Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Klik hier voor de link naar de database!

MU_Data_Update_XIV geupdate met alle managers United leden die zich hiervoor ingeschreven hebben, huidige versie tot en met 04/09/2007. Iedere speler komt als vrije speler uit San Marino in het spel met een PA tussen -8 en -10. Veel plezier!

Gelieve requests om in de database opgenomen te worden hier te posten.

En vragen en of opmerkingen graag hier http://www.forum.manutd.nl/showthread.php?t=11913 posten.

Toen ik vannacht naar bed ging kreeg ik ineens een ideetje.

Het leek me leuk om zelf een Database (DB) aan te maken met daarin de mensen die actief zijn op dit forum. Het leek me alleen lastig om te doen aangezien er toch al zo'n 3.500 leden zijn en ik natuurlijk ook een leven heb en dus niet iedereen kan stoppen in deze DB.

Toen kwam ik op het volgende plan:

Ik heb een lijst samen gesteld met vragen/informatie die ik nodig heb als ik een speler wil aanmaken. (ongeveer het zelfde lijstje als dat van FC MU) Het is de bedoeling dat jullie doormiddel van een post aangeven of je geintresseerd bent of niet. Je moet dus eerst posten en daarin iets over jezelf zeggen ofzo. :cab: (niet dat ik alleen krijg 'ik doe mee' 'jaa leuk ik meld me ook aan') Vertel iets over jezelf zodat ik weet wat voor een speler je wilt zijn. Van mijn part vergelijk jezelf met een prof zodat ik weet wat voor een type je bent. (hoe beter de argumentatie hoe eerder ik je maak :D)

Als het mij leuk lijkt om jouw aan te maken stuur ik je een PB met daarin een soort van informatie lijstje die je moet invullen en daarna terug sturen zodat ik kan beginnen met het maken van jouw als speler.

Het is de bedoeling dat iedereen aan bod komt maar omdat ik denk dat er veel mensen zich aanmelden lijkt het me verstandig om te beginnen met de mensen die ikzelf leuk vind om te maken, mocht ik tijd over hebben zal ik natuurlijk de rest ook maken.

[b]Naam:[/b]
[b]Leeftijd d/mm/jjjj:[/b]
[b]Geboorteplaats:[/b]
[b]1-2 nationaliteit:[/b]
[b]Technisch:[/b]
[b]Fysiek:[/b]
[b]Mentaal:[/b]
[b]Type/soort Speler:[/b]
[b]Specialiteit:[/b]
[b]Positie:[/b]

• Antwoorden 330
  • Weergaven 646
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

MU_Data_Update_XIV geupdate met alle managers United leden die zich hiervoor ingeschreven hebben, huidige versie tot en met 04/09/2007. Iedere speler komt als vrije speler uit San Marino in het spel met een PA tussen -8 en -10. Veel plezier!

En vragen en of opmerkingen graag hier http://www.forum.manutd.nl/showthread.php?t=11913 posten.

Het leek me leuk om zelf een Database (DB) aan te maken met daarin de mensen die actief zijn op dit forum. Het leek me alleen lastig om te doen aangezien er toch al zo'n 3.500 leden zijn en ik natuurlijk ook een leven heb en dus niet iedereen kan stoppen in deze DB.

Ik heb een lijst samen gesteld met vragen/informatie die ik nodig heb als ik een speler wil aanmaken. (ongeveer het zelfde lijstje als dat van FC MU) Het is de bedoeling dat jullie doormiddel van een post aangeven of je geintresseerd bent of niet. Je moet dus eerst posten en daarin iets over jezelf zeggen ofzo. :cab: (niet dat ik alleen krijg 'ik doe mee' 'jaa leuk ik meld me ook aan') Vertel iets over jezelf zodat ik weet wat voor een speler je wilt zijn. Van mijn part vergelijk jezelf met een prof zodat ik weet wat voor een type je bent. (hoe beter de argumentatie hoe eerder ik je maak :D)

Als het mij leuk lijkt om jouw aan te maken stuur ik je een PB met daarin een soort van informatie lijstje die je moet invullen en daarna terug sturen zodat ik kan beginnen met het maken van jouw als speler.

Het is de bedoeling dat iedereen aan bod komt maar omdat ik denk dat er veel mensen zich aanmelden lijkt het me verstandig om te beginnen met de mensen die ikzelf leuk vind om te maken, mocht ik tijd over hebben zal ik natuurlijk de rest ook maken.

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

Ik wil meedoen, want ik vind dit wel een leuk idee.

