Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Daar hoorden ze engelen ziingen…

Vanmiddag nadat ik training heb gegeven aan Jong-Ajax heb ik de spelers een middag rust gegeven om zich volop te concentreren op de KNVB-beker wedstrijd(voor beloften teams) tegen FC Den Bosch. Als het net zo’n wedstrijd wordt als vorig jaar(toen was het vriendschappelijk) hebben ze dat middagje wel nodig om even bij te komen, wat was dat een vermoeiende wedstrijd zeg! Ik heb net even aan scout Cas Harms gevraagd of hij even wil uitzoeken wat Den Bosch de afgelopen 10 wedstrijden voor tactiek heeft gespeeld en wat voor spelers erin stonden. Ik heb aan David Endt gevraagd of hij even voor wat video materiaal kan zorgen van de laatste 3 wedstrijden van FC Den Bosch in de competitie. Ik heb met de spelers afgesproken dat ze om 7 uur hier moeten komen om alles even door te spreken en om de tactiek bepalen.

Ik loop naar de koffieautomaat en kijk op de klok.. Oo het is pas half 5.. genoeg tijd om nog even een beetje te computeren en om naar mijn vrouw te bellen dat ik vanavond niet thuis kom eten. Ik besluit om eerst mijn vrouw te bellen dan weet ze ook hoe en wat.

‘Tuuut’…. ‘tuuut’…’tuut’…’tuuut’….

‘Dit is de voicemail van Mike en Anne van de Laar, spreek een bericht in na de pieptoon en we bellen je zo spoedig mogelijk terug….’

‘PIEEEPP’…

‘Heey Anne, met mij. Ik kom vanavond niet thuis eten, want ik heb vanavond een bespreking met de spelers en de technische staf over de wedstrijd van morgen. Ik denk dat ik rond een uur of 11 thuis ben! Zie je dan.. doeiii!!’

Zo dan heb ik dat ook weer gedaan.. nu eindelijk tijd voor mezelf..

Ik zet de computer aan en zit een beetje om me heen te kijken.. en hèhè eindelijk opgestart.. wat een slome computer zeg! Ik begin een beetje te surfen op internet..voetbalzone.nl…ad.nl….HUH?? Ten Cate ontslagen???

adtencatepe0.jpg

Terwijl ik het stuk doorlees snap ik ineens wat Wesley nou bedoelde met ‘Er is iets aan de hand, ik weet niet wat, maar er is iets aan de hand!’

Ik schrik m’n eigen kapot en schreeuw uit verwarring ‘GVD!!’ Het tweede dat door m’n hoofd schiet is: “Als het maar niet Louis wordt, als het maar niet Louis wordt! Wat walg ik toch van die vent!â€

Terwijl m’n gedachten nog zitten bij het Louis van Gaal gebeuren, zijn m’n vingers al weer ergens anders mee bezig, namelijk het intypen van http://www.ajax.nl om te kijken of het ook hierop staat.. En ja hoor, ook op de officiële site van ajax staat precies hetzelfde.. Maar HUHH?? Wat staat DAAR nou? “Mike van de Laar zal de taken van Ten Cate overnemen tot er een nieuwe trainer gevonden is..â€

Ik zit nog meer in verwarring.. IK? trainer van Ajax?

Terwijl ik nog een kwartier na zat te denken en om me heen zat te kijken besloot ik om John Jaakke maar eens op te bellen om te vragen of dit echt waar is..

JJ: Met John..

MvdL: Hee John! Je spreekt met Mike van de Laar..

JJ: Hey Mike! Alles goed jongen?

MvdL: Redelijk.. en met jou?

JJ: Ja, tsja, laat ik het zo zeggen: het kan beter!

MvdL: Ja, oké, ik heb net gelezen dat Henk ontslagen is.

JJ: Tsja, het liep al een tijdje niet zo lekker tussen Henk en Alfons Groenendijk. We hadden afgesproken om na de training een gesprek te hebben, want dit kon echt niet langer zo! Ik had echt helemaal niet verwacht dat dit zou gebeuren..

