Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

logokm.jpg

Clubnaam:Torhout

Stadion:Ja(Velodroom)

Status:Middenmotor in Derde Klasse A

SEIZOEN 1

Seizoen1Transfers.jpg

Seizoen1PlayOffs.jpg

Seizoen1.jpg

BekervanBelgi2.jpg

Commentaar van de expert:We draaiden een grappig seizoen.

De eerste periode* ging naar Geel,ondanks dat ze 6 minpunten hadden haha,wij haalden 17 punten.

De tweede periode waren we nog slechter,we haalden 14 punten en Geel werd weer periodekampioen.

In de derde periode pakten we 16 punten maar weer geen periodekampioen toch 3e geëindigd in de competitie en dan hebben we in de eindronde 6 goede matchen gespeeld en iedereen geowned(h)

Mijn volgende update bevat schokkend beeldmateriaal ;c

*Periode in Derde Klasse bestaat uit 10 matchen

Geplaatst
  • Auteur

logokm.jpg

SEIZOEN 1

Seizoen1Transfers.jpg

Seizoen1PlayOffs.jpg

Seizoen1.jpg

BekervanBelgi2.jpg

De eerste periode* ging naar Geel,ondanks dat ze 6 minpunten hadden haha,wij haalden 17 punten.

De tweede periode waren we nog slechter,we haalden 14 punten en Geel werd weer periodekampioen.

In de derde periode pakten we 16 punten maar weer geen periodekampioen toch 3e geëindigd in de competitie en dan hebben we in de eindronde 6 goede matchen gespeeld en iedereen geowned(h)

Geplaatst
  • Auteur

logokm.jpg

SEIZOEN 1

Seizoen1Transfers.jpg

Seizoen1PlayOffs.jpg

Seizoen1.jpg

BekervanBelgi2.jpg

Geplaatst

Zal dit topic gaan over die ene lange game of is dit een andere game? Iig succes toegewenst.

Geplaatst

Goed begin, ik adviseer je alleen om je plaatjes voortaan in PNG/BMP formaat op te slaan. Dan blijft de kwaliteit behouden!:) :checkit:

Geplaatst
  • Auteur

Klere kenkerspel krijg ik fatale fout en heb mn spel nog niet opgeslagen pffffffffff fucking omabrodenbakkerijgekut

Geplaatst
  • Auteur

Alle posts in dit topic(inclusief deze) behalve de main post mogen deleted worden aub,deze zijn nog van een vorige game die afsprong :=_=

Oh en kan iemand de titel veranderen naar:Oep zen Toroets

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.