal heeft een rot loting Het moeten tegen Italië,Turkije en de makkelijkste van de 3 Bulgarije. dit is de volledige loting van alle landen: De eind stand van de groepronde van de Uefa cup is bekend Het is alleen voor mij niet echt positief ik dacht dat ik het wel zou halen maar ik verloor de laatste wedstrijd tegen Fenerbahçe net aan gvd 2-1! Daarom is dit de eindstand: helaas,helaas,ik heb goed gerpresteerd maar net aan er toch nog uitliggen is een zwaar rot gevoel zeker omdat ik ook Birmingham versloeg met 2-3 die ik hoger acht dan die turkse ploeg. 4de ronde KNVB Beker De 4de ronde van de KNVB was alweer aan de orde en begon zeer slecht,Emmen overheerste ons compleet de eerste helft en we hadden bijna nix te zeggen,we hebben geluk gehad dat ze steeds miste als ze op goal schoten anders hadden we zwaar achter gestaan 2de helft ging een stuk beter en gelijk in de 47ste minuut scoorde we.Later scoorde we nog een keer zo wonnen we met 0-2 en met een dosis geluk waren we toch nog door: Vrijdag 28 december 2007: Op deze dag kreeg ik best wel een funny berichtje wat ik nog niet eerder had meegemaakt in de FM wereld: LOL_O_ Paar transfers nog gedaan in de winterstop: Toivonen:Leuk spitsje,kon ik transfer vrij overnemen Poepon:Leuke Am/AC die ik voor een prikkie kon overnemen van Ajax,ook nog es Jeugd International Thomassen:Talentvolle VC,kon ik ff voor bijna nix overnemen.ben ik zeer blij mee.hiju is pas 17 jaar en dan al best wel goeie stats Granqvist:Gaat wel deze speler maar hij is meer als backup,nog wel jong dus goed trainbaar En nog een paar Transfers uit: Alle overbodig of ik kon er een leuk prijsje voor krijgen
Geplaatst 28 maart 200718 jr. Vrijdag 28 december 2007: Op deze dag kreeg ik best wel een funny berichtje wat ik nog niet eerder had meegemaakt in de FM wereld: Moet hier geen andere screen staan? Verder blijft het mooi gepresenteerd, je resultaten zijn niet geweldig maar kom dat komt wel hoed denk ik!! Jammer van UEFA CUP veel succes
Geplaatst 28 maart 200718 jr. ja wat is er bijzonder aan die poule?:P grapju leuke novelle jammer van de resultaten maar komt vast goed
Geplaatst 28 maart 200718 jr. Auteur bedankt voor de reacties :) deze screen hoorde erbij: ik heb het al verandert _O_ Nevland komt als hij het contract accepteerd gratis naar me toe op 1-6-2008 _O_
Geplaatst 28 maart 200718 jr. Auteur Update(kleintje ;) ) Nog 2 transfers gedaan aan het einde van de winterstop(nog 21 dagen voor de wedstrijd tegen ) Van Dee: Mannetje voor de backup,ik heb niet zoveel VMC's en deze was wel aardig en kon ik voor een klein prijsje krijgen Guvenc Talentvolle VRL/Amc check screen hieronder: _O_ en nog wat toekomst muziek: _O_ :banana: Nevland :banana:
Geplaatst 29 maart 200718 jr. Zou ik een screentje mogen van Erik van Dee ? Verder de prestaties vallen wat tegen, maar het is toch een mooie novelle. KUTGW
Geplaatst 29 maart 200718 jr. Auteur @ Senqo: Van Dee Shit man,ik dacht ff op vakantie te gaan tot de wedstrijd tegen feyenoord en ik had ingesteld dat mijn assistent alleen transfer listed spelers mocht verkopen,verkoopt die eikel me beste keeper en nog een goeie speler: loser dat het is.GVD maar 1 positief ding,ik heb ook een goeie speler erbij die ik voor weinig kon krijgen: _O_ Eventjes nieuwe opzet,bij iedere wedstrijd uit de Top 4(ik tegen Feyenoord,Psv of Ajax) probeer ik de wedstrijd een beetje te omschrijven met screens en tekst Versus (16974 mensen aanwezig) 1ste Helft Ik begon de wedstrijd goed en mijn spitsen Dembélé en Koevermans kregen veel kansen en het was dan ook niet meer dan logisch dat na een prachtige actie + voozet van Jesilu Edson Braafheid scoorde,best vaag een verdediger maar goed. Helaas vlak voor dat doelpunt was er een zware tackle geweest van Huysegems op Koevermans waardoor Koevermans uitviel waarvoor Huysegems natuurlijk geel kreeg.Ik bracht me nieuwe aankoop Poepon in het veld _O_ Wat ook helaas was dat 11 minuten na mijn doelpunt Donovan tegenscoorde met en harde poeier Vermeer was niet echt in vorm vandaag. verder gebeurde er weinig in de 2e helft behalve nog 2 gele kaarten(1 voor Jaliens van Az en 1 voor Vlaar van Feyenoord) De Rust: Mijn Spelers kregen een rustige behandeling,niet al te harde woorden maar Jaliens kreeg het wel eventejs om de oren vanwege zijn gele kaart die onnodig was en ze kregen te horen dat ze nog 1 doelpuntje moesten scoren enm dan de boel moesten vielig stellen 2de helft: We Begonnen super goed aan de 2de helft namelijk dat mijn nieuwe aankoop waar ik veel van verwacht al na 32 seconden scoorde :banana: yeah.het hele stadion was gelijk overtuigt van mijn aankoop zelfs nadat ze op het begin zo kritisch waren over hem maar goed we konden het niet uitbouwen na 3-1 hoeveel kansen we ook kregen en ja volgens de weeten scoort de tegenstander dan en dat gebeurde ook in de 53ste minuut ookal hadden we 5 grote kansen gehad in de 2de helft ja wie niet scoort wint niet. Later kreeg Huysegems zijn 2de gele kaart wegens natrappen op Ikedia waar Ikedia ook geel kreeg omdat hij Huysegems duwde Eind Conclusie: 2 gele kaarten voor mij,netjes vind ik dat,niet teveel tenminste wat vooral leuk was dat ik goed speelde maar alleen veel kansen verprutste.goed volgende wedstrijd winnen we weer. Helaas viel Koevermans uit voor de zoveelste keer :( Op naar het kampioenschap ;) we staan maar 13 punten achter met nog een half seizoen te gaan. Moet lukken dus :banana:
Geplaatst 30 maart 200718 jr. Wat had je veel toeschouwers in de beker zeg, ahum en de uefa cup poule is nog niet eens zo heel slecht geloot, een paar zware wel, maar Fenerbahce moet je zeker niet overschatten, daar kun je met wat geluk van winnen.