Geplaatst 23 maart 200718 jr. Club:Feyenoord Rotterdam Stad:Rotterdam Stadion:De Kuip Prognose:4de Andere Cup:Uefa Cup Transferbugdet:12,25 Mil Clubkleuren:Rood&Wit&Zwart Veteranen:Timmer,Kolkka,Lucius Talenten:Drenthe,Greene,Vlaar,Ekramy,Hofs,De Guzman Transfers IN *Nilsson Ik heb hem gehaald omdat ik iemand nodig had die en op het middenveld en in de aanval kan spelen ik vind het een fantastische speler. *Ugur Yildrim Gehaald omdat ik nog een goede Linksbuiten nodig had dat is hij geworden Natuurlijk een fantastische trap techniek Doelstelling *Eredivisie Top 3 *Uefa Cup Groepsrondes overleven *KNVB beker Halve Finales Selectie Opstelling Eredivisie Maand:Augustus We begonnen deze wedstrijd niet goed en na 9 minuten kwamen we op achterstand. Na mooie goals van beide kanten is het toch een terrechte 4-4 geworden. MOTM:Sherif Ekramy Plukte vandaag erg veel onmogelijke ballen eruit! Dankzij hem toch een punt in de Kuip We kwamen erg onterecht op acherstand door een swalbe van Afonso Alves. De bal ging op de stip en lag erin.Wij waren veel beter en gelukkig was het Yildrim die nog de 1-1 wist te scoren. MOTM:Ugur Yildrim Speelden vandaag erg sterk en maakte de 1-1 tegen ze oude club Vandaag werd de klassieker knap gewonnen in eigen huis. We kwamen snel op achterstand en we kregen weer traumas. Maar gelukkig was het net voor de rust de belangerijke Yildrim met een fantastische vrijetrap 1-1. Na lang knokken in de 2de helft veel kansen maar zonder resultaat. Ongelofelijk maar waar een kopbal in de laatste minuut van Bahia was raak 2-1 Feyenoord. MOTM:Andre Bahia Kopte Feyenoord vandaag naar 3 punten tegen Ajax 1e ronde Uefa Cup Vandaag werd er toch gewonnen tegen het onbekende MyPa. Na 6 minuten voetballen was het een goed schot van Yildrim die Feyenoord op 1-0 bracht. Zo bleef het ook een mooie uitgangs positie voor uit bij MyPa. MOTM:De Guzman Speelde vandaag ijzersterk op het middenveld en gaf geen bal weg. Dit was het dan! [Nu terug naar jullie] Volgende keer -Maand: September - En is feyenoord door na de groepsrondes? Tips & Reacties & Screen aanvraag altijd welkom!
Geplaatst 23 maart 200718 jr. Auteur Club:Feyenoord Rotterdam Stad:Rotterdam Stadion:De Kuip Prognose:4de Andere Cup:Uefa Cup Transferbugdet:12,25 Mil Clubkleuren:Rood&Wit&Zwart Veteranen:Timmer,Kolkka,Lucius Talenten:Drenthe,Greene,Vlaar,Ekramy,Hofs,De Guzman Transfers IN *Nilsson Ik heb hem gehaald omdat ik iemand nodig had die en op het middenveld en in de aanval kan spelen ik vind het een fantastische speler. *Ugur Yildrim Gehaald omdat ik nog een goede Linksbuiten nodig had dat is hij geworden Natuurlijk een fantastische trap techniek Doelstelling *Eredivisie Top 3 *Uefa Cup Groepsrondes overleven *KNVB beker Halve Finales Selectie Opstelling Eredivisie Maand:Augustus We begonnen deze wedstrijd niet goed en na 9 minuten kwamen we op achterstand. Na mooie goals van beide kanten is het toch een terrechte 4-4 geworden. MOTM:Sherif Ekramy Plukte vandaag erg veel onmogelijke ballen eruit! Dankzij hem toch een punt in de Kuip We kwamen erg onterecht op acherstand door een swalbe van Afonso Alves. De bal ging op de stip en lag erin.Wij waren veel beter en gelukkig was het Yildrim die nog de 1-1 wist te scoren. MOTM:Ugur Yildrim Speelden vandaag erg sterk en maakte de 1-1 tegen ze oude club Vandaag werd de klassieker knap gewonnen in eigen huis. We kwamen snel op achterstand en we kregen weer traumas. Maar gelukkig was het net voor de rust de belangerijke Yildrim met een fantastische vrijetrap 1-1. Na lang knokken in de 2de helft veel kansen maar zonder resultaat. Ongelofelijk maar waar een kopbal in de laatste minuut van Bahia was raak 2-1 Feyenoord. MOTM:Andre Bahia Kopte Feyenoord vandaag naar 3 punten tegen Ajax 1e ronde Uefa Cup Vandaag werd er toch gewonnen tegen het onbekende MyPa. Na 6 minuten voetballen was het een goed schot van Yildrim die Feyenoord op 1-0 bracht. Zo bleef het ook een mooie uitgangs positie voor uit bij MyPa. MOTM:De Guzman Speelde vandaag ijzersterk op het middenveld en gaf geen bal weg. Dit was het dan! [Nu terug naar jullie] Volgende keer -Maand: September - En is feyenoord door na de groepsrondes? Tips & Reacties & Screen aanvraag altijd welkom!