MvdL:Nee, ik denk dat niemand dit had verwacht. Ik heb wel eens van Kenneth Vermeer gehoord dat ze elkaar niet zo goed konden luchten, maar dat dit zou gebeuren, had ik niet voor mogelijk gehouden!

JJ: Precies, precies

MvdL: Maar waar ik eigenlijk voor bel.. moet ik de taken van Henk overnemen totdat er een nieuwe trainer is aangesteld?

JJ: Ja, in overleg met Martin van Geel, Hennie Spijkerman, Aron Winter en mij hebben we besloten dat jij de beste man bent daarvoor.

Weet je wat..? Kom morgenmiddag om 1 uur maar even langs mijn kamertje, want ik moet gaan. Ik ga vanavond met mijn vrouw en kennissen uiteten.. Mike.. ik zie je morgen!

MvdL: Oké..oké! Veel plezier hè John! Tot morgen.

JJ: Bedankt, tot ziens.

Mister John Jaakke himself wilde me dus echt als trainer van Ajax hebben! Ik keek op de klok..oeff kwart over 7..uuhmm..uuhhmm.. laat ik David Endt maar vragen of hij vanavond even de bespreking wil doen en dat hij samen met Cas Harms de tactiek moet bepalen. Ik bel hem wel even snel op…

Tuut’….. ‘tuuut’… ‘tuut’….’tuuut’…

Dit is de voicemail van David Endt, laat een bericht achter na de pieptoon.

‘PIEEP’

‘Heey David, met Mike. Wil jij vanavond even de bespreking doen met de spelers van Jong-Ajax samen met Cas Harms, ik kan er vanavond niet bij zijn. Wil je ook even samen met hem de tactiek bepalen, ik heb de voorkeur bij een 4-4-2 tactiek met snelle vleugelverdedigers! Alvast bedankt! Daag..’

Ik besloot om naar huis te gaan en om maar even snel wat te eten bij de Mc….

Eenmaal thuis gekomen, bleek dat mijn vrouw weg was en dat de hond binnen had gepoept..

Snel even opruimen en toch nog maar even de hond uitlaten voor op het grasveldje…

Volgende update:

-De vriendschappelijke beker

Reacties en tips zijn altijd welkom!!!:thumb:

• Antwoorden 70
  • Weergaven 116
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Vanmiddag nadat ik training heb gegeven aan Jong-Ajax heb ik de spelers een middag rust gegeven om zich volop te concentreren op de KNVB-beker wedstrijd(voor beloften teams) tegen FC Den Bosch. Als het net zo’n wedstrijd wordt als vorig jaar(toen was het vriendschappelijk) hebben ze dat middagje wel nodig om even bij te komen, wat was dat een vermoeiende wedstrijd zeg! Ik heb net even aan scout Cas Harms gevraagd of hij even wil uitzoeken wat Den Bosch de afgelopen 10 wedstrijden voor tactiek heeft gespeeld en wat voor spelers erin stonden. Ik heb aan David Endt gevraagd of hij even voor wat video materiaal kan zorgen van de laatste 3 wedstrijden van FC Den Bosch in de competitie. Ik heb met de spelers afgesproken dat ze om 7 uur hier moeten komen om alles even door te spreken en om de tactiek bepalen.

Ik loop naar de koffieautomaat en kijk op de klok.. Oo het is pas half 5.. genoeg tijd om nog even een beetje te computeren en om naar mijn vrouw te bellen dat ik vanavond niet thuis kom eten. Ik besluit om eerst mijn vrouw te bellen dan weet ze ook hoe en wat.

‘Dit is de voicemail van Mike en Anne van de Laar, spreek een bericht in na de pieptoon en we bellen je zo spoedig mogelijk terug….’

‘PIEEEPP’…

‘Heey Anne, met mij. Ik kom vanavond niet thuis eten, want ik heb vanavond een bespreking met de spelers en de technische staf over de wedstrijd van morgen. Ik denk dat ik rond een uur of 11 thuis ben! Zie je dan.. doeiii!!’

