Geplaatst 17 maart 200718 jr. Clubnaam:Torhout Stadion:Ja(Velodroom) Status:Middenmotor in Derde Klasse A SEIZOEN 1 Commentaar van de expert:We draaiden een grappig seizoen. De eerste periode* ging naar Geel,ondanks dat ze 6 minpunten hadden haha,wij haalden 17 punten. De tweede periode waren we nog slechter,we haalden 14 punten en Geel werd weer periodekampioen. In de derde periode pakten we 16 punten maar weer geen periodekampioen toch 3e geëindigd in de competitie en dan hebben we in de eindronde 6 goede matchen gespeeld en iedereen geowned(h) Mijn volgende update bevat schokkend beeldmateriaal ;c *Periode in Derde Klasse bestaat uit 10 matchen
Geplaatst 17 maart 200718 jr. Auteur Clubnaam:Torhout Stadion:Ja(Velodroom) Status:Middenmotor in Derde Klasse A SEIZOEN 1 Commentaar van de expert:We draaiden een grappig seizoen. De eerste periode* ging naar Geel,ondanks dat ze 6 minpunten hadden haha,wij haalden 17 punten. De tweede periode waren we nog slechter,we haalden 14 punten en Geel werd weer periodekampioen. In de derde periode pakten we 16 punten maar weer geen periodekampioen toch 3e geëindigd in de competitie en dan hebben we in de eindronde 6 goede matchen gespeeld en iedereen geowned(h) Mijn volgende update bevat schokkend beeldmateriaal ;c *Periode in Derde Klasse bestaat uit 10 matchen
Geplaatst 17 maart 200718 jr. Auteur Clubnaam:Torhout Stadion:Ja(Velodroom) Status:Middenmotor in Derde Klasse A SEIZOEN 1 Commentaar van de expert:We draaiden een grappig seizoen. De eerste periode* ging naar Geel,ondanks dat ze 6 minpunten hadden haha,wij haalden 17 punten. De tweede periode waren we nog slechter,we haalden 14 punten en Geel werd weer periodekampioen. In de derde periode pakten we 16 punten maar weer geen periodekampioen toch 3e geëindigd in de competitie en dan hebben we in de eindronde 6 goede matchen gespeeld en iedereen geowned(h) Mijn volgende update bevat schokkend beeldmateriaal ;c *Periode in Derde Klasse bestaat uit 10 matchen
Geplaatst 17 maart 200718 jr. Zal dit topic gaan over die ene lange game of is dit een andere game? Iig succes toegewenst.
Geplaatst 17 maart 200718 jr. Dat verslag ziet er wel zeer vet uit,als je er tijd voor hebt waarom niet zou ik zeggen _O_
Geplaatst 17 maart 200718 jr. Goed begin, ik adviseer je alleen om je plaatjes voortaan in PNG/BMP formaat op te slaan. Dan blijft de kwaliteit behouden!:) :checkit:
Geplaatst 17 maart 200718 jr. Auteur Klere kenkerspel krijg ik fatale fout en heb mn spel nog niet opgeslagen pffffffffff fucking omabrodenbakkerijgekut
Geplaatst 18 maart 200718 jr. Auteur Alle posts in dit topic(inclusief deze) behalve de main post mogen deleted worden aub,deze zijn nog van een vorige game die afsprong :=_= Oh en kan iemand de titel veranderen naar:Oep zen Toroets