Spring naar bijdragen

Met een Patatje in de hand richting Europese successen?

Met een Patatje in de hand richting Europese successen? 28 leden hebben gestemd

1. 1. Met een Patatje in de hand richting Europese successen?

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

1

Het is half 12 's middags, als ik Football Manager 07 aan het spelen ben, een of ander manager spel, waarin je kan proberen met jou favoriete club grootse successen te behalen.

Opeens roept mijn vader:

"Rick, We moeten gaan jongen, over een minuut of vijf worden we opgehaald."

Zoals altijd als PSV een thuiswedstrijd speelt, gaan we vanuit Drunen richting Eindhoven, ongeveer anderhalf uur rijden, om daar mijn favoriete club te zien spelen. Vandaag was het tegen DÉ grote rivaal, Ajax, waarin we het kampioenschap definitief kunnen beslissen.

Onderweg hadden we het even over mooie momenten afgelopen seizoen, en hoe slecht het ging na de 0-2 nederlaag op trainingskamp tegen FC Köln. Vervolgens schreef iedereen even zijn voorspelling op, en we liepen richting het stadion.

Speciale actie vandaag: Vlaggen voor maar €5,-

Nou, laten we die maar kopen, Trots met een PSV-vlag in mijn hand, liep ik als 14-jarige jongen richting vak R, van waar we de wedstrijd mochten gaan bekijken. Na uiteindelijk de goede plekken te hebben gevonden, konden we dus eindelijk gaan genieten van een mooie PSV-Ajax, zo hoopte ik...

Maar dit pakte geheel anders uit, Na de 1-5 van K. Pérez was ik het beu. Ik zei tegen mijn vader, "Oprotten die Koeman... Ik wed dat zelfs ík het beter zou doen".

Tot overmate van ramp kwam ik er in de auto achter, dat ik mijn vlag vergeten was, en mijn dag is weer vernield. Weer een moeilijke week voor de boeg, waarin ik alle Ajacieden zal moeten getuigen dat we nog steeds 5 punten voor staan, terwijl de Ajacieden dan zeggen, Nog wel ja...

• Antwoorden 223
  • Weergaven 491
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

1

Het is half 12 's middags, als ik Football Manager 07 aan het spelen ben, een of ander manager spel, waarin je kan proberen met jou favoriete club grootse successen te behalen.

Opeens roept mijn vader:

Zoals altijd als PSV een thuiswedstrijd speelt, gaan we vanuit Drunen richting Eindhoven, ongeveer anderhalf uur rijden, om daar mijn favoriete club te zien spelen. Vandaag was het tegen DÉ grote rivaal, Ajax, waarin we het kampioenschap definitief kunnen beslissen.

Onderweg hadden we het even over mooie momenten afgelopen seizoen, en hoe slecht het ging na de 0-2 nederlaag op trainingskamp tegen FC Köln. Vervolgens schreef iedereen even zijn voorspelling op, en we liepen richting het stadion.

Nou, laten we die maar kopen, Trots met een PSV-vlag in mijn hand, liep ik als 14-jarige jongen richting vak R, van waar we de wedstrijd mochten gaan bekijken. Na uiteindelijk de goede plekken te hebben gevonden, konden we dus eindelijk gaan genieten van een mooie PSV-Ajax, zo hoopte ik...

Maar dit pakte geheel anders uit, Na de 1-5 van K. Pérez was ik het beu. Ik zei tegen mijn vader, "Oprotten die Koeman... Ik wed dat zelfs ík het beter zou doen".

Tot overmate van ramp kwam ik er in de auto achter, dat ik mijn vlag vergeten was, en mijn dag is weer vernield. Weer een moeilijke week voor de boeg, waarin ik alle Ajacieden zal moeten getuigen dat we nog steeds 5 punten voor staan, terwijl de Ajacieden dan zeggen, Nog wel ja...

Geplaatst
  • Auteur

1

Opeens roept mijn vader:

Geplaatst
  • Auteur

2

Een week later staat een wedstrijd van het Nederlands Elftal op het programma.

Na PSV, is zoals van alle Nederlanders het Nederlands Elftal toch wel een speciaal voetbalteam in mijn hart.

