Geplaatst 11 maart 200718 jr. Gab nieuwe manager Sporting Lissabon Gabi word de nieuwe manager van Sporting Lissabon, dat werd vandaag bekend gemaakt in het AD. word de opvolger van Paulo Bento, die met pensioen ging. Op de persconfenrentie zei het volgende: - Ik hoop binnen een paar jaar het team een echte topteam te maken - Er gaan zeker weten jeugdtalenten binnenstromen. - Dit seizoen gaan er veel spelers bij komen stapt morgen op het trainingsveld. Volledige naam: Sporting Clube de Portugal Bijnaam: Os Leões (De Leeuwen) Opgericht: 1906 Stadion: Estádio José Alvalade - Século XXI, Lissabon Capaciteit: 52.000 Voorzitter: Filipe Soares Franco Trainer: Gabi Competitie: SuperLiga Sterspeler: Nani
Geplaatst 11 maart 200718 jr. Auteur Gab nieuwe manager Sporting Lissabon Gabi word de nieuwe manager van Sporting Lissabon, dat werd vandaag bekend gemaakt in het AD. word de opvolger van Paulo Bento, die met pensioen ging. Op de persconfenrentie zei het volgende: - Ik hoop binnen een paar jaar het team een echte topteam te maken - Er gaan zeker weten jeugdtalenten binnenstromen. - Dit seizoen gaan er veel spelers bij komen stapt morgen op het trainingsveld. Volledige naam: Sporting Clube de Portugal Bijnaam: Os Leões (De Leeuwen) Opgericht: 1906 Stadion: Estádio José Alvalade - Século XXI, Lissabon Capaciteit: 52.000 Voorzitter: Filipe Soares Franco Trainer: Gabi Competitie: SuperLiga Sterspeler: Nani
Geplaatst 11 maart 200718 jr. Auteur Gab nieuwe manager Sporting Lissabon Gabi word de nieuwe manager van Sporting Lissabon, dat werd vandaag bekend gemaakt in het AD. word de opvolger van Paulo Bento, die met pensioen ging. Op de persconfenrentie zei het volgende: - Ik hoop binnen een paar jaar het team een echte topteam te maken - Er gaan zeker weten jeugdtalenten binnenstromen. - Dit seizoen gaan er veel spelers bij komen stapt morgen op het trainingsveld. Volledige naam: Sporting Clube de Portugal Bijnaam: Os Leões (De Leeuwen) Opgericht: 1906 Stadion: Estádio José Alvalade - Século XXI, Lissabon Capaciteit: 52.000 Voorzitter: Filipe Soares Franco Trainer: Gabi Competitie: SuperLiga Sterspeler: Nani
Geplaatst 11 maart 200718 jr. Ziet er netjes uit nu maar wachten op de aangetrokken spelers en resultaten!
Geplaatst 12 maart 200718 jr. Sporting heeft een mooie club !! Véél transfers zal je niet moeten doen denk ik... Zéér veel succes !!
Geplaatst 12 maart 200718 jr. Sporting heeft een mooie club !! Véél transfers zal je niet moeten doen denk ik... Zéér veel succes !! sporting is mooie club, maar dit is derde novelle die erover start. ik vind het eerlijk gezegd heel korte inleiding, hij vertelt amper iets over de club int algemeen. maar wat gebeurt er nu met die novelle van man utd ? ga je daar nog mee verder of stapt nu al ??
Geplaatst 12 maart 200718 jr. Wat maakt het nu uit of er iets wordt toegevoegd over de club zelf? Dat doe ik nooit :cab: Die keuze is toch aan de persoon zelf En als je in zijn Man U novelle kijkt, zie je dat hij daarmee stopt en een nieuwe zou beginnen. Dat is dus deze geworden :)
Geplaatst 12 maart 200718 jr. Auteur TRANSFERS Transfers In: John Goossens: Talentje die af en toe zijn speelminuten krijgt Carlos Elías: Heerlijke transfer, talentje. Vurnon Anita: Zelfde als Goossens. Nicolas Millan: Moet eerst in de jeugd spelen voor zijn speelgerechtheid. Vya. Hleb: Goeie speler, moet zich in de basis werken :D Luis Miguel: Kreeg van de scouts 5 sterren en was redelijk goedkoop, gewoon halen dan. Kanu: Porto had intresse in hem dus ik dacht nou waarom niet de strijd aan gaan met Porto, gewonnen dus. Marcelo Grohe: Keeper die achter Ricardo in af en toen zijn speelminuten krijgt. Nicolas Millan We hebben hem zeker gebeld. Transfers uit: Tonel: Palermo had intresse in hem, verkopen dus Joäo Alves: Same als Tonel
Geplaatst 15 maart 200718 jr. Auteur Sorry maar ik stop er al gauw mee, vind Sporting Lissabon geen leuke club, voortaan zal ik eerst de game zelf starten en vooruit lopen ipv al snel een novelle beginnen. Iemand nog suggesties voor een club?
Geplaatst 15 maart 200718 jr. Verbroedering Geel. Derde Klasse A in België. Is echt een uitdaging om met deze club te spelen dat verzeker ik je.