Spring naar bijdragen

Los Pericos bajo dirección de mí, ocasión en buenos resultados

Los Pericos bajo dirección de mí, ocasión en buenos resultados 10 leden hebben gestemd

1. 1. Los Pericos bajo dirección de mí, ocasión en buenos resultados

• De standaard lay-out is beter.
    • De nieuwe lay-out is beter.

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

2e0thts.jpg

Op het trainingsveld van mijn amateurploeg SC Nieuwendam werd ik geroepen door de voorzitter van de club, die mij snel wilde spreken. Ik rende naar hem toe en vroeg hem wat er aan de hand was, maar hij zei dat het noodzakelijk was om alleen te praten. 'Om vier uur bij mijn kantoor' zei hij.

Twee uur later stond ik te wachten op die dikke geit die ongeveer 30 minuten te laat kwam en normaal tegen alle trainers tekeer ging dat ze te laat kwamen. Maar.. dit keer wat het anders zei hij, hij had een aanbieding voor mij, een aanbieding uit Turkije. Ik vroeg natuurlijk verder en hij zei dat er een club geintereseert was in mijn trainerskwaliteiten. Ik vroeg natuurlijk direct welke ploeg het was alleen kreeg ik geen antwoord op mijn vraag. Hij zei morgen bij het restaurant ga je spreken met Aziz Yildirim de voorzitter van de club, dan zullen jullie ook overleggen over een contract.

Ik ging weer terug naar huis en vroeg aan mijn ouders of ze Aziz Yildirmim kende, tot mijn verbazing kende niemand Yildirim en dus was het afwachten. Ik besloot maar om vroeg te slapen om snel achter het antwoord te komen, het was inmiddeld 11 uur en ik sliep.

Sta op! Sta op! Je bent te laat man, het is al 12 uur! Wat? Dacht ik bij me zelf, ik moet snel opstaan! Ik ging snel douchen en ontbijten want beneden zat Co (de voorzitter van SC Nieuwendam) op mij te wachten. We gingen dan ook onmiddelijk uit huis voordat ik mijn ontbijt gegeten had. Om ongeveer 1 uur waren we bij het restaurant omdat ik volgens Co een nette pak moest dragen om er sjiek uit te zien. Opeens zag ik een man met een bril aan een tafel te zwaaien naar ons, ik vroeg aan Co wie het was hij antwoorde: 'Je nieuwe voorzitter'. Ik dacht bij me zelf wie is deze man, ik denk dat ik hem ken.. Aha, de voorzitter van Fenerbahce die ken ik nog van de wedstrijd tegen AZ, maar wat moest hij hier, o ja een contract bespreking houden met mij.

Na ongeveer twee uurtjes gezeten te hebben aan een tafel waren we er uit een 1-jarig contract met een optie met nog een jaar. We moesten ons haasten om een vliegtuigticket te kopen want morgen moest ik al in Istanbul zijn.

Ondertussen vloog de tijd en zat ik in het vliegtuig boven Bulgarije te vliegen, ik dacht nog bij me zelf: 'Ik? Trainer bij Fenerbahce, een grap?' Maar nee, het was geen grap want 2 uur later werd ik gepresenteert aan de journalisten. Daarna moest ik naar het kantoortje van Yildirim die mij wilde vertellen dat ik niks moest aantrekken van de supporters en de pers, hij vertelde me dat hij in mijn kwaliteiten geloofde. 'Morgen om 9 uur op het veld zijn' schreeuwde hij me nog achterna.

Ik reed mischien wel voor de laatste keer samen met Co naar mijn hotel om daar afscheid te nemen van hem, het was jammer en we dachten nog na over de leuke tijden die wij samen doorbrachten sinds ons jeugd. Ondertussen waren we al bij het 5-sterren hotel en namen we afscheid, nog even wat drinken en dan slapen dacht ik, morgen is het de grote dag van mijn leven!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vervolg komt waarschijnlijk morgen, ik hoop dat er veel reacties zijn, omdat dit pas mijn tweede novelle is. :checkit:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

• Antwoorden 56
  • Weergaven 83
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

2e0thts.jpg

Op het trainingsveld van mijn amateurploeg SC Nieuwendam werd ik geroepen door de voorzitter van de club, die mij snel wilde spreken. Ik rende naar hem toe en vroeg hem wat er aan de hand was, maar hij zei dat het noodzakelijk was om alleen te praten. 'Om vier uur bij mijn kantoor' zei hij.

