Geplaatst 13 maart 200718 jr. Arsenal Veel screens en resultaten in deze novelle. Het eerste seizoen zal ik in vogelvlucht posten, seizoen twee en verder zal ik wat uitgebreider posten. De transfers Inkomende transfers Downing: Ik zocht een goede Engelse linksbuiten en haalde daarom Downing. Baines: Ik had geen goede linksback en daarom haalde ik Baines. Een andere reden was dat hij Engels was en ik Arsenal probeer te verengelsen. Rui Fonte: Was gehuurd en kon ik voor weinig geld wegplukken bij Sporting. Speler voor de toekomst. Kameni: Lehmann maakte blunder na blunder, daarom haalde ik Kameni in de winterstop. Een uitstekende jonge doelman. Transfers uit Ljungberg: Overbodig geworden en kon voor een leuk bedrag vertrekken. Diaby: Ik zag het niet in hem zitten en toen Aston Villa op hem bood mocht hij vertrekken. Adebayor: Was ongelukkig en wilde vertrekken, van mij mocht ie want ik had hem toch niet nodig. Tactiek Premier League Eindstand In de winterstop stonden we 4e, maar na een hele goede tweede seizoenshelft werden we uiteindelijk toch nog 2e, met maar 1 puntje achterstand op Manchester United. Gespeelde wedstrijden 1 Gespeelde wedstrijden 2 Volgende Update: Champions League Screens op aanvraag Graag reacties!
Geplaatst 13 maart 200718 jr. Auteur Arsenal Veel screens en resultaten in deze novelle. Het eerste seizoen zal ik in vogelvlucht posten, seizoen twee en verder zal ik wat uitgebreider posten. De transfers Inkomende transfers Downing: Ik zocht een goede Engelse linksbuiten en haalde daarom Downing. Baines: Ik had geen goede linksback en daarom haalde ik Baines. Een andere reden was dat hij Engels was en ik Arsenal probeer te verengelsen. Rui Fonte: Was gehuurd en kon ik voor weinig geld wegplukken bij Sporting. Speler voor de toekomst. Kameni: Lehmann maakte blunder na blunder, daarom haalde ik Kameni in de winterstop. Een uitstekende jonge doelman. Transfers uit Ljungberg: Overbodig geworden en kon voor een leuk bedrag vertrekken. Diaby: Ik zag het niet in hem zitten en toen Aston Villa op hem bood mocht hij vertrekken. Adebayor: Was ongelukkig en wilde vertrekken, van mij mocht ie want ik had hem toch niet nodig. Tactiek Premier League Eindstand In de winterstop stonden we 4e, maar na een hele goede tweede seizoenshelft werden we uiteindelijk toch nog 2e, met maar 1 puntje achterstand op Manchester United. Gespeelde wedstrijden 1 Gespeelde wedstrijden 2 Volgende Update: Champions League Screens op aanvraag Graag reacties!
Geplaatst 13 maart 200718 jr. Auteur Arsenal Veel screens en resultaten in deze novelle. Het eerste seizoen zal ik in vogelvlucht posten, seizoen twee en verder zal ik wat uitgebreider posten. De transfers Inkomende transfers Downing: Ik zocht een goede Engelse linksbuiten en haalde daarom Downing. Baines: Ik had geen goede linksback en daarom haalde ik Baines. Een andere reden was dat hij Engels was en ik Arsenal probeer te verengelsen. Rui Fonte: Was gehuurd en kon ik voor weinig geld wegplukken bij Sporting. Speler voor de toekomst. Kameni: Lehmann maakte blunder na blunder, daarom haalde ik Kameni in de winterstop. Een uitstekende jonge doelman. Transfers uit Ljungberg: Overbodig geworden en kon voor een leuk bedrag vertrekken. Diaby: Ik zag het niet in hem zitten en toen Aston Villa op hem bood mocht hij vertrekken. Adebayor: Was ongelukkig en wilde vertrekken, van mij mocht ie want ik had hem toch niet nodig. Tactiek Premier League Eindstand In de winterstop stonden we 4e, maar na een hele goede tweede seizoenshelft werden we uiteindelijk toch nog 2e, met maar 1 puntje achterstand op Manchester United. Gespeelde wedstrijden 1 Gespeelde wedstrijden 2 Volgende Update: Champions League Screens op aanvraag Graag reacties!
