Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ik bracht vandaag mijn wekelijkse bezoekje aan de jeugdaccommodatie van Ajax, sportpark '' De Toekomst ". Hier zie ik veel ajacieden en ex-ajacieden rondlopen, maar vanmiddag maakte ik toch wel iets bijzonders mee.

Over een hekje heen hing, ja echt waar, de enige echte Jari Litmanen. Hij keek een beetje betreurd, maar toch ging ik de conversatie met mijn idool aan. We spraken over onze voetbal- en trainerservaringen, en na een uur babbelen begon Jari ineens heel anders te praten.

155.jpg

’’Ik ga waarschijnlijk stoppen met voetbal.. ‘’ zei Jari. Ik wist niet wat ik te horen kreeg! Dé Jari Litmanen gaat stoppen met voetbal?! ‘’ Waarom wil je stoppen dan, Jari? ‘’ vroeg ik. ‘’ Nou, dat zit zo. Mijn trainer, Tom Prahl, wordt waarschijnlijk ontslagen bij Malmö. Bijna alle trainers die worden gevraagd door Malmö haken af, om verscheidene belachelijke redenen. Nu moeten we het qua trainers een klasse lager gaan zoeken, en het bestuur wil het liefst een buitenlander. Daar heb ik dus absoluut géén trek in.. Een trainer die ik niet eens fatsoenlijk kan verstaan!‘’

Ik begon een beetje in mezelf te mompelen over hoe mooi het zou zijn om trainer te zijn van zo’n club.. Jari vroeg of ik wou herhalen wat ik zei, en zei dat ‘ie er snel vandoor moest. Hij vroeg of ik hem morgen weer zou zien bij Ajax, en ik antwoordde met ja.

Een ervaring rijker bleef ik achter op de toekomst.. Nog steeds denkend aan het feit dat Jari wil stoppen met voetbal..

Geplaatst
  • Auteur

Ik bracht vandaag mijn wekelijkse bezoekje aan de jeugdaccommodatie van Ajax, sportpark '' De Toekomst ". Hier zie ik veel ajacieden en ex-ajacieden rondlopen, maar vanmiddag maakte ik toch wel iets bijzonders mee.

Over een hekje heen hing, ja echt waar, de enige echte Jari Litmanen. Hij keek een beetje betreurd, maar toch ging ik de conversatie met mijn idool aan. We spraken over onze voetbal- en trainerservaringen, en na een uur babbelen begon Jari ineens heel anders te praten.

155.jpg

’’Ik ga waarschijnlijk stoppen met voetbal.. ‘’ zei Jari. Ik wist niet wat ik te horen kreeg! Dé Jari Litmanen gaat stoppen met voetbal?! ‘’ Waarom wil je stoppen dan, Jari? ‘’ vroeg ik. ‘’ Nou, dat zit zo. Mijn trainer, Tom Prahl, wordt waarschijnlijk ontslagen bij Malmö. Bijna alle trainers die worden gevraagd door Malmö haken af, om verscheidene belachelijke redenen. Nu moeten we het qua trainers een klasse lager gaan zoeken, en het bestuur wil het liefst een buitenlander. Daar heb ik dus absoluut géén trek in.. Een trainer die ik niet eens fatsoenlijk kan verstaan!‘’

Ik begon een beetje in mezelf te mompelen over hoe mooi het zou zijn om trainer te zijn van zo’n club.. Jari vroeg of ik wou herhalen wat ik zei, en zei dat ‘ie er snel vandoor moest. Hij vroeg of ik hem morgen weer zou zien bij Ajax, en ik antwoordde met ja.

Een ervaring rijker bleef ik achter op de toekomst.. Nog steeds denkend aan het feit dat Jari wil stoppen met voetbal..

Geplaatst
  • Auteur

155.jpg

Geplaatst

Wat een lelijk stuk, echt het slaat totaal nergens op. Hier krijg ik wellicht nachtmerries van... Je had dit beter niet aan me kunnen laten zien op msn!!!

lol, je begint goed :) Ga zo door :D

Emanuelson weet dat dit een grap is;

Geplaatst

volgens mij een persoonlijk grapje ofzo..

maar ga zo door.

Geplaatst
  • Auteur

Een dag later loop ik weer rond op de toekomst, zoekend naar Litmanen. Nergens was Jari te bekennen, dus ging ik maar naar de dinsdag middag training kijken.

Na een klein uurtje kwam Jari aanlopen, hij had een dikke oude man bij zich. Litmanen vertelde dat die grijze de voorzitter van Malmö FF was, en dat hij graag even met me wou praten.

Voorzitter Malmö FF: Hallo, ik ben Bengt Madsen, de voorzitter van Malmö

Ik: He, wat praat je tegen mij?

Voorzitter Malmö FF: Jari kwam me halen uit Zweden, hij geloofde dat jij een goedkope, geschikte kandidaat was om trainer te worden van ons aller Malmö.

Ik: W-www-ww-aa-at?

Voorzitter Malmö FF: Ik wil eigenlijk vragen of je voor een weekje mee wilt komen naar Zweden, dan kunnen we daar kijken hoe je bent als trainer.

Ik: Oké!

brand.gif

In Zweden kreeg ik een weekje de D2 onder handen, met continu Bengt Madsen als toeschouwer. Omdat er toch geen goede andere opties waren, besloot hij me na een weekje een éénjarig contract aan te bieden.

Bengt Madsen: Vorig seizoen zijn we 9e geëindigd in de competitie, dat is zéér matig voor een club als Malmö. Wij verwachten dat je meedoet om het kampioenschap, daarom ben je ook hier, de meeste trainers durfden het niet aan om met dit team voor het kampioenschap te gaan.

Ik: Het kampioenschap?! Nouja, vooruit dan maar. Ik ga mijn best doen!

Bengt Madsen: Nou, welkom in Zweden, en succes met Malmö. En je weet het, er wordt veel van je verwacht!

Geweldig! Ik word trainer van mijn Malmö FF en Jari Litmanen!

Geplaatst

KUTGW

ga zo door, ik hoop dat je een leuk trainerschap daar krijgt

Geplaatst

Mooie club, altijd leuk om in Scandinavië aan het werk te gaan. Succes

Geplaatst
  • Auteur

Aan de mods

Gooi er maar een slotje op, nadat ik net al mijn aakopen gedaan heb, kom ik er ineens achter dat ik maar 3 niet-europezen in mijn selectie mag hebben. Dit heeft mijn hele game verneukt..

:wall:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.