Geplaatst 17 maart 200718 jr. FC Dynamo Dresden is een Duitse voetbalclub uit Dresden. De club is opgericht in 1950 als SV Deutsche Volkspolizei Dresden. Het is een van de meest succesvolle clubs van de DDR. In totaal werd de club in de periode van 1953 tot 1990 acht keer kampioen van de Oost-Duitse competitie, de DDR-Oberliga. Bovendien won de club zeven keer de beker. De bekerwinst van 1971 betekende dat Dynamo Dresden als eerste de dubbel (landskampioen en de beker) van Oost-Duitsland had veroverd. Na de eenwording van Duitsland trad de club direct toe tot de 1. Bundesliga en bleef daar 4 jaar spelen in de onderste regionen. Na het 4de seizoen eindigde de club laatste en door financiële problemen degradeerde de club naar de 3de klasse. Tussen 2004-2006 speelde de club weer in de 2. Bundesliga. In 2006 degradeerde de club weer naar de Regionalliga Nord. Mijn doel is om in ieder geval z.s.m weer te promoveren naar de 2. Bundesliga. Van daar uit moeten we doorstomen naar de top van het duitse voetbal! - Competitiestart - Beker - Visie van de trainer
Geplaatst 17 maart 200718 jr. Auteur FC Dynamo Dresden is een Duitse voetbalclub uit Dresden. De club is opgericht in 1950 als SV Deutsche Volkspolizei Dresden. Het is een van de meest succesvolle clubs van de DDR. In totaal werd de club in de periode van 1953 tot 1990 acht keer kampioen van de Oost-Duitse competitie, de DDR-Oberliga. Bovendien won de club zeven keer de beker. De bekerwinst van 1971 betekende dat Dynamo Dresden als eerste de dubbel (landskampioen en de beker) van Oost-Duitsland had veroverd. Na de eenwording van Duitsland trad de club direct toe tot de 1. Bundesliga en bleef daar 4 jaar spelen in de onderste regionen. Na het 4de seizoen eindigde de club laatste en door financiële problemen degradeerde de club naar de 3de klasse. Tussen 2004-2006 speelde de club weer in de 2. Bundesliga. In 2006 degradeerde de club weer naar de Regionalliga Nord. Mijn doel is om in ieder geval z.s.m weer te promoveren naar de 2. Bundesliga. Van daar uit moeten we doorstomen naar de top van het duitse voetbal! - Competitiestart - Beker - Visie van de trainer
Geplaatst 17 maart 200718 jr. Auteur FC Dynamo Dresden is een Duitse voetbalclub uit Dresden. De club is opgericht in 1950 als SV Deutsche Volkspolizei Dresden. Het is een van de meest succesvolle clubs van de DDR. In totaal werd de club in de periode van 1953 tot 1990 acht keer kampioen van de Oost-Duitse competitie, de DDR-Oberliga. Bovendien won de club zeven keer de beker. De bekerwinst van 1971 betekende dat Dynamo Dresden als eerste de dubbel (landskampioen en de beker) van Oost-Duitsland had veroverd. Na de eenwording van Duitsland trad de club direct toe tot de 1. Bundesliga en bleef daar 4 jaar spelen in de onderste regionen. Na het 4de seizoen eindigde de club laatste en door financiële problemen degradeerde de club naar de 3de klasse. Tussen 2004-2006 speelde de club weer in de 2. Bundesliga. In 2006 degradeerde de club weer naar de Regionalliga Nord. Mijn doel is om in ieder geval z.s.m weer te promoveren naar de 2. Bundesliga. Van daar uit moeten we doorstomen naar de top van het duitse voetbal! - Competitiestart - Beker - Visie van de trainer
Geplaatst 17 maart 200718 jr. Sterke intro, zeg. Hopelijk houd je dit niveau vast. Verder leuke clubkeuze en leuke, Nederlandse transfers. Ik zou graag een screen willen zien van aankopen Cinaz en Giordano.
Geplaatst 17 maart 200718 jr. Leuke club uitgekozen Stefan. Ben zeer benieuwd wat je met dit team kan bereiken. :)
Geplaatst 18 maart 200718 jr. Je titel is niet helemaal goed, fahrrad moet met een hoofdletter ;) Fahrrad. Maargoed, leuke club en ik blijf de novelle volgen!