Geplaatst 13 maart 200718 jr. Leuke aankopen vooral Leigthon Baines en Steward Downing. Jammer dat je met 1 punt verschil net niet kampioen geworden bent. Maar had jij niet een spitsenprobleem toen je Adebayor verkocht, want dan had je toch maar 3 goeie spitsen ?
Geplaatst 13 maart 200718 jr. Indd jammer van het kampioenschap. Hoe doet Baptista het bij jou, bij mij scoort hij aan de lopende band.
Geplaatst 13 maart 200718 jr. Aladierre is echt een goeie speler, hij word helemaal goed als je hem met Henry koppelt :D
Geplaatst 13 maart 200718 jr. Zonde dat je Diaby verkoopt, kan zó goed worden! Zonde van de PL, maar dat zit wel goed volgend seizoen :)
Geplaatst 13 maart 200718 jr. Auteur Leuke aankopen vooral Leigthon Baines en Steward Downing. Jammer dat je met 1 punt verschil net niet kampioen geworden bent. Maar had jij niet een spitsenprobleem toen je Adebayor verkocht, want dan had je toch maar 3 goeie spitsen ? Nee, ik had Carlos Vela teruggeroepen van zijn uitleenbeurt. Was ik vergeten er bij te zetten. Indd jammer van het kampioenschap. Hoe doet Baptista het bij jou, bij mij scoort hij aan de lopende band. Hij deed het wel aardig, 7 goals in 22 wedstrijden, ik gebruikte hem vooral als invaller.
Geplaatst 14 maart 200718 jr. Mooie transfers met Baines, Kameni en Downing!! Mooie ploeg heb je nu, jammer van de titel!! Ben benieuwd of je Europees wat hebt klaargespeeld!!
Geplaatst 14 maart 200718 jr. Zeker mooie transfers en spitsenprobleem zou je denk ik toch niet hebben want je hebt Walcott nog en Baptista kan nog in de spits
Geplaatst 14 maart 200718 jr. Auteur Champions League Kwalificatie Een zwakke wedstrijd in Moskou, waar we terecht verloren. Een gemakkelijke thuisoverwinning, waardoor we eenvoudig naar de groepsfase gaan. Groepsfase Eindstand groep C Uiterst eenvoudig door de groepsfase gekomen, waarin we in elke wedstrijd een klasse beter waren dan de tegenstander. 1e ronde Een mooie uitoverwinning op Internazionale, die mooie perspectieven biedt voor de thuiswedstrijd. We waren wel beter maar konden de kansen niet afmaken, uiteindelijk gingen we pas door na verlenging, maar wonnen we toch verdiend. Kwartfinale Een geweldige overwinning in Munchen, waardoor we al zo goed als zeker door zijn naar de halve finale! Een mooie thuisoverwinning, waardoor we dus overtigend door zijn naar de halve finale! Halve finale Een slechte uitwedstrijd waarin we terecht verloren, maar door de goal van Baptista hebben we toch nog een goede uitgangspositie voor de thuiswedstrijd. We waren een klasse beter in deze wedstrijd, maar door een onterechte penalty tegen in de 93e minuut worden we toch uitgeschakeld. :moop: Dreamteam Gouden Schoen Beste spelers Volgende Update: FA Cup League Cup Screens op aanvraag Graag reacties!
Geplaatst 14 maart 200718 jr. Auteur Carling Cup 3e ronde Zwakke wedstrijd tegen Brentford, tegen zo'n ploeg hoor je natuurlijk niet 2 goals tegen te krijgen. Maar door de hattrick van Baptista zijn we wel door naar de volgende ronde. Kwartfinale Een verdiende nederlaag tegen Chelsea. The Blues waren veel beter in deze wedstrijd en ook de League Cup zullen we dus niet winnen dit jaar. FA Cup 3e ronde Een zwakke wedstrijd tegen Fulham, en door het gelijkspel moeten we dus een replay spelen. Hopleijk kunnen we thuis wel winnen. 3e ronde replay Dankzij een goede wedstrijd tegen Fulham zijn we door in de FA Cup, alleen jammer van de twee tegengoals. 4e ronde Een goede wedstrijd tegen Southampton, alleen jammer dat we het niet in de score konden uitdrukken. 5e ronde Een goede thuiswedstrijd tegen Manchester City, alleen konden we veel kansen niet afmaken, maar door de goal van Henry bekeren we toch verder. Kwartfinale Een zwakke wedstrijd tegen Tottenham, die we gelukkig toch wonnen, al was het tegen de verhoudingen in. Halve finale Een schitterende overwinning op Manchester United. We waren een klasse beter en wisten dat deze keer wel in de score om te zetten, en zo staan we dus in de finale van de FA Cup Finale Liverpool was gelijkwaardig aan ons in deze spannende finale, maar wij wonnen uiteindelijk de eerste en enige prijs van het seizoen, de FA Cup! Volgende Update: Transfers Eerste seizoenshelft Premier League Screens op aanvraag Graag reacties!