Maar ondanks dat, gaat het met beiden toch zeer droevig. Bij PSV is het voetbal níét om aan te zien, en bij 'Oranje' wordt er meer aandacht geschonken aan Marco van Basten dan aan het heel voetbal bij elkaar.

Wilhelmus van Nassauwe, ben ik van Duitse bloed

Den vaderland getrouwe, blijf ik tot in den dood

Een Prinse van Oranje, ben ik, vrij onverveerd

De Koning van Hispanje, heb ik altijd geëerd"

Als ik nét de laatste woorden uit mijn mond laat gallen, gaat de telefoon.

Hallo, met Rick van Zon.

Hey Rick, met mij..

Ha die pap, alles goed?

Ja, en met jou vast ook, heb je het gehoord?

Wat moet ik hebben gehoord dan?

Ronald Koeman is op straat gezet door het bestuur, nadat eerder deze week Hugo Broos ontslagen werd bij KRC Genk, was het deze keer de beurt aan Ronald Koeman.

Héhé, eindelijk is dat blonde kalf weg...

Haha, Maar weet je nog wat je vorige week zei? Ik wou dat ik dat kon over nemen.

De meeste dromen zijn bedrog, dat weet je hé.

Haha, Dag knul

Doei pap.

Geplaatst

haha het wordt erg onrealistisch als jij zeg maar ''in real-life'' (aanhalingstekens) trainer van PSV wordt. Maar is wel grappig dat je het zo doet. ;) Ga zo door.

Geplaatst
  • Auteur

3

Half 12 's avonds, we hangen nog wat rond in de 7 Lantaarns na de schitterende 3-0 overwinning op Roemenië. Vooral de 3-0 van Ryan Babel was van wereldniveau.

Na mijn zoveelste cola - Bier is immers op je 14e niet toegestaan - ging mijn mobiel.

Goedenavond met Rick van Zon

Rick, PSV Heeft al een nieuwe coach..

Heey Pap, Vertel, wie is het geworden?

Good and old Willy van der Kuylen heeft het roer over genomen van Ronald Koeman, balen voor je, haha..

Haha, dat was sarcastisch neem ik aan?

Natuurlijk, komop man, een 14-jarige word toch geen coach van een BVO.

Natuurlijk niet, maarja, laten we hopen dat Willy het goed doet, want ik wil graag die titel binnen slepen en de schaal voor de neus van die 020-ers showen.

Ik ook Rick, ik ook..

Yes dacht ik, het feestje kon nog even doorgaan, en over 4 weken sta ik hier weer, dan in een rood-wit gekleurd shirt, en vier ik het kampioenschap van PSV, hoop ik.

Geplaatst
  • Auteur

4

Het is zondagmiddag half 12, als ik op teletekst een enorm vreemd bericht zie:

KRC Genk wil Nederlandse coach.

Hmm, Interessant... Eens lezen.

De opvolger van de onlangs ontslagen Hugo Broos moet een Nederlander worden. Het bestuur van KRC Genk maakte dit op de persconferentie van vandaag bekend. Genoemde namen zijn o.a: Foppe de Haan, Dick Advocaat en Rick van Zon.

WÃT? Rick van Zon? Dit is vast een fout, of een grap...

Ik, met mijn 0 ervaring, nochtans.. Een E8 coachen bij de plaatselijke FC kun je toch niet meetellen?

Ik bel onmiddelijk mijn vader, die hier blijkbaar al van wist...

Met Méén.

Pap, Pap, heb je teletext pagina 809 gelezen, dit is toch niet te geloven?

Rick, luister, kun je onmiddelijk hierheen komen?

Wát is er dan?

KRC-Genk voorzitter Harry Lemmens is hier, hij wil met je praten..

Oké ik kom eraan, ik ben er binnen 5 minuten.

Geplaatst

hahaha als 14-jarige beetje surrealistisch maar wel erg leuk gedaan!

Geplaatst

Toffe start jongen!!

Genk is een leuke club met een sterke kern!!

Véél succes en blijf zo doorgaan

Geplaatst

Whaha grappig een 14 jarige als trainer van een club!! KUTGW:thumb:

Geplaatst
  • Auteur

5

DiiingDooong.. Diiingdoongg..

