Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Galatasaray SK hire Küçükerbir as manager...

Helaas zou 't kunnen zijn dat ik paar screens niet meer heb omdat ik al in 2008 zit vandaar even in het kort

Transfers IN: Marcelo (Fluminense) €7.250.000,-

Al mijn geld uitgegeven aan de op dat moment 18 jarige, technische linksback. Mijn fans gingen uit hun dak met dit aankoop.

Transfers OUT: Ergün Penbe (Atalanta) €12.000,-

Na 12 jaar voetballen voor Galatasaray vond ik dat hij een europees ritje mocht maken.

Hasan Kabze (Trabzonspor) €1.500.000,-

Beschikte niet over de kwaliteiten wat ik zocht in een echte afmaker...

Turkish Super Cup 2006/2007:

tsc0607pj8.png

De kampioen en de bekerkampioen besiktas 2005/2006 tegen elkaar

Champions Qual.3

clthqvu2.png

Thuis won ik met 2-0, maar dan een schokkend resultaat in Schotland. En dan kijk je zomaar toe...

K loot de Zwitserse Sion in de 1. Ronde van de Uefa Cup... Dat was niet echt een klus, Thuis 3-0, Uit 3-3 was genoeg voor de groepsfase...

K lootte de Engelse Tottenham, de Zweedse Göteborg, de Griekse Panathinaikos en de Bulgaren Levski Sofia...

uc0607grwl4.png

Tegen alle voorspellingen in ging 't wel lekker en werd simpel 1e met alleen een gelijkspel tegen de Spurs, De laatste 32 brak aan k lootte de Franse Paris-SG.

Een 2-1 verlies in Parijs zag ik niet als een nederlaag, in Istanbul moest 't gebeuren, ik won met 1-0

ucl32sr5.png

De laatste 16... Benfica... Thuis won ik met 3-1, In Lissabon werd 't 1-1 en Galatasaray kwam een stap dichterbij de beker...

Ik verwachtte natuurlijk een ijzersterke ploeg in de kwartfinale. Tegen mij verwachtingen in kreeg ik een iets minder sterke Lille... Istanbul:2-0 Winst en Lille: 4-2 nederlaag was genoeg voor de Halve Finale...

Aartsrivaal Fenerbahçe schakelde Schalke 04 uit in de kwartfinale dus mij wachtte een heftige Halve Finale tegen de Kanaries... Uit won ik met 0-1 en in eigen stadion kon het niet meer mis gaan dacht ik, een mooie 2-0 bracht me in de Finale

En daar stond ik in de UEFA Cup Finale, de beker winnen... Dat was Galatasaray nog maar 1x gelukt in de hele geschiedenis. Ik lootte BARCELONA FC in de finale!!! Ik dacht laat maar dat doe ik niet... :huhu: Toen m'n team op 't veld stond ging alles zo anders, anders dan dat ik verwachtte van mijn elftal, anders dan dat ik verwachtte van de ijzersterke Barcelona... Het werd 1-1 na reguliere speeltijd... Extra tijd leverde ook niets op voor beide clubs. Penalty's moest het beslissen, eerder won Galatasaray de UEFA Cup ook na penalty's van Arsenal. Waarom niet? Waarom kon 't niet gaan gebeuren? Maar liefst 4-3 in de reeks en een droom was werkelijkheid!!! Daar stond ik... te huilen als een kind van 4 op 't veld van het Hampden Park in Glasgow, met de beker in m'n handen voor een grote 52.000 mensen, wat in mijn ogen opeens 520.000 was geworden op dat moment, ... Ronaldinho, Eto'o, Valdes en alle anderen keken me betreurd aan. Het liefst zou ik de prijs delen met deze waardevolle spelers. Maar dat deed ik niet, in de kleedkamer was iedereen helemaal hun gedachten kwijtgeraakt. Ze sprongen en zongen liederen als kinderen... en ik? Ik deed mee...

ucfinbp4.png

Screenshot: Fortis Turkish Cup Final

tkfinls5.png

Screenshot: Turkcell Super League

tslgm2.png

De turkse beker en 't kampioenschap gaf ik in handen van aartsrivaal Fenerbahçe. Maar het ging er natuurlijk stiekem om dat ik ze uit de UEFA Cup had gegooid ;sm; Ik hoopte op een meer succesvolle 2007/2008...

2007/2008 Uitgebreid morgen hier op dit hoekje van het forum ;)

Geplaatst
  • Auteur

Helaas zou 't kunnen zijn dat ik paar screens niet meer heb omdat ik al in 2008 zit vandaar even in het kort

Al mijn geld uitgegeven aan de op dat moment 18 jarige, technische linksback. Mijn fans gingen uit hun dak met dit aankoop.