Ik zet de computer aan en zit een beetje om me heen te kijken.. en hèhè eindelijk opgestart.. wat een slome computer zeg! Ik begin een beetje te surfen op internet..voetbalzone.nl…ad.nl….HUH?? Ten Cate ontslagen???

adtencatepe0.jpg

Terwijl ik het stuk doorlees snap ik ineens wat Wesley nou bedoelde met ‘Er is iets aan de hand, ik weet niet wat, maar er is iets aan de hand!’

Ik schrik m’n eigen kapot en schreeuw uit verwarring ‘GVD!!’ Het tweede dat door m’n hoofd schiet is: “Als het maar niet Louis wordt, als het maar niet Louis wordt! Wat walg ik toch van die vent!â€

Terwijl m’n gedachten nog zitten bij het Louis van Gaal gebeuren, zijn m’n vingers al weer ergens anders mee bezig, namelijk het intypen van http://www.ajax.nl om te kijken of het ook hierop staat.. En ja hoor, ook op de officiële site van ajax staat precies hetzelfde.. Maar HUHH?? Wat staat DAAR nou? “Mike van de Laar zal de taken van Ten Cate overnemen tot er een nieuwe trainer gevonden is..â€

Terwijl ik nog een kwartier na zat te denken en om me heen zat te kijken besloot ik om John Jaakke maar eens op te bellen om te vragen of dit echt waar is..

JJ: Tsja, het liep al een tijdje niet zo lekker tussen Henk en Alfons Groenendijk. We hadden afgesproken om na de training een gesprek te hebben, want dit kon echt niet langer zo! Ik had echt helemaal niet verwacht dat dit zou gebeuren..

MvdL:Nee, ik denk dat niemand dit had verwacht. Ik heb wel eens van Kenneth Vermeer gehoord dat ze elkaar niet zo goed konden luchten, maar dat dit zou gebeuren, had ik niet voor mogelijk gehouden!

MvdL: Maar waar ik eigenlijk voor bel.. moet ik de taken van Henk overnemen totdat er een nieuwe trainer is aangesteld?

JJ: Ja, in overleg met Martin van Geel, Hennie Spijkerman, Aron Winter en mij hebben we besloten dat jij de beste man bent daarvoor.

Weet je wat..? Kom morgenmiddag om 1 uur maar even langs mijn kamertje, want ik moet gaan. Ik ga vanavond met mijn vrouw en kennissen uiteten.. Mike.. ik zie je morgen!

Mister John Jaakke himself wilde me dus echt als trainer van Ajax hebben! Ik keek op de klok..oeff kwart over 7..uuhmm..uuhhmm.. laat ik David Endt maar vragen of hij vanavond even de bespreking wil doen en dat hij samen met Cas Harms de tactiek moet bepalen. Ik bel hem wel even snel op…

‘PIEEP’

‘Heey David, met Mike. Wil jij vanavond even de bespreking doen met de spelers van Jong-Ajax samen met Cas Harms, ik kan er vanavond niet bij zijn. Wil je ook even samen met hem de tactiek bepalen, ik heb de voorkeur bij een 4-4-2 tactiek met snelle vleugelverdedigers! Alvast bedankt! Daag..’

Eenmaal thuis gekomen, bleek dat mijn vrouw weg was en dat de hond binnen had gepoept..

Snel even opruimen en toch nog maar even de hond uitlaten voor op het grasveldje…

Volgende update:

Geplaatst
  • Auteur

‘PIEEEPP’…

adtencatepe0.jpg

‘PIEEP’

Volgende update:

Geplaatst

Heey Leuk begin, al is het niet zo'n originele clbkeuze..

Geplaatst

Wéér Ajax ?!

Maar ja, presenteer hem origineel en je hebt een horde fans!!

Ben benieuwd !!

Veel succes

Geplaatst
  • Auteur

Ja ik weet het, het is al de zoveelste keer dat iemand Ajax kiest, maar ik hoop dat mijn novelle anders wordt als alle andere...

