Geplaatst 21 maart 200718 jr. Ik vroeg aan Ruurd de Boer of hij de voorbereiding wou regelen. Hij zei dat het niet hoefde omdat dat al geregeld was. Dit was het voor nu hoop dat jullie hem gaan volgen. Volgende keer: De selectie De oefencampagne De eerste wedstrijden Screens op aanvraag
Geplaatst 21 maart 200718 jr. Auteur Ik vroeg aan Ruurd de Boer of hij de voorbereiding wou regelen. Hij zei dat het niet hoefde omdat dat al geregeld was. Dit was het voor nu hoop dat jullie hem gaan volgen. Volgende keer: De selectie De oefencampagne De eerste wedstrijden Screens op aanvraag
Geplaatst 21 maart 200718 jr. Auteur Ik vroeg aan Ruurd de Boer of hij de voorbereiding wou regelen. Hij zei dat het niet hoefde omdat dat al geregeld was. Dit was het voor nu hoop dat jullie hem gaan volgen. Volgende keer: De selectie De oefencampagne De eerste wedstrijden Screens op aanvraag
Geplaatst 21 maart 200718 jr. Korte intro, maar in ieder geval veel succes. Zoals je in mijn topic hebt kunnen lezen wilde ik eerst misschien ook trainer van Ado worden. Het lijkt me in ieder geval een leuke ploeg om mee te spelen.
Geplaatst 21 maart 200718 jr. beetje magertjes joeri,,,maar heb er vertrouwen in dat je ons gaat verbaasen
Geplaatst 22 maart 200718 jr. Auteur Dit is de selectie waarmee ik ga strijden tegen degradatie De oefenwedstrijden waren slecht tot redelijk gespeeld. Ook al heeft Joshua Wagenaar een paar blunders gemaakt, toch blijft hij voorlopig eerste keeper. Over de rest van het team kan ik kort zijn: Het zal moeilijk worden om een hecht team te maken van deze spelers. Dan begint de echte competitie met de lastige uitwedstrijd tegen AZ. Uiteindelijk trok AZ aan het langste eind. Twee goals van Cziommer en een benutte strafschop van Koevermans zorgden ervoor dat AZ vrij gemakkelijk won van ADO Den Haag. Toch was ADO niet slecht bezig want ze kwamen nog terug in de wedstrijd door van 2-0 naar 2-1 te klimmen dankzij een prachtige goal van aanvoerder Stijn Vreven. Het schema van de competitie is ons slechtgezind. Nadat we uit bij AZ moesten aftrappen voor het seizoen, was de eerste thuiswedstrijd tegen PSV. We hoopten allemaal stiekem op een punt en na 10 minuten kon ik mijn ogen niet geloven. Santi Kolk had ons zojuist uit een corner op een 1-0 voorsprong gezet! Helaas kreeg de Haagse 1 op het scorebord binnen de minuut al gezelschap. Patrick Kluivert zette PSV weer naast ons. Uiteindelijk gingen we de rust in en keken we tegen een 1-3 achterstand aan. Ik zei tegen de jongens dat alles nog kon en ze gingen met het volste vertrouwen weer het veld op. Helaas bleven de doelpunten uit. Behalve voor PSV. Vlak voor tijd besliste Mika Vayrynen het duel met een geplaatst schot. Ook raakte Josh Wagenaar geblesseerd. In de slotseconde sloegen bij Don Ranko de stoppen door en kreeg hij rood nadat hij Kluivert op een elleboog had getrakteerd. Volgende keer: Ja, dat zouden jullie wel willen weten he? Screens op aanvraag
Geplaatst 22 maart 200718 jr. Aai, niet zo'n lekker begin. Maar je heb ook twee hele sterke tegenstanders achter de rug. Ben benieuwd hoe je het doet tegen iets mindere!
Geplaatst 22 maart 200718 jr. Misschien een tip, als je voor komt tegen PSV, Az of zo'n soort club probeer dan je verdediging vast te zetten en te gaan counteren.