Geplaatst 23 maart 200718 jr. Auteur Club:Feyenoord Rotterdam Stad:Rotterdam Stadion:De Kuip Prognose:4de Andere Cup:Uefa Cup Transferbugdet:12,25 Mil Clubkleuren:Rood&Wit&Zwart Veteranen:Timmer,Kolkka,Lucius Talenten:Drenthe,Greene,Vlaar,Ekramy,Hofs,De Guzman Transfers IN *Nilsson Ik heb hem gehaald omdat ik iemand nodig had die en op het middenveld en in de aanval kan spelen ik vind het een fantastische speler. *Ugur Yildrim Gehaald omdat ik nog een goede Linksbuiten nodig had dat is hij geworden Natuurlijk een fantastische trap techniek Doelstelling *Eredivisie Top 3 *Uefa Cup Groepsrondes overleven *KNVB beker Halve Finales Selectie Opstelling Eredivisie Maand:Augustus We begonnen deze wedstrijd niet goed en na 9 minuten kwamen we op achterstand. Na mooie goals van beide kanten is het toch een terrechte 4-4 geworden. MOTM:Sherif Ekramy Plukte vandaag erg veel onmogelijke ballen eruit! Dankzij hem toch een punt in de Kuip We kwamen erg onterecht op acherstand door een swalbe van Afonso Alves. De bal ging op de stip en lag erin.Wij waren veel beter en gelukkig was het Yildrim die nog de 1-1 wist te scoren. MOTM:Ugur Yildrim Speelden vandaag erg sterk en maakte de 1-1 tegen ze oude club Vandaag werd de klassieker knap gewonnen in eigen huis. We kwamen snel op achterstand en we kregen weer traumas. Maar gelukkig was het net voor de rust de belangerijke Yildrim met een fantastische vrijetrap 1-1. Na lang knokken in de 2de helft veel kansen maar zonder resultaat. Ongelofelijk maar waar een kopbal in de laatste minuut van Bahia was raak 2-1 Feyenoord. MOTM:Andre Bahia Kopte Feyenoord vandaag naar 3 punten tegen Ajax 1e ronde Uefa Cup Vandaag werd er toch gewonnen tegen het onbekende MyPa. Na 6 minuten voetballen was het een goed schot van Yildrim die Feyenoord op 1-0 bracht. Zo bleef het ook een mooie uitgangs positie voor uit bij MyPa. MOTM:De Guzman Speelde vandaag ijzersterk op het middenveld en gaf geen bal weg. Dit was het dan! [Nu terug naar jullie] Volgende keer -Maand: September - En is feyenoord door na de groepsrondes? Tips & Reacties & Screen aanvraag altijd welkom!
Geplaatst 23 maart 200718 jr. vind het raar dat je met De Guzman als linker middenvelder speelt. Hij is toch AMRC... maar ga zo door...
Geplaatst 23 maart 200718 jr. Feyenoord terug naar waar het hoort (in de Jupiler League ja):D nee geintje hoor veel succes ziet er goed uit:thumb: