Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Het zou goed kunnen dat het aan me zelf licht,maar als ik spelers wil kopen,bijvoorbeeld Daniel Alves,op verschillende sites (echt voetbalnieuws) staat dat hij voor 20 miljoen te koop is,terwijl ik er 140 miljoen voor zou moeten betalen,ook bij C.Ronaldo,70 miljoen lijkt mij genoeg,nee zegt Man.U ,''wij willen 140 miljoen'',kan iemand me hier mee helpen.

Geplaatst
  • Auteur

Het zou goed kunnen dat het aan me zelf licht,maar als ik spelers wil kopen,bijvoorbeeld Daniel Alves,op verschillende sites (echt voetbalnieuws) staat dat hij voor 20 miljoen te koop is,terwijl ik er 140 miljoen voor zou moeten betalen,ook bij C.Ronaldo,70 miljoen lijkt mij genoeg,nee zegt Man.U ,''wij willen 140 miljoen'',kan iemand me hier mee helpen.

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

FM blijft een spel. Je kon 20 miljeon winst maken per maand met sattelietclubs, gebeurd in het echt ook niet. Het is en blijft maar een spel dus daar moet je je niet teveel van aantrekken. Verder accepteert Man U 100 miljoen ook vast wel hoor, en als Daniel Alves 20 miljoen waard is, gaan ze ook vast wel akkoord met een bedrag van 40 milj ofzo.

Geplaatst
  • Auteur
FM blijft een spel. Je kon 20 miljeon winst maken per maand met sattelietclubs, gebeurd in het echt ook niet. Het is en blijft maar een spel dus daar moet je je niet teveel van aantrekken. Verder accepteert Man U 100 miljoen ook vast wel hoor, en als Daniel Alves 20 miljoen waard is, gaan ze ook vast wel akkoord met een bedrag van 40 milj ofzo.

Maar eh.. er is dus geen patch die hier verandering in brengt.

Geplaatst

Nee, ligt puur aan de stats en dergelijke van de desbetreffende speler, hoe beter hij presteert, hoe meer hij zou gaan kosten in het spel :)

Geplaatst
Neem Sevilla en Manchester tegelijk:D

Cheater..., dat is toch niet leuk om die clubs voor 1 speler over te nemen?

Geplaatst

Kan ik me soms ook aan ergeren aan die ongeloofelijk hoge transferbedragen. Wat me wel opvalt is dat je een paar seizoen speelt dit al wat beter wordt.

Geplaatst
Neem Sevilla en Manchester tegelijk:D

Cheater..., dat is toch niet leuk om die clubs voor 1 speler over te nemen?

Ik bedoelde het in de zin van speel met Sevilla en Man United tegelijk.. Dan heb je namelijk de beschikking over beide spelers:)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.