Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Iets bijzonders opgemerkt bij het veld van jouw team of dat van een tegenstander? Sneeuw in Spanje? En vooral; de breedte of lengte van het veld, opvallende dingen tegengekomen? Ik wel. Ik kwam een wel héél kort veld tegen:

smalveld.PNG

Het is het veld van het Argentijnse "Olimpo". Ze hadden denk ik duidelijk thuisvoordeel, want ze wonnen met 2-0 van mijn Chacarita :(

T is btw bijna een vierkant :(

Geplaatst
  • Auteur

Iets bijzonders opgemerkt bij het veld van jouw team of dat van een tegenstander? Sneeuw in Spanje? En vooral; de breedte of lengte van het veld, opvallende dingen tegengekomen? Ik wel. Ik kwam een wel héél kort veld tegen:

smalveld.PNG

Het is het veld van het Argentijnse "Olimpo". Ze hadden denk ik duidelijk thuisvoordeel, want ze wonnen met 2-0 van mijn Chacarita :(

Geplaatst
  • Auteur

smalveld.PNG

Geplaatst

Het veld van Wigan, moet altijd wennen als ik daar speel. Is super laaaang (of breed? Iig van links naar rechts heel lang).

1173714102.JPG

Geplaatst
  • Auteur

Het is wel een mooi contrast met mijn screenshot. Pas je je speelwijze er op aan?

Geplaatst

whahah wat een velden

Geplaatst

Zou je met een editor een veld van 2m² kunnen maken :D Wil ik het aantal goals wel eens zien.

Vaak valt me duidelijk het verschil op tussen degradatie kandidaten en topclubs... een 'modderveld' en een veld mooi in lijntjes afgemaaid.

Geplaatst
  • Auteur

Ja precies, en dat hangt ook weer af van het weer/seizoen :) Misschien kunnen we wel kijken wie het modderigste of witste vel kan posten :cab:

Geplaatst
Zou je met een editor een veld van 2m² kunnen maken :D Wil ik het aantal goals wel eens zien.

Vaak valt me duidelijk het verschil op tussen degradatie kandidaten en topclubs... een 'modderveld' en een veld mooi in lijntjes afgemaaid.

Kan dat dan :|

Geplaatst

Dat vraagt hij zich af, dat zie je toch.

Geplaatst

Dat vraagt hij zich af, dat zie je toch.

Zou wel leip zijn 8)

Geplaatst

Je brengt me op een idee, ik ga het even proberen :cab:

Geplaatst

Denk het wel. Het veld is kleiner dus je speelt met evenveel man op een kleiner veld, dus word het drukker, lastiger tikken.

Geplaatst

Ontstaat redelijk veel ruimte als je jouw spelers de opdracht geeft het veld breed te houden :cab:

Geplaatst

kleiner veld kun je niet zo snel lange bal doen, maar op een lange veld wel.

dit is denk ik het verschil. ;)

Geplaatst

Ik kijk het altijd 'vol beeld' en dan merk ik eigenlijk nooit verschil. 1keer tegen Plymouth.

Geplaatst

Interessant veld mo :cab: Zo smal :moop:

Geplaatst

Wel ideaal voor snelle spitsen als bijvoorbeeld Moore. 8)

Geplaatst

wat een lekkere zin moet ik zeggen : Jonathan Woodgate ruimt het gevaar met het hoofd op.

Niet dat ik een taalheld ben maar goed merken jullie dat goed als je op een slecht veld speelt ????

Geplaatst

Ik wist niet eens dat er verschil tussen de velden zat ;) dankzij dit topic kom ik er pas achter. Maar het is wel realistisch dat er verschil tussen de velden is.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.