Geplaatst 22 maart 200718 jr. Auteur Misschien een tip, als je voor komt tegen PSV, Az of zo'n soort club probeer dan je verdediging vast te zetten en te gaan counteren. ik speel sowieso al op de counter met de verdediging dicht:checkit: maar zelfs in slechte wedstrijden wint psv ook:P
Geplaatst 22 maart 200718 jr. Auteur De derde wedstrijd voert ons naar Nijmegen. We beginnen de wedstrijd goed en krijgen veel kansen. Helaas moet ik na 20 minuten al wisselen omdat de debuterende Levi Schwiebbe geblesseerd raakt. Ik besluit om wat aanvallender te gaan spelen en breng Knopper het veld in. Vlak voor rust krijgt Bodde via een vrije trap de kans om ons op 0-1 te zetten. Helaas raakt hij de onderkant van de lat. In de rust zeg ik tegen de jongens dat ze hier voor een stuntje kunnen zorgen. Jammer genoeg komen we vlak na rust op een achterstand. Paul Jans maakt zijn eerste goal en het zal die wedstrijd niet de laatste zijn. 10 Minuten later beslist hij de wedstrijd in het voordeel van NEC. Ik probeer nog wat door Vreven eruit te halen en Mols erin te zetten, maar het lukt gewoon niet meer. Boutahar scoort vlak voor tijd nog 3-0. Dan volgt de wedstrijd tegen Excelsior. Die moeten we echt winnen. Ik heb vlak voor het sluiten van de transfermarkt nog een keeper gekocht. Kenneth Vermeer tekende een contract voor 5 jaar en hij heeft me 375.000 euro gekost. Hij maakt een perfect debuut, want hij houd de nul en we winnen voor de eerste keer dit seizoen: 3-0. We hadden de wedstrijd niet beter kunnen beginnen. Ik had deze wedstrijd Mols een basisplaats gegeven en hij betaalde het vertrouwen terug door te scoren... na 55 seconden! Nog voor de rust was de wedstrijd al gespeeld. Na 20 minuten kopte Alberto Saavedra ons op een comfortabele voorsprong. Een kwartier later pikte ook Santi Kolk zijn doelpuntje mee en hebben we dus de eerste 3 punten van het seizoen binnen. We hoopten dat we de 3-0 overwinning tegen Excelsior een vervolg konden geven in een tegen Utrecht. En dat lukte, al kwam er een hoop geluk bij kijken. We kregen in de tweede helft een penalty en die werd benut door Elia. Pas na de rode kaart van Tom Caluwe konden we de wedstrijd naar ons toe trekken. We hadden dus uit de laatste 2 wedstrijden 6 punten gepakt en moesten deze keer thuis aantreden tegen het sterke FC Twente. En sterk waren ze, want na 15 minuten stond dit op het scorebord: ADO Den Haag 0-2 FC Twente. In de rust was ik niet zo tevreden over het spel van mijn team dus ik was behoorlijk pissig. De boze bui zakte 10 minuten in de tweede helft want Goran Bunjevcevic had de aansluitings treffer gemaakt. Toen gaf ik door dat ze de lange bal moesten gebruiken en alles op de aanval moesten zetten. Ik bracht Mark de Vries erin voor de moegestreden Michael Mols en hoopte nog op de 2-2. De Vries had daar 4 minuten voor tijd de kans voor maar schoot hoog over. De week daarna weer een thuiswedstrijd. Tegenstander: Willem II. Willem II stond als favoriet genoteerd maar ik wilde daar niets van weten en verwachtte dus ook gewoon een overwinning. Dat vond het team ook een ik zag ze spelen alsof hun leven er vanaf hing. We kwamen dan ook na 40 minuten verdiend op voorsprong door niemand anders dan Michael Mols. Helaas konden we de voorsprong niet verder uitbouwen dus het was de tweede helft flink billen knijpen. Gelukkig behielden we de voorsprong en wonnen voor de derde keer dit seizoen. Dan volgt de moeilijke uitwedstrijd bij Heerenveen. Ik hoopte dat de ploeg van Verbeek hun dag niet had. En dat hadden ze de eerste 60 minuten ook niet. Toen begon Heerenveen te aanvallen en we kwamen flink onder druk te staan. Binnen 2 minuten was het duel beslist. Goals in de 61e en 63e minuut deden ons de das om dacht ik. Maar we kwamen terecht in de 68e minuut waar Knopper de 2-1 scoorde en net als tegen AZ hadden we nog een kans om op gelijke hoogte te komen. Helaas... het bleef 2-1. De Stand: Screens op aanvraag Volgende keer: De Beker Transfers??? En weer wat wedstrijden Blijf hem volgen
Geplaatst 22 maart 200718 jr. lekker vooral aankoop VERMEER topper vooral in toekomst levert je wss veel geld op netjes gedaan. resultaten worden ook beter 11de staan is netjes. ga zo door
Geplaatst 22 maart 200718 jr. Auteur De bekerwedstrijd En weer verder met de competitie Ja ik kon het ook niet geloven maar ik zweer op alles wat me lief is dat ik niet cheat De stand halverwege Screens op aanvraag
Geplaatst 22 maart 200718 jr. Lekker puntjes aan 't sprokkelen.. EN WAT EEN HEERLIJKE OVERWINNING TEGEN DE CLUB UIT A'DAM!! en een 10e plek is zeker netjes!
Geplaatst 22 maart 200718 jr. Heerenveen 1:banana: Gaat lekker man, plaatsje in de middenmoot, en dan over een paar jaar doorgroeien naar de top, succes :clap:
Geplaatst 23 maart 200718 jr. Auteur Al die resultaten kwamen uit in deze eindstand: Ik ben dik tevreden over mijn eerste seizoen als trainer. Helaas waren er ook onnodige nederlagen maar wedstrijden zoals uit bij Ajax en thuis tegen Heerenveen en Feyenoord maakten dit ruimschoots weer goed. We zullen vanaf nu kleine stapjes omhoog kunnen maken.
Geplaatst 23 maart 200718 jr. Ziet er wel goed uit maar een tip vertel is iets meer over de wedstrijden. Ook goeie resultaten volgend jaar mischien europees halen ?
Geplaatst 23 maart 200718 jr. Auteur Sorry jongens me save game is gecrasht en ik moest hem dus verwijderen.
Geplaatst 23 maart 200718 jr. Jammer, want ik dacht dat dit wel een goede novelle zou worden. Kunnen we je nog terug zien met een novelle ?
Geplaatst 23 maart 200718 jr. ik ken joeri goed ze fm07 deed raar speelt nu fm05 maar denk wel dat hij verder gaat met een novelle:)
Geplaatst 23 maart 200718 jr. Ik vond het opzich wel een lekker begin dus ze moet zeker een nieuwe beginnen. want het zag en goed uit
Geplaatst 23 maart 200718 jr. Auteur Ik doe eerst weer ff rustig aan en daarna misschien een nieuwe novelle..... btw weet iemand hoe ik een patch kan installeren want bij mij doet ie het niet krijg ik op het laatst een foutmelding en als ik hem opnieuw installeer dan blijft hij die melding geven
Geplaatst 24 maart 200718 jr. Jammer, zag er best goed uit joeri156, maar ik heb er begrip voor dat je ff rust neemt.