Geplaatst
  • Auteur

De vriendschappelijke beker

Vandaag m'n eerste wedstrijd met het A-team van Ajax Amsterdam. De wedstrijd die op het programma stond, was Ajax - Real Betis Sevilla voor de vriendschappelijke beker. Een onbelangrijke wedstrijd, maar toch, het is toch de eerste en die is altijd speciaal.

ajaxbetissl2.jpg

Ik wist voor de wedstrijd begonnen was al, dat het een moeilijke wedstrijd zou worden voor Ajax, maar ZO moeilijk had ik het niet verwacht! Ik stuurde m'n ploeg in een aanvallende 4-4-2 formatie met een ruit op het middenveld het veld in, nadat ik tegen de spelers had verteld dat ze deze wedstrijd konden winnen, als ze zich voor 100% gaven.

opstellingqf0.jpg

Het ging meteen in de 1e minuut al mis, fouten passes, er werd geen vrije man gevonden, terwijl we dat op de training al meerdere malen hadden geoefend. De bal werd vaak verloren en we lieten de tegenstander het spel maken. We liepen alleen maar achter de feiten aan.

In de 29e minuut werd de bal op het linkermiddenveld weer eens verloren en konden de spelers van Betis weer een aanval doen op het goal van Dennis Gentenaar. Maar deze keer liep het slechter af, David Odonkor kon vrij inkoppen na slechte dekking van Jaap Stam. 0-1 dus..:(

Na de goal leek het wel of Ajax wakker werd. Ineens liep alles weer lekker. Goede passes leiden bijna tot doelpunten voor Ajax, maar we verzuimden ze af te maken..

In de rust herinnerde ik de spelers er nog aan om zich voor 100% te blijven geven en dat het resultaat dan vanzelf zou komen. Ik besloot na goed nadenken, om dezelfde spelers erin te laten staan.

Achteraf een verkeerde keuze..

In de 49e minuut ging het weer meteen mis. Assunção kon inschieten na knullige verdediging bij Ajax. 0-2..:(

Ik besloet meteen om een aantal keer te wisselen. Zo kwamen onder andere: Nicolae Mitea, Thomas Vermaelen, Hedwiges Maduro en Roger er in.

Dit is achteraf een goede keuze geweest...

Bij Mitea's eerste balcontact kwam al meteen veel dreiging vanaf. Hij liep continu langs de verdedigers en kon meerdere malen op doel schieten.

In de 74e minuut was het raak. 1-2! Mitea scoorde.. via een 1-2tje met Huntelaar, kon hij de bal zo in het doel schieten.

2 minuten later kon Vermaelen de bal vrij inkoppen na een prachtige hoekschop van Wesley Sneijder: 2-2..:clap:

Het leek erop dat Ajax de wedstrijd naar zich toe trekte, maar na 90 minuten stond de 2-2 stand op het scorebord. Verlenging dus..

In de verlening gebeurde weinig spectaculairs. Een paar kansen voor Betis, maar Gentenaar stond geweldig te keepen. Ajax kreeg ook nog een paar kleine kansjes, maar dit resulteerde in niks.

Na twee keer 15 minuten stond er nog steeds 2-2 op het scorebord..

Penalty's moesten de beslissing brengen..

Hedwiges Maduro schiet raak..

Rafael Sóbis scoort..

Roger schiet.. en schiet de bal recht bij de keeper in z'n handen

Xisco knalt de bal tussen de palen..

George Ogãraru schiet de bal naast..

Alejandro Lembo scoort..

Nicolae Mitea schiet de bal in de touwen..

Als Robert scoort, wint Betis de wedstrijd.. hij scoort..

Mijn eerste wedstrijd voor Ajax heb ik dus verloren, het is geen ramp, maar het liefst had ik natuurlijk gewonnen. Misschien is het nog wel pijnlijker als een Psv'er de beslissende penalty scoort, maarja verliezen is verliezen.

ajaxbetisrt9.jpg

Overingens werd de vriendschappelijke beker gewonnen door Real Betis Sevilla. Ze versloegen in de finale Tottenham met 3-1

Volgende update:

-JC schaal

Geplaatst

Niet echt orginele clubkeuze maar goed daar ben ik zelf ook schuldig aan met AZ

jammer dat je die vriendschappelijke competitie verloor.