Twee uur later stond ik te wachten op die dikke geit die ongeveer 30 minuten te laat kwam en normaal tegen alle trainers tekeer ging dat ze te laat kwamen. Maar.. dit keer wat het anders zei hij, hij had een aanbieding voor mij, een aanbieding uit Turkije. Ik vroeg natuurlijk verder en hij zei dat er een club geintereseert was in mijn trainerskwaliteiten. Ik vroeg natuurlijk direct welke ploeg het was alleen kreeg ik geen antwoord op mijn vraag. Hij zei morgen bij het restaurant ga je spreken met Aziz Yildirim de voorzitter van de club, dan zullen jullie ook overleggen over een contract.

Ik ging weer terug naar huis en vroeg aan mijn ouders of ze Aziz Yildirmim kende, tot mijn verbazing kende niemand Yildirim en dus was het afwachten. Ik besloot maar om vroeg te slapen om snel achter het antwoord te komen, het was inmiddeld 11 uur en ik sliep.

Sta op! Sta op! Je bent te laat man, het is al 12 uur! Wat? Dacht ik bij me zelf, ik moet snel opstaan! Ik ging snel douchen en ontbijten want beneden zat Co (de voorzitter van SC Nieuwendam) op mij te wachten. We gingen dan ook onmiddelijk uit huis voordat ik mijn ontbijt gegeten had. Om ongeveer 1 uur waren we bij het restaurant omdat ik volgens Co een nette pak moest dragen om er sjiek uit te zien. Opeens zag ik een man met een bril aan een tafel te zwaaien naar ons, ik vroeg aan Co wie het was hij antwoorde: 'Je nieuwe voorzitter'. Ik dacht bij me zelf wie is deze man, ik denk dat ik hem ken.. Aha, de voorzitter van Fenerbahce die ken ik nog van de wedstrijd tegen AZ, maar wat moest hij hier, o ja een contract bespreking houden met mij.

Na ongeveer twee uurtjes gezeten te hebben aan een tafel waren we er uit een 1-jarig contract met een optie met nog een jaar. We moesten ons haasten om een vliegtuigticket te kopen want morgen moest ik al in Istanbul zijn.

Ondertussen vloog de tijd en zat ik in het vliegtuig boven Bulgarije te vliegen, ik dacht nog bij me zelf: 'Ik? Trainer bij Fenerbahce, een grap?' Maar nee, het was geen grap want 2 uur later werd ik gepresenteert aan de journalisten. Daarna moest ik naar het kantoortje van Yildirim die mij wilde vertellen dat ik niks moest aantrekken van de supporters en de pers, hij vertelde me dat hij in mijn kwaliteiten geloofde. 'Morgen om 9 uur op het veld zijn' schreeuwde hij me nog achterna.

Ik reed mischien wel voor de laatste keer samen met Co naar mijn hotel om daar afscheid te nemen van hem, het was jammer en we dachten nog na over de leuke tijden die wij samen doorbrachten sinds ons jeugd. Ondertussen waren we al bij het 5-sterren hotel en namen we afscheid, nog even wat drinken en dan slapen dacht ik, morgen is het de grote dag van mijn leven!

Vervolg komt waarschijnlijk morgen, ik hoop dat er veel reacties zijn, omdat dit pas mijn tweede novelle is. :checkit:

Geplaatst
  • Auteur

2e0thts.jpg

Geplaatst

Hamsi? ;c

Hehe, waarom niet met aslanlar? 8)

Veel plezier, ik hoop dat je degradeert. :cab:

Geplaatst
  • Auteur
Hamsi? ;c

Hehe, waarom niet met aslanlar? 8)

Veel plezier, ik hoop dat je degradeert. :cab:

We zullen zien.. :checkit:

Geplaatst
  • Auteur

2e0thts.jpg

Om 7 uur 's morgens ging mijn wekker af, ik stond op ging douchen. Daarna ging ik naar beneden om lekker te ontbijten in Istanbul. Na ongeveer een uur te hebbn verspilt ging ik richting het stadion van Fenerbahce om daar met mijn spelers lekker te trainen. Ik was aangekomen en zag een groep Fenerbahce groepen kwaad aankijken, kort daarna begonnen ze met eieren te gooien (net iets voor Turkse supporters).