Geplaatst 16 maart 200718 jr. Auteur Premier League Transfers Transfers in Baptista: Was al vastgelegd voor mijn komst. Johnson: Goede, snelle spits met een neusje voor de goal, en nog Engels ook. Richards: Eboué stelde teleur vorig seizoen, daarom heb ik met Richards een goede Engelse vervanger gehaald. Taylor: Doordat Newcastle degradeerde kon ik Taylor voor relatief weinig geld binnenhalen. Een goede jonge centrale verdediger die backup zal worden. Transfers uit Hoyte: Een maand voordat zijn contract zou aflopen kwam Crystal Palace met een bod van 3 miljoen en dat kan ik natuurlijk niet laten liggen Poom: Overbodig en contract niet verlengd. Garry: Zie Poom. Reyes: Ik haad aanvallers zat en omdat hij mij uit de Champions League schoot, mocht hij vertrekken. Flamini: Stond al het hele seizoen op de transferlijst en nu er eindelijk eens op hem werd geboden mocht ie meteen weg. Djourou: Overbodig en stelde teleur in de wedstrijden die hij vorig seizoen speelde, dus hij mocht weg. Uitgeleende spelers Selectie Community Shield Een schitterende wedstrijd waarin wij uiteindelijk met veel geluk aan het langste eind trokken. Door een eigen goal van Giuseppe Rossi in de 80e minuut wonnen we de eerste prijs van het seizoen. Premier League Stand In de winterstop staan we al ruim aan kop, ik hoop dat we dit vast kunnen houden en zo uiteindelijk de Premier League winnen! Gespeelde wedstrijden Volgende Update: Champions League Screens op aanvraag Graag reacties!
Geplaatst 16 maart 200718 jr. Goed dat je verdedigers binnen kon halen, die heb je opzich meer nodig. (Verdediger zijn minder goed dan je aanvallers en Middenvelders.)
Geplaatst 19 maart 200718 jr. Auteur Premier League Transfers winterstop Transfers in Er waren geen inkomende transfers. Transfers uit Almunia: Was al het hele seizoen overbodig en wilde graag vertrekken, dus mocht ie weg. Eindstand Premier League Een uitstekend seizoen gedraaid waarin we eigenlijk vanaf het begin eerste stonden, en twee wedstrijden voor het einde waren we al kampioen! Gespeelde wedstrijden Champions League Groepsfase Eindstand groep H Het is opnieuw uitstekend gegaan in de groepsronde, al waren het geen moeilijke tegenstanders. Maar het biedt wel hoop voor de rest van het toernooi. 1e ronde uit Een sterke uitwedstrijd van onze kant tegen Atletico Madrid. We waren veel beter, maar we kwamen toch pas in de 85e minuut op voorsprong. En de goal biedt ons een hele mooie uitgangspositie voor de thuiswedstrijd. 1e ronde thuis Een zwakke thuiswedstrijd, waarin we zelfs op achterstand kwamen. Maar door de eigen goal van Silva en de goal van Fabregas zijn we toch een ronde verder. Kwartfinale uit Een terechte nederlaag in Bremen. We waren nergens en zo kan de volgende ronde bereiken nog heel lastig worden. Kwartfinale thuis We waren een klasse beter in de thuiswedstrijd, maar Tim Wiese keepte een geweldige wedstrijd en hield bijna alles uit zijn goal. Ondanks de goal van Downing zijn we dus uitgeschakeld in de Champions League. Dream Team Volgende Update: FA Cup League Cup Screens op aanvraag Graag reacties!