Geplaatst 19 maart 200718 jr. Ik heb een taktiek ontworpen/nagemaakt maar weet nu niet hoe ik die opsla zodat ik die in een volgend spel weer kan gebruiken. Tenminste, ik sla de taktiek op als 4-5-1 france om er vervolgens achter te komen dat het spel de taktiek opslaat als Dallas (Het team waar ik manager ben) met een bepaalde datum. Kan iemand mij helpen ? Ik heb trouwens ook nog wat individuele instructies gegeven, mijn verdedigers zo min mogelijk creatieve vrijheid behalve Serioux, mijn centrale verdediger die 13 heeft voor creativiteit. Middenveld met Mulrooney eigenlijk de enige aanvallend ingestelde speler, de rest defensief. AMR en AML aanvallend, ook bij het verdedigen van een corner. SC heeft een vrije rol. Ik ben nu nog steeds ongeslagen, met een paar lucky wedstrijden dat wel, maar die tellen ook. De 4-5-1 france in niet origineel van mij , ik downloade heb ooit eens via TheDugout waarnaar ik succes na succes boekte met CM01-02. Ik zweer bij deze taktiek, dus probeer ik hem na te maken. Graag jullie advies.
Geplaatst 19 maart 200718 jr. Auteur Ik heb een taktiek ontworpen/nagemaakt maar weet nu niet hoe ik die opsla zodat ik die in een volgend spel weer kan gebruiken. Tenminste, ik sla de taktiek op als 4-5-1 france om er vervolgens achter te komen dat het spel de taktiek opslaat als Dallas (Het team waar ik manager ben) met een bepaalde datum. Kan iemand mij helpen ? Ik heb trouwens ook nog wat individuele instructies gegeven, mijn verdedigers zo min mogelijk creatieve vrijheid behalve Serioux, mijn centrale verdediger die 13 heeft voor creativiteit. Middenveld met Mulrooney eigenlijk de enige aanvallend ingestelde speler, de rest defensief. AMR en AML aanvallend, ook bij het verdedigen van een corner. SC heeft een vrije rol. Ik ben nu nog steeds ongeslagen, met een paar lucky wedstrijden dat wel, maar die tellen ook. De 4-5-1 france in niet origineel van mij , ik downloade heb ooit eens via TheDugout waarnaar ik succes na succes boekte met CM01-02. Ik zweer bij deze taktiek, dus probeer ik hem na te maken. Graag jullie advies.
Geplaatst 19 maart 200718 jr. Auteur Ik heb een taktiek ontworpen/nagemaakt maar weet nu niet hoe ik die opsla zodat ik die in een volgend spel weer kan gebruiken. Tenminste, ik sla de taktiek op als 4-5-1 france om er vervolgens achter te komen dat het spel de taktiek opslaat als Dallas (Het team waar ik manager ben) met een bepaalde datum. Kan iemand mij helpen ? Ik heb trouwens ook nog wat individuele instructies gegeven, mijn verdedigers zo min mogelijk creatieve vrijheid behalve Serioux, mijn centrale verdediger die 13 heeft voor creativiteit. Middenveld met Mulrooney eigenlijk de enige aanvallend ingestelde speler, de rest defensief. AMR en AML aanvallend, ook bij het verdedigen van een corner. SC heeft een vrije rol. Ik ben nu nog steeds ongeslagen, met een paar lucky wedstrijden dat wel, maar die tellen ook. De 4-5-1 france in niet origineel van mij , ik downloade heb ooit eens via TheDugout waarnaar ik succes na succes boekte met CM01-02. Ik zweer bij deze taktiek, dus probeer ik hem na te maken. Graag jullie advies.
Geplaatst 21 maart 200718 jr. Je moet gewoon kiezen voor tactiek opslaan en dan de naam wijzigen. Als je hem in een ander spel weer wilt gebruiken ga je naar 'archief tactieken'.
Geplaatst 22 maart 200718 jr. En als je desnoods de team + datum weg wilt halen, ga je naar: Mijn document/Sports Interactive/Football Manager 2007/tactics en dan wijzig je de naam van het desbetreffende taktiek. Let wel, de extensie .tac moet je laten staan.