Ik ben Jordy van mieghem

Soort Gattuso type voetballer rechts op het middenveld

Mijn favoriete club is Ajax

Geplaatst
  • Auteur

Jaa is wel goed zo, het is misschien leuk als je ook je favorite club erbij vertelt. Niet dat ik dalijk 100 ajacieden aanmaak en Ajax een mega groot team krijgt. Dus als iedereen er een voorkeursteam bij wil noemen :)

Code is toegevoegt als iedereen die zou willen invullen :)

Geplaatst

Naam: Tom Verschoor

Positie: Spits

....-achtige voetballer: Klose, targetman en vaak op de goede plaats

Club (naar voorkeur): Ajax

Geplaatst

Naam: Melchior van Ginkel

Favorite Club: Ajax en AS Roma

Voorkeur positie: AML AMR

Type Speler: Van Der Vaart. Waarom Van der Vaart, omdat ik zelf ook altijd de vrije man zie staan en de dode spelmomenten neem.

Geplaatst

Naam: Rick van Thiel

Favorite Club: Ajax en Werder Bremen

Voorkeur positie: VC/VM/AMC/AC (overal centraal) mijn voorkeur is VM

Type Speler: Andrea Pirlo (lekker veel mee naar voren maar ook belangrijk zijn in de verdediging)

Geplaatst

Naam: Gabi Eshkoli

Favorite Club: Ajax

Voorkeur positie: AMC

Type Speler: Van der Vaart/Sneijder

Waarom moet ik jouw eerst doen:

Geen idee, maar doe het maar gewoon! :D

Geplaatst
  • Auteur

Owjaa !

Als je een berichtje hebt gehad en ook terug hebt gestuurd met de gegevens zet AUB dan met een editje in je bericht dat je er al in zit, zo kan ik in 1 oog opslag zien wie ik wel en niet heb gehad. :D

Geplaatst

Naam: Niels van de Ven

Favorite Club: PSV en FC Groningen

Voorkeur positie: Doelman

Type Speler: Goede reflexen, beetje type Gomes

Waarom moet ik jouw eerst doen: Omdat ik er graag in zou willen:checkit: :thumb:

Geplaatst

Naam: Gerwin Bouwmeester

Favorite Club: Ajax / AGOVV

Voorkeur positie: VC

Type Speler: Type Stam

Waarom moet ik jouw eerst doen: Omdat ik een van de eersten ben die dit in dit topic meld..

Geplaatst

Naam: Niels Veldhoven

Favorite Club: Ajax

Voorkeur positie: Keeper

Type Speler: Kahn

Waarom moet ik jouw eerst doen: Keepers zijn toch de nummer 1 ?

Geplaatst

Naam: Sir Keith

Favorite Club: Havant & Waterlooville

Voorkeur positie: VVR + MR + AMR

Type Speler: Een combinatie tussen Danny Buys (Aggressie), Andrea Pirlo (Verdigend), Ronaldinho (Aanvallend) en Steven Gerrard (Flamboyant) natuurlijk!

Waarom moet ik jouw eerst doen: Omdat Nederland gewoon een echte samba-speler voor op de rechterkant mist. Een mix tussen Buys, Pirlo, Ronaldinho en Gerrard kan je gewoon niet links laten liggen!

Geplaatst
  • Auteur
Dit is een downloadsforum.. Geen ik-maak-een-patch-en-heb-daar-informatie-voor-nodig-forum :)

Klopt, maar vertel mij waar ik het anders zou moeten plaatsen :)

En als hij klaar is is het toch een download ?

Geplaatst
  • Auteur

Had natuurlijk een optie kunnen zijn ja ;)

Maar ik heb hem hier geplaats omdat het een download word !

En nu doe maar weer on-topic !

Geplaatst

Naam: Mitch Geenen

Favorite Club: Feyenoord

Voorkeur positie: VC, VR/L, VM

Type Speler: Soort Boulahrouz

Waarom moet ik jouw eerst doen: Omdat Nederland naast Boulahrouz nog een topverdediger nodig heeft

Geplaatst

Naam: Camiel Smits

Favoriete Club: PSV Eindhoven, Tottenham Hotspur

Voorkeur Positie: AML, AC

Type Speler: Farfán

Waarom moet ik jou eerst doen ?: Omdat ik een lieve jongen ben ;)

Geplaatst

Naam:Steven de Meyer

Favorite Club:Antwerp!

Voorkeur positie:Linksback

Type Speler:Harde speler,provoceert graag :huhu:

Waarom moet ik jouw eerst doen:Dat moet je zelf maar zien,ik zou het alleen wel leuk vinden moest ik erinzitten.

Geplaatst

Naam: Ezra Abbas

Favorite Club: SC Heerenveen

Voorkeur positie: Spits, AMC

Type Speler: Fernando Torres, Afonso Alves

Waarom moet ik jouw eerst doen: Omdat ik hier al tijdje ben en dat je niet die noobies eerst doet.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.