Dan maar de Jc Schaal winnen ;)

Geplaatst
  • Auteur

De Johan Cruijff schaal

Vandaag m'n eerste officiële wedstrijd met Ajax, weliswaar als interim-trainer, maar toch.. Het is zeker een belangerijke wedstrijd, als ik deze wedstrijd win, hebben de supporters al een stukje meer vertrouwen in mij.

ajaxpsvub4.jpg

Ik vertelde de opstelling tegen de spelers.. Jaap Stam baalde ervan dat hij er niet in stond. Toen de spelers zich aan het omkleden waren nam ik Jaap apart en vertelde hem dat hij bij mij de vorigere wedstrijd tegen Betis niet zo veel indruk had gemaakt en dat ik meer van hem verwachtte. Jaap snapte me volledig en besloot om zich nog beter in te gaan zetten om de training..

Ik wenste de ploeg succes en ik zei dat een vroege goal hard nodig was..

opstellingvspsvcx7.jpg

De spelers luisterde perfect. Vanaf het eerste moment stond PSV onder druk. Ajax speelde het balletje goed rond en er ontstonden een aantal grote kansen..

In de 6e minuut was het al raak. Babel stond ineens oog in oog met Gomes nadat Salcido onderuit vloog. Babel aarzelde niet en schoot de bal perfect binnen.. 1-0!:clap:

Ajax bleef het spel domineren en PSV kreeg maar een handjevol kansen die eigenlijk niet eens kansen genoemd mogen worden..

Het werd ook nog 2-0.. Het afstandschot van Sneijder belandde op de lat en kwam terug in het spel.. KJ-Huntelaar reageerde het beste en hij kon de bal inkoppen achter doelman Gomes..

In de rust vertelde ik de spelers dat ik best wel tevreden was, maar dat ze moesten blijven domineren en als dat zou gebeuren dat er dan een monsterscore op het scorebord stond na 90 minuten..

De ploeg begon weer geweldig aan de 2e helft. PSV kwam er helemaal niet aan te pas. Ajax kreeg een stuk of drie 100% scoringskansen, maar we verzuimde om deze af te maken..

In de 64e minuut kreeg Ajax een vrij trap. Ik riep nog 'Wesley, jij nemen!' maar Gabri pakte de bal en riep naar mij dat hij deze wilde nemen!

Ik had Gabri op de trainingen wel een aantal vrije trappen zien nemen, maar ze waren niet echt om de vingers bij af te likken.

Ruim 50.000 man zag dat Gabri een aanloop nam en de bal in de kruising poeierde..3-0 dus!!:huhu:

'Wat een geweldige wedstrijd!' zei ik nog tegen assistent Spijkerman.

De PSV spelers mopperden wat om elkaar en ik riep naar het team: "NU ZIJN ZE KWETSBAAR, NU ZIJN ZE KWETSBAAR."

Ajax bleef fantastisch voetballen en veegde PSV van de mat..

Het enige kleine min-puntje was dat Diego Tardelli in de laatste minuut nog een goal maakte na slecht verdedigen van Heitinga, die even daarvoor een stevige tik had gekregen van diezelfde Tardelli.

Na 90 minuten en 3 minuten blessuretijd stond er een 3-1 stond op het scorebord!:thumb:

M'n eerste overwinning met Ajax was een feit. Een PRACHTIGE overwinning op PSV. Ik denk dat niemand had verwacht dat Ajax ZO makkelijk kon winnen van PSV Eindhoven, dat al jaren het Nederlandse voetbal domineerd.:-D

De eerste prijs is binnen!! Ik hoop dat er nog vele volgen..!

ajaxpsvwl9.jpg

Volgende update:

- De overige vriendschappelijke wedstrijden van Ajax.

Geplaatst

Omkoopschandaal..

1) Ajax wint met 3-1

2) Sinds wanneer weet Tardelli nou een doelpunt te maken?