Dat boeit me niet dacht ik, en ging naar Yildirim die mij naar de spelers stuurde om te trainen. Na ongeveer twee uur getraind te hebben met mijn team werd ik weer geroepen door Yildirim die zei dat ik mijn training moest staken en naar zijn kantoor moest gaan. Zo gezegd zo gedaan, hij vertelde me het transferbudget en de verwachtingen van het bestuur, ik knikte heftig akkoord en begon snel met de transfers..

Inkomende transfers:

44bsosh.jpg

Gokhan Unal: Een van de beste spitsen dus ook geschikt voor Fenerbahce.

Mehmet Topuz: Multifunctionele speler, zal een basisplaats moeten afdwingen.

Uitgaande transfers:

2i88zud.jpg

Appiah: Er was geen houden meer aan, anders had ik hem graag in mijn team gezien de komende jaren.

Na de 'voorlopige' transfers gemaakt te hebben ging ik me verheugen op de oefenwedstrijden. Ik vond het verstandiger om het over te laten aan mijn assistent-manager.

Oefenwedstrijden:

4gnqxhs.jpg

Lekkere wedstrijd vooral van Gokhan Unal die op zijn debuut 3 (!) doelpunten maakt.

33o6r9c.jpg

Jammer, we speelden zeer slecht anders hadden we zeker wel gewonnen zoals in de vorige wedstrijd.

2uf6qf4.jpg

Jammer dat we op het eind nog de overwinning uit onze handen lieten glippen maar ben tevreden over de prestaties tot nu toe.

2ai2fz8.jpg

Prachtige wedstrijd, alleen een keer de kans weggegeven en dat was helaas het doelpunt voor Monaco.

Ik was erg tevreden over de oefencampagne van de afgelopen weken, behalve die tegen Nottingham Forest. Het bestuur en de supporters waren zeer verheugd na mijn oefencamange.

Vervolg komt vanavond of morgen, dat hangt of van de aantal reacties. :checkit:

Geplaatst

Het begin is erg leuk, een novelle waar ik van houd !

Mooi verhaal en een leuke banner van Fener, daarna vertel je een verhaaltje en ga je mooi over naar de transfers ik vind het wel jammer dat je meteen de oefen campagne erbij doet want het was misschien mooier geweest als je er ook iets omheen had verzonnen.

Probeer het verhaal er in te houden want je kan goed schrijven !

Geplaatst
  • Auteur
Het begin is erg leuk, een novelle waar ik van houd !

Mooi verhaal en een leuke banner van Fener, daarna vertel je een verhaaltje en ga je mooi over naar de transfers ik vind het wel jammer dat je meteen de oefen campagne erbij doet want het was misschien mooier geweest als je er ook iets omheen had verzonnen.

Probeer het verhaal er in te houden want je kan goed schrijven !

Ik zal proberen te doen wat je zei, maar wat bedoel je met iets d'r omheen verzinnen? ;)

Geplaatst

Net zoiets als dat je deed bij de transfers. Dat je wordt geroepen door de voorzitter en dat hij dan vertelt wat het transferbudged enzo is.

Gewoon een verhaaltje verzinnen en daarmee zo veel mogelijk informatie geven, maar ik denk dat je wel de screens moet behouden :)

Geplaatst
  • Auteur
Net zoiets als dat je deed bij de transfers. Dat je wordt geroepen door de voorzitter en dat hij dan vertelt wat het transferbudged enzo is.

Gewoon een verhaaltje verzinnen en daarmee zo veel mogelijk informatie geven, maar ik denk dat je wel de screens moet behouden :)

Oke, bedankt voor je opmerkingen ik zal het de volgende keren beter proberen te doen. :)