Heey Rick, kom snel binnen, Harry zit ondertussen al aan zn 4e kopje koffie..

Hieronder het gesprek met Harry Lemmens:

Ik zal me even voorstellen, Harry Lemmens, voorzitter van RC Genk.

Rick van Zon..

Rick, Ik ga er geen doekjes om winden; 1 vraag, Wil jij de onlangs wontslagen Hugo Broos opvolgen?

Heel graag, Maar ik weet níks van de Belgische competitie, van RC Genk of wat dan ook...

Dat maakt niet uit, als je morgen bij de laatste training onder interim-manager Piere Denier aanwezig bent om je voor te stellen, zul je de selectie snel genoeg leren kennen.

Is goed, maar.. mag ik het contract even zien?

O, Ja natuurlijk..

Rick van Zon - KRC Genk.

Volgens contractvoorwaarden, die lopen tot juni 2007, zal meneer van Zon €7,500 per week verdienen.

De club kan elk moment een vernieuwd contract aanbieden dat door de persoon in kwestie kan orden geaccepteerd, verbeterd of afgewezen.

De heer van Zon mag €139.000 aan transfers besteden, en €137.000 per week aan salaris uitbesteden.

De club gaat alleen de scoutkosten binnen Europa vergoeden.

Geplaatst

ga zo door, beetje onrealistisch, maar toch een leuk verhaal

Geplaatst
  • Auteur

Ja oke, maar ik neem aan dat jullie allemaal ook nog geen 30 zijn? Ik kan die 14 allemaal wel veranderen in 30 maar dat's ook wat...

Geplaatst

KRC Genk is een mooie club om te coachen Rick FM, hopelijk teken je(heb je getekend).

Geplaatst
  • Auteur

6

Daar zat ik dan, op mijn scootertje richting Genk...

Túúúdááá Túúdááá...

***, Politie.. Ik ben pas 14..!!!!

Hallo Jongeman, Volgens mij reed u net te hard..

Hallo Oude lul, Volgens mij niet hoor..?

Pardon?

Volgens mij reed ik níét te hard..?

Mm.. Laten we het hier bij houden, maar volgende keer ben je de klos..

Ga toch boeven vangen.

Een dikke twintig minuten te laat kom ik aan bij ons sportcomplex, vanaf nu.. Mijn Sportcomplex.

Ik maak kennis met de selectie(Wordt later uitgebreid gepost), en neem plaats op de tribune, waar niemand me gelukkig nog kent, want vanavond zal ik gepresenteerd gaan worden.

Na eens even goed te hebben geredeneerd en geobserveerd kwam ik erachter, dat RC Genk eigenlijk het AZ van België is..

Veel jonge talenten, met énorm veel potentie, die absoluut om de prijzen moet gaan spelen...

Ik ben er zeker van, met dit team ga ik prijzen pakken, al is het niet dit jaar, niet volgend jaar, niet over 5 jaar.. Maar ik moet en zal een prijs pakken met RC Genk.

Ik wil met dit team de geschiedenisboeken in, en wil door de supporters geprezen worden...

Lang Leve Rick van Zon...

Nochtans, dat is de bedoeling..

voetbalfeest.jpg

Deze supporters moeten mij gaan prezen

.

Geplaatst

dat scooter gedeelte is een beetje overbodig.

Succes met je operatie!

Geplaatst
  • Auteur

7

Na de persconferentie gisteravond, zal ik jullie voorstellen aan de selectie en de evt. aankopen:

coollogocom24084584pf3sw2.gif

De Keepers:

keepersfb3.jpg

De Verdedigers:

verdedigersdg4.jpg

De Middenvelders:

middenyx6.jpg

De Aanvallers:

aanvallersla8.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Vreemd, bij mij doen ze het allemaal, 1 voor 1..

Misschien ligt het aan Firefox, dat jullie Internet Explorer gebruiken?

Geplaatst
  • Auteur

Vreemd, maar moet ik dit nog gaan fixxen of is het goed zo? Want anders moet ik ammal extra werk voor niets doen..

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.