Geplaatst 18 maart 200718 jr. Ziet d'r heel mooi uit! ga zo door! Ps: Hoe heet die download van die clublogos? :o
Geplaatst 18 maart 200718 jr. Auteur Na een bewogen transferperiode heeft Dynamo Dresden de competitie hervat, na de degradatie van vorig jaar een niveau lager: in de Regionale Divisie Noord. Om het seizoen na de degradatie meteen terug te promoveren is in mijn ogen niet realistisch. Ondanks dat we kwalitatief tot de betere teams van de competitie behoren moeten we ook beseffen dat als we de stap maken we niet het volgende seizoen onderaan de 2.Bundesliga bungelen. Liever goed in 2 seizoenen dan vlug en niet georganiseerd in 1 seizoen. Het is momenteel winterstop en het is tot nu het seizoen van ‘als jij ze niet maakt, maakt de tegenstander ze’. We bezetten een droevige 8e plek in de Regionale Divisie Noord, wat uiteraard geef play-off plek is. Alleen de bovenste 2 promoveren direct, voor de rest geen nacompetitie of iets. Lichtpuntjes zijn 3 Nederlandse aankopen die zich echt lieten zien in de 1e seizoenshelft: Mark Smith(DM), Joey van den Berg(VL), Chima Onyeike(AC). Enkele wedstrijden waarin we met 24 kansen voor ons en 1 voor de tegenstander gewoon met 0-1 van het veld afstapte typeren ons tot nu toe matige seizoen. Dat we ongelofelijk maar waar een veldoverwicht hadden tegen Dortmund in de beker maar dat niet wisten om te zetten naar het behalen van de volgende bekerronde veraste mij dan ook niet. De 1e ronde was een ''makkie'':cab: Als je je kansen afmaakt ga je gewoon door, we waren beter, kregen kansen maar maken ze niet.;sm; CHIMA ONYEIKE: ''Er heerst hier iets wat ik in Nederland nog nooit heb meegemaakt. De mensen leven zelfs op dit niveau nog voor hun club. Als we spelen loopt de hele stad uit. Ongelofelijk hoe goed ik me hier voel: Ik ben thuis in dresden! JOEY VAN DEN BERG" ''13 aankopen, 4 huurlingen, een nieuwe trainer en dat verwacht iedereen dat wij deze competitie aan flarden spelen? Onze tijd komt nog wel!'' - 2e competitie helft - Komen er serieuze versterkingen? - Visie van de trainer
Geplaatst 18 maart 200718 jr. Weer een mooie update. Jammer van de teleurstellende seizoenshelft. Football Manager is nou eenmaal een smerig spelletje ;) Mooi dat Onyeike het goed doet. Ik moet zeggen dat hij zich aardig heeft ontwikkeld. Evenals Joey van den Berg. Succes in de tweede seizoenshelft! Verder wil ik alsnog de screens van Cinaz en Giordano zien ;)
Geplaatst 19 maart 200718 jr. Zéér mooie start met een zeer originele club!! Veel succes richtinh Bundesliga
Geplaatst 19 maart 200718 jr. Mooie novelle jammer dat de prestaties een beetje tegenvallen. Ook jammer dat je zoveel kansen mist. Jou tijd kmot nog wel ;)
Geplaatst 19 maart 200718 jr. Dat eerste plaatje van je update's zie je Dynamo Dresden staan, in welk lettertype is dat?
Geplaatst 19 maart 200718 jr. Heb ook een game met Dresden lopen, gaat wel iets beter dan bij jou, maar ik heb ook het team veel meer in tact gelaten. Had ene MArco Vorbeck rondlopen, liep na 20 duels 1-op-1 met 20 goals en sta ongeslagen bovenaan met 19 punten los op nummer twee ofzo na 22 wedstrijden. Maar Vorbeck heb ik verloren aan SC Karlsruhe voor 1,5 miljoen omdat bestuur ging handelen. Screentje van Vorbeck in jouw game svp.