Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ben met Top Oss aan het spelen in het tweede seizoen, wil ik vanmorgen het spel gaan laden maar dan geeft die aan: 'Het opgeslagen spel kon niet geladen worden'. Kan iemand mij helpen?! :cab: :wall:

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben met Top Oss aan het spelen in het tweede seizoen, wil ik vanmorgen het spel gaan laden maar dan geeft die aan: 'Het opgeslagen spel kon niet geladen worden'. Kan iemand mij helpen?! :cab: :wall:

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

Gebruik dat programmatje van windows eens;)

CHDSK* nog wat maar dat kan ik vaak uitvoeren als ik dat heb, daarna doen al mn saves het weer:D

*Het is zoiets, weet niet of het ook precies zo heet

Geplaatst
  • Auteur
Gebruik dat programmatje van windows eens;)

CHDSK* nog wat maar dat kan ik vaak uitvoeren als ik dat heb, daarna doen al mn saves het weer:D

*Het is zoiets, weet niet of het ook precies zo heet

Waar staat dat programma dan, waar moet ik kijken?

Geplaatst

Nou misschien is dat alleen bij mij, maar altijd als mijn savegames het niet meer doen..

Dan krijg ik rechtsonderin mijn taakbalk een ballonetje Voer het hulpprogramma CHDSK etc uit..

Als ik dat vervolgens doe zijn mijn problemen opgelost.. weet niet of het bij jou ook zo werkt:)

Geplaatst
  • Auteur
Nou misschien is dat alleen bij mij, maar altijd als mijn savegames het niet meer doen..

Dan krijg ik rechtsonderin mijn taakbalk een ballonetje Voer het hulpprogramma CHDSK etc uit..

Als ik dat vervolgens doe zijn mijn problemen opgelost.. weet niet of het bij jou ook zo werkt:)

Een ballonetje krijg ik niet op mijn taakbalk.. en ik zie dat programma ook nergens staan maar ik ga eens verder kijken. Bedankt voor je hulp in ieder geval!

Geplaatst

Gebruik je Windows XP?

Ik gebruik namelijk Windows XP - Professional Edition, dus niet de home edition..

Heb het even nagezocht en voor zover ik kan vinden zit dat CDKHSK er alleen bij de Professional Edition op..:(

Geplaatst
  • Auteur
Gebruik je Windows XP?

Ik gebruik namelijk Windows XP - Professional Edition, dus niet de home edition..

Heb het even nagezocht en voor zover ik kan vinden zit dat CDKHSK er alleen bij de Professional Edition op..:(

Volgensmij heb ik het maar moet ik nou:

Fouten in het bestandssysteem automatisch controleren

of

Beschadigde sectoren zoeken en repareren

Geplaatst
  • Auteur
de 2e;)

Nou hij loopt en zit in fase 4 nu, ben benieuwd. ;sm;

Geplaatst
  • Auteur
Resultaat??

Hij loopt nu tegen het einde van fase 4 aan.. Zodra ik meer weet hoor je het wel. ;sm;

Edit: Hij is klaar maar het heeft niet geholpen.. :(

Geplaatst
  • Auteur

Iemand nog tips :?

Ik denk van open dan maar een nieuwe game voor zolang ik niet verder kan, krijg ik deze foutmelding bij het aanmaken:

fouttb5.jpg

Wat betekend dit dan?

Geplaatst

utivoeren -> CHKDSK /f -> JA

pc opnieuw starten dan komt er een blauw schermpje gaat hij bescahdigde bestanden fixen..

CHKDSK alleen spoort de beschadigde bestanden en /f erbij betekent fixen = herstellen ;)

Wou een tekstje schrijven voor op de hoofdpagina van manutd maar ik dacht dat het door patches van fm dit problemen waren opgelost..

Geplaatst
  • Auteur
utivoeren -> CHKDSK /f -> JA

pc opnieuw starten dan komt er een blauw schermpje gaat hij bescahdigde bestanden fixen..

CHKDSK alleen spoort de beschadigde bestanden en /f erbij betekent fixen = herstellen ;)

Wou een tekstje schrijven voor op de hoofdpagina van manutd maar ik dacht dat het door patches van fm dit problemen waren opgelost..

Heb precies je instructies gevolgd, maar het heeft nog steeds niet geholpen.. :(

Geplaatst

Heb je misschien een nieuwe skin ofzo gebruikt/geinstalleerd, vermits het een fout geeft in een XML ?

Geplaatst

Die fout heeft voor de rest geen effect op je spel:checkit:

Het gaat om die savegame

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb zoiezo niks nieuws gedownload de dag voor de game het begaf.

Geplaatst

Ik had dit net ook met mijn orlando pirates game maar ik kon nog wel orlando pirates V2 openen

Geplaatst
  • Auteur
Ik had dit net ook met mijn orlando pirates game maar ik kon nog wel orlando pirates V2 openen

Ik heb helaas maar één game opgeslagen staan..

Geplaatst

Heb je toevallig het saven afgebroken voordat hij helemaal klaar was?

Want dan krijg je ook zulke fouten

Geplaatst
  • Auteur
Heb je toevallig het saven afgebroken voordat hij helemaal klaar was?

Want dan krijg je ook zulke fouten

Uhmm, ik geloof het niet maar het zou best kunnen..

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.