Nee grapje, Klasse novelle.. Ga zo door..

Geplaatst
  • Auteur

Overige vriendschappelijke wedstrijden

Voor en na de Johan Cruijf schaal had ik nog 2 onbelangrijke vriendschappelijke wedstrijden te spelen. Tegen Ajax CT en tegen Braga.

ajaxctajaxeo4.jpg

In deze wedstrijd heb ik min of meer een reserve-team gebruikt. Uitzondering is Klaas-Jan Huntelaar.

Ajax speelde de hele wedstrijd beter en Ajax CT kwam er niet aan te pas. Overigens was het doelpunt dat Huntelaar maakte al na 25 seconden.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

bragaajaxzk5.jpg

Deze wedstrijd was echt BÀR en BÀR slecht. Van hun kant, maar zeker ook van onze kant.

De hele wedstrijd hebben er alleen maar wissel spelers ingestaan. Maar dat neemt niet weg dat het een hele teleurstellende uitslag is.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Volgende update:

-Is er al meer duidelijkheid over wie de trainer van Ajax wordt?

Geplaatst
  • Auteur

Wie wordt de nieuwe trainer van Ajax?

Na de wedstrijd tegen Braga vroeg ik me af, of er al iets bekend was over wie de trainer van Ajax wordt...

Ik besloot om John Jaakke nog eens op te bellen..

MvdL: Hee Johnny, met Mike..

JJ: Heey Mike! Je start met Ajax is fantastisch! Vooral de wedstrijd voor de JC schaal tegen Psv, dat was gewoon genieten!

MvdL: Haha.. Ja! Ik vond het een geweldige wedstrijd! Maar waar ik je eigenlijke voor bel.. Is er al iets bekend over wie de trainer van Ajax wordt??

JJ: Nee. We hebben een aantal gesprekken gevoerd met Louis van Gaal, maar heeft te kennen gegeven dat hij liever bij zijn club AZ blijft.

MvdL: Oké! Dus Louis wordt het zeker niet?

JJ: Nee, inderdaad. Ik heb ook nog een paar gesprekken gehad met Hennie Spijkerman en Martin van Geel en we hebben besloten dat als jij zo door gaat met deze prestaties, dat je dan een grote kans hebt om de vaste trainer van Ajax te worden!!

MvdL: Okee dan! Dat is mooi nieuws!! Ik ga zeker m'n best doen!!

JJ: Dat zou ik ook maar doen!

MvdL: John, bedankt! Tot later!

JJ: Spreek je later.. tot ziens!

JEZUS MINA!!! Wat was ik toch blij.. Ik wist dat Louis niet de trainer van Ajax wordt.. maar ik was zeker blij dat ik een grote kans maakte op het vaste trainerschap bij Ajax.

"Dus nou GVD goed presteren!!" zei ik tegen mezelf.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

De transfermarkt was nog steeds open en ik ging verder met het zoeken naar nieuwe spelers. Ik had al een nieuwe spits op het oog.....:naughty:

Volgende update:

-De loting derde kwalificatieronde van de Champions League..

Geplaatst

Mooie novelle.. Al is die club 24x niks..

Achja.. Kijken of jij EINDELIJK het kampioenschap kan weten te behalen.

Geplaatst
  • Auteur
Jammer dat je dezelfde titel hebt gekozen als mijn eerdere ajax succesverhaal.

Oo sorry! Die heb ik helemaal niet gezien!

Staat niet op deze site toch??

Geplaatst
  • Auteur

Loting derde kwalificatieronde van de Champions League..

Vandaag stond de loting op het programma voor de derde kwalificatieronde van de Champions League. Ik en mijn assistent Hennie Spijkerman gingen naar de loting toe om te bekijken tegen wie we moesten spelen...

Als eerste kwam Rode Ster uit het kokertje te voorschijn. 'Die kunnen we hebben!' dacht ik. Maar Rode Ster speelde tegen Liverpool. Zo ging het nog wel een tijdje door. Er kwamen steeds 'kleine' clubs uit het kokertje en ik hoopte dat Ajax erna kwam. En dat gebeurde steeds niet..