Geplaatst
  • Auteur

2e0thts.jpg

'Hey voorzitter, ik dacht eraan om lekker een beetje Istanbul te verkennen en mijn spelers op vakantie te sturen' zei ik tegen Yildirim. 'Wat zeg je nou, we hebben nog de CL-voorrondes'. O ja, helemaal vergeten dacht ik bij me zelf, ook de CL-voorrondes he? Ik vroeg wie het was, hij zei: 'Ach, makkelijk ploegje'. Nu ik begreep dat hij niet echt zin had om het te vertellen zocht ik mijn assistent-manager op en vroeg hem wie onze tegenstander was. Ruzomberok ofzo zei hij. Nutteloos antwoord dacht ik bij me zelf, alsof het een topclub was noemt hij alleen de naam en verteld mij niks over de club zelf. Even zoeken op het internet dacht ik, tot mijn verbazing vond ik niks over deze ploeg. Ik ging op weg naar Yildirim om te vragen waar de scouts waren, 'In Amerika aan het scouten' zei hij. Ik vroeg hun telefoonnummer en belde met een goedkooptarief naar Amerika. Ik vertelde ze dat ik informatie wou over de club en zij vertelden me alles. Na alles gehoord te hebben dacht ik, makkelijk ploegje we winnen wel met 6-0.

Ondertussen waren we al een tijdje verder en stond de wedstrijd op onze rooster, na wat instructies stuurde ik mijn spelers het veld op en wachtte af wat voor resultaat d'r zou komen, er was een lekker sfeer dus verwachtten de supporters ook een overwinning.

47x6d4y.jpg

Een lekker resultaat, de uitslag kon groter zijn maar ik was erg tevreden over mijn spelers.

De dagen daarna vlogen alweer, ik had mijn spelers gewaarschuwd om niet te groot te praten omdat de bal rond was en alles kon gebeuren in voetballen. Al deden sommige spelers alsof ze mij helemaal begrepen dachten ze toch dat ze het hadden gehaald, de supporters, het bestuur en zelfs ik dacht dat we het hadden gehaald. Maar dit keer verliep het anders.. De Fenerbahce supporters die kwamen kijken naar deze wedstrijd riepen allemaal toen Deivid de penalty gemist had, het was over, zo snel al.

4cvhulc.jpg

Dat het zo snel voorbij zou zijn verwachtte niemand maar dan ook niemand, maar wij hadden nog maar 1 doel de competitie winnen en daar gingen we ons dan ook helemaal op concentreren.

Ik stuurde mijn spelers op vakantie nadat ze de wedstrijd verloren hadden want over een paar dagen begon de competitie en dan moesten de moralen helemaal omhoog zijn, ik ging nog naar het kantoor van Yildirim..

'Dat kan niet toch!', 'Iedereen had verwacht dat we makkelijk door deze ronde heen kwamen maar wat doe jij verliezen van een strontclub!' Ik was totaal niet blij over deze uitlatingen, de supporters ook niet over mij en weer kwamen de eieren richting mijn hoofd. Dit keer was het erger de supporters riepen dat ik ontslagen moest worden, waardoor Yildirim mij een ultinatum instelde om vanaf nu een betere prestatie neer te zetten.

Ik ging nog even na peinzen hoe dit kon gebeuren, dronk nog wat en ging slapen, ik droomde dat we kampioen werden van Turkije..

Geplaatst
  • Auteur

2e0thts.jpg

Even buiten al die novelle dingen wil ik jullie nog eens voorstellen met mijn team.

Keepers:

volkan200x200y.jpgrustu200x200.jpgserdar200x200.jpg

Verdedigers:

umit200x200.jpgonder200x200.jpgserkan200x200.jpgedu.jpgLugano.jpg

Middenvelders:

ugur.jpgkemal200x200.jpgalex200x200y.jpgolcan200x200.jpgselcuk200x200.jpgMehmet-Yozgatli.jpgtuncay200x200y.jpgTumer.jpgaurelio200x200.jpg314.JPG

Aanvallers:

Deivid.jpgsemih200x200.jpgKezman.jpg196.jpg

Keepers: Volkan Demirel, Rustu, Serkan.

Verdedigers: Umit, Onder, Serkan, Edu, Lugano.

Middenvelders: Ugur, Kemal, Alex, Olcan, Selcuk, Mehmet, Tuncay, Tumer, Aurelio, Mehmet Topuz.

Aanvallers: Deivid, Semih, Kezman, Gokhan Unal.

Hiermee ga ik de competitie makkelijk winnen!

Geplaatst

Goed geschreven en mooie lay-out! Veel Succes verder!

Geplaatst
  • Auteur

:cab: Onwijs veel reacties zeg, zo denk ik dat ik alles voor mezelf schrijf.

Geplaatst

Mooie lay-out en ik denk dat je met deze selectie de competitie makkelijk kan winnen!

