Geplaatst 17 maart 200718 jr. Ik zie wel eens tips voorbij komen als mijn spel aan het laden is... en soms zie ik staan van: Je kunt niet echt-bestaande spelers contracteren of zo iets:P hoe moet ik dat dan doen want ik heb het bij veel spelers geprobeerd maar lukt steeds niet?:wall:
Geplaatst 17 maart 200718 jr. Auteur Ik zie wel eens tips voorbij komen als mijn spel aan het laden is... en soms zie ik staan van: Je kunt niet echt-bestaande spelers contracteren of zo iets:P hoe moet ik dat dan doen want ik heb het bij veel spelers geprobeerd maar lukt steeds niet?:wall:
Geplaatst 17 maart 200718 jr. Auteur Ik zie wel eens tips voorbij komen als mijn spel aan het laden is... en soms zie ik staan van: Je kunt niet echt-bestaande spelers contracteren of zo iets:P hoe moet ik dat dan doen want ik heb het bij veel spelers geprobeerd maar lukt steeds niet?:wall:
Geplaatst 17 maart 200718 jr. Jawel, stel je speelt vriendschappelijk aan het begin van het seizoen.. Maar je spelers zijn nog op vakantie.. dan krijg je grijze spelers in je selectie om de wedstrijd toch te kunnen spelen alleen hun stats zijn bagger:cab:
Geplaatst 17 maart 200718 jr. Bij mij dook bij Swansea ineens in het midden van de competitie ene grijze keeper op.... shit dat je ze niet kunt verkopen..
Geplaatst 19 maart 200718 jr. Als er in een team weinig of geen spelers zijn omdat die desbetreffende competitie niet hebt geladen komen er grijze (niet-bestaande) spelers voor in de plaats om het team op te vullen. Je kan natuurlijk geen team laten spelen met maar 2 of 3 spelers. Ook kan het in je eigen team voorkomen dat als je op een positie erg weinig spelers hebt en je ook in je jeugdelftal geen vervanger kunt vinden er een grijze speler bijkomt puur om je team te versterken op die positie. Vaak kan dit voorkomen met keepers maar soms ook gewoon met een veldspeler. Al deze spelers zijn puur "opvullertjes" dus je kan ze niet echt contracteren, je zal ook zien zodra jij een nieuwe spelers voor die positie koopt de grijze speler zal verdwijnen.
Geplaatst 19 maart 200718 jr. Toevallig gister met Juventus, ik had alleen maar uitgeleende spelers in mijn reserveteam. Ik keek eens bij de grijze spelers en daar viel me een groot keeperstalent op. Heb hem een contract aangeboden en is nu een witte speler en is gewoon geld waar en kan doen ermee wat ik wil :) Dus mooi gratis een keeperstalent erbij gekregen :D