Totdat op een gegeven moment M. Haifa uit het kokertje kwam rollen, ik hoopte zo erg dat wij tegen M. Haifa moesten, omdat er ook nog clubs als Arsenal en Milan waren. Uit het balletje daarna kwam de naam Ajax Amsterdam (Ejex Emsterdem, zoals ze het daar uitspraken)..

Na de loting volgde er een interview met de sportjournalist van Tien: Humberto Tan..

HT: Mike van de Laar, ben je een beetje tevreden over de loting?

MvdL: Jazeker, er zaten veel moeilijkere clubs bij, bijvoorbeeld: Arsenal en AC Milan. Gelukkig hebben we een iets simpelere club geloot, M. Haifa.

Ik heb er ook het volste vertrouwen in, dat de spelers dit klusje wel even zullen klaren.

HT: Het is mooi dat je zo positief bent over deze groep..

MvdL: Ja dat moet ook, het is een goede groep en het moraal is uitstekend.

HT:Toch heb je intresse in een aantal spelers, waaronder Jermain Defoe..

MvdL: Daar doe ik liever nog geen uitspraken over, als het echt concreet wordt dan zal ik er meer over vertellen, maar nu is het alleen nog een beetje koffiedik kijken..

HT: Oké.. Mike van de Laar, bedankt voor dit interview..

MvdL: Graag gedaan Humberto..!

De heenwedstrijd wordt op 9 augustus gespeeld in Haifa en de return wordt gespeeld op 23 augustus in Amsterdam..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Volgende update:

- Welke speler(s) voegen zich toe aan de selectie van Ajax.

- Welke speler(s) verlaten Ajax om bij een andere club te gaan spelen..

Geplaatst
  • Auteur

De transfers

Het is kwart over 12 's nachts, de transfermarkt is net gesloten. Even alles op een rijtje zetten..

Transfers in:

transfersinem4.jpg

José Luis Silva: Eigenlijk was ik naar een andere Silva opzoek, ik zag hem staan en vond hem wel goede stats hebben voor een 15-jarige. Het is een AMC.

Anthony vanden Borre: Uitleg hierover is denk ik niet nodig.. Een geweldig talent, wordt over een paar jaar echt een toppertje!

Jermain Defoe: Ik zocht een spits, voor niet al te veel geld. Ik had Defoe ook in een andere game, en daar was hij de topscorer geworden. Hij is ook pas 23 jaar oud.

Oscar Ustari: Een keeper met wereldstats. Is eigenlijk bedoeld voor de toekomst, aangezien hij pas 20 jaar jong is.

Transfers uit:

transfersuitli8.jpg

Kenneth Perez: Ik zag geen toekomst meer voor hem bij Ajax aangezien er veel betere spelers zijn. Hij is ook al een beetje op leeftijd..

Tom de Mul: Zette hem op de transferlijst. Is een redelijke speler, maar voor het geld wat ik er voor kreeg, moest ik hem wel laten gaan..

Roger: Zie Tom de Mul.. Dit is een speler met hele goede stats, maar ik vond hem in de voorbereiding en tijdens de JC schaal erg zwak spelen.

Geplaatst

Screentje Silva aub.

Overigens, WTF moeten de Mul en Roger bij topteams als Arsenal en Chelsea..:p

Geplaatst
  • Auteur

Screentje José Luis Silva..

josluissilvary2.jpg

@ Rick_FM: Jaa ik snap het eigenlijk ook niet. Ik had ze op de transferlijst gezet om aan een club zoals bv. KRC Genk (:p) te verkopen. Totdat de topclubs kwamen..

Reacties en tips zijn altijd welkom!!:thumb:

Geplaatst

Screentje van die wereldkeeper dan maar?:mrgy:

Geplaatst
  • Auteur

Screentje van Oscar Ustari

oscarustarixg8.jpg

@ Aalt: Het is nog geen wereldkeeper, maar met de juiste begeleiding kan hij dat zeker wel worden!!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.