Geplaatst

Wat denk je? dat je in halfuur 10 reacties krijgt ofzo?

Waar is volkan Babacan?

Geplaatst

1. een turkse club staat me niet aan, maar 2. ondanks dat is mijn intresse in Fener, met deze novelle gestegen, met andere woorden, doordat ik hem mooi vind haal je mijn mening gedeeltelijk onderuit, groeten Sander ga zo door

Geplaatst
  • Auteur

Wat denk je? dat je in halfuur 10 reacties krijgt ofzo?

Waar is volkan Babacan?

Volkan Babacan is op uitleenbasis vandaar dat ik hem niet in het lijstje heb gezet, maar als je het graag wilt doe ik het wel. ;)

Geplaatst
  • Auteur

2e0thts.jpg

'Na al die slechte resultaten verwacht iedereen weer resultaten dat past bij een team als Fenerbahce' dacht ik. Ik reed naar Yildirim's huis en beloofde hem dat ik kampioen werd van Turkije maar dat ze dan ook niks anders moesten verwachten van mij omdat ik me alleen wilde concentreren op de competitie en niet op de beker of dergelijke. Hij knikte lichtjes ja en ik reed naar het trainingsveld om daar de spelers te vertellen dat het me spijt en dat we vanaf nu ons alleen maar gaan concentreren op de beker en niks anders.

We oefenden nog strak voor het begin van het seizoen, en er vielen een paar lichte blessures door deze heftige training, maar ze knapten al snel op en gingen we verder trainen voor een moeilijke uitdaging..?

Augustus

44tz951.jpg

Een betere start kon ik niet verwachten van mijn team zeer goed gespeeld.

4c2pmz5.jpg

Tegen een moeilijke ploeg toch goed gestreden en wij hadden de punten op zak.

2rr06ec.jpg

Na de rode kaart kon ik niks anders dan mijn team te waarschuwen om te verdedigen.

2d14apc.jpg

Het was eigenlijk niet zo moeilijk ondanks het feit dat we een tegendoelpunt kregen hebben we het snel opgelost door een doelpunt van Kezman.

8 Punten op zak, slecht begin? Goed begin? Dat kon ik niet beslissen want ik coachte hiervoor alleen een amateurploeg waar we toch altijd laatste mee stonden. Waarom hebben ze mij hier dan aangesteld? Tot mijn verbazing viel het wel mee zei Yildirim tegen mij, en ik begon weer aan de trainingen want de maand September zou moeilijker zijn dan Augustus, toch..?

Geplaatst

Appiah voor 5m = omg.

Verder ziet het er gelikt uit! :thumb:

Geplaatst

Ziet er goed uit, alleen de resultaten zijn niet om over naar huis te schrijven maar dat komt vanzelf.

Geplaatst
  • Auteur

2e0thts.jpg

Na zo'n net nog gelukte maand wilde ik mijn team weer boven aan krijgen. Omdat de supporters steeds meer vraagtekens hadden gekregen besloot ik om een nieuwe tactiek te maken en nieuwe spelers te selecteren dat resulteerde absoluut niet slecht.

September

3z022ig.jpg

Mooi gespeeld, mooi gewonnen valt verder niks over te zeggen.

2gt9f1h.jpg

Weer net als de vorige keer speelden we een zeer goede wedstrijd.

3yzy1ph.jpg

En jawel, nu 3 maal achter elkaar gewonnen te hebben met 2-0 staan we op een eerste plaats.

2gsirn4.jpg

Aan alles is een eind ook aan onze overwinningen, nu toch maar een gelijkspel. Alsnog staan we bovenaan, met uitzicht op het kampioenschap..?

Nu een hele maand achter de rug te hebben vond ik het toch redelijk goed gaan met Fenerbahce, de gezichten van de supporters begonnen al wat te glimlachen. Maar zoals ook al gezien te hebben in de voorrondes van de Champions League moet je niet te vroeg juichen, en dat deden we dan ook niet.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zoals te zien is heb ik een nieuwe lay-out ik hoop dat jullie het mooi vinden anders schakel ik weer over naar de standaard lay-out. ;) :checkit:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geplaatst

Woowh! fantastisch mooie lay out man!!

hopelijk kun je dit niveau vast houden!!:naughty:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.