Na 12 jaar voetballen voor Galatasaray vond ik dat hij een europees ritje mocht maken.

tsc0607pj8.png

Champions Qual.3

clthqvu2.png

Thuis won ik met 2-0, maar dan een schokkend resultaat in Schotland. En dan kijk je zomaar toe...

K loot de Zwitserse Sion in de 1. Ronde van de Uefa Cup... Dat was niet echt een klus, Thuis 3-0, Uit 3-3 was genoeg voor de groepsfase...

K lootte de Engelse Tottenham, de Zweedse Göteborg, de Griekse Panathinaikos en de Bulgaren Levski Sofia...

uc0607grwl4.png

Tegen alle voorspellingen in ging 't wel lekker en werd simpel 1e met alleen een gelijkspel tegen de Spurs, De laatste 32 brak aan k lootte de Franse Paris-SG.

Een 2-1 verlies in Parijs zag ik niet als een nederlaag, in Istanbul moest 't gebeuren, ik won met 1-0

ucl32sr5.png

De laatste 16... Benfica... Thuis won ik met 3-1, In Lissabon werd 't 1-1 en Galatasaray kwam een stap dichterbij de beker...

Ik verwachtte natuurlijk een ijzersterke ploeg in de kwartfinale. Tegen mij verwachtingen in kreeg ik een iets minder sterke Lille... Istanbul:2-0 Winst en Lille: 4-2 nederlaag was genoeg voor de Halve Finale...

Aartsrivaal Fenerbahçe schakelde Schalke 04 uit in de kwartfinale dus mij wachtte een heftige Halve Finale tegen de Kanaries... Uit won ik met 0-1 en in eigen stadion kon het niet meer mis gaan dacht ik, een mooie 2-0 bracht me in de Finale

En daar stond ik in de UEFA Cup Finale, de beker winnen... Dat was Galatasaray nog maar 1x gelukt in de hele geschiedenis. Ik lootte BARCELONA FC in de finale!!! Ik dacht laat maar dat doe ik niet... :huhu: Toen m'n team op 't veld stond ging alles zo anders, anders dan dat ik verwachtte van mijn elftal, anders dan dat ik verwachtte van de ijzersterke Barcelona... Het werd 1-1 na reguliere speeltijd... Extra tijd leverde ook niets op voor beide clubs. Penalty's moest het beslissen, eerder won Galatasaray de UEFA Cup ook na penalty's van Arsenal. Waarom niet? Waarom kon 't niet gaan gebeuren? Maar liefst 4-3 in de reeks en een droom was werkelijkheid!!! Daar stond ik... te huilen als een kind van 4 op 't veld van het Hampden Park in Glasgow, met de beker in m'n handen voor een grote 52.000 mensen, wat in mijn ogen opeens 520.000 was geworden op dat moment, ... Ronaldinho, Eto'o, Valdes en alle anderen keken me betreurd aan. Het liefst zou ik de prijs delen met deze waardevolle spelers. Maar dat deed ik niet, in de kleedkamer was iedereen helemaal hun gedachten kwijtgeraakt. Ze sprongen en zongen liederen als kinderen... en ik? Ik deed mee...

ucfinbp4.png

tkfinls5.png

tslgm2.png

De turkse beker en 't kampioenschap gaf ik in handen van aartsrivaal Fenerbahçe. Maar het ging er natuurlijk stiekem om dat ik ze uit de UEFA Cup had gegooid ;sm; Ik hoopte op een meer succesvolle 2007/2008...

Geplaatst
  • Auteur

tsc0607pj8.png

Champions Qual.3

clthqvu2.png

uc0607grwl4.png

ucl32sr5.png

ucfinbp4.png

tkfinls5.png

tslgm2.png

Geplaatst

Beste ardaturan,

Je kan niet zomaar een novelle openen in de schijnwerpers.

Je moet dit verdienen door een goede novelle op te starten in het 'normale' novelle gedeelte.

Als je een goede novelle aanmaakt en het is mooi of origineel dan kom je vanzelf in de schijnwerpers.

Ik ga ervan uit dat deze topic snel wordt verplaats naar het 'normale' novelle gedeelte en daar kan je verder gaan met je novelle.

MvG,

Jelle

Geplaatst

ja, daarom zeg ik het ook even. ;)

Iedereen maakt fouten.

Maar On-TOPIC.

Ga zo door ziet er netjes uit.

Geplaatst

Topic verplaatst.

Jammer dat je niets hebt kunnen winnen. Mag ik een screentje van je selectie? veel succes verder.

edit; hoe kom je aan die kits trouwens?

Geplaatst

Tis waar ook nog, mijn excuses. :cab: Nja, best knap hoor. :P

Nu nog nationaal beter.

Geplaatst
  • Auteur

Sorry, idd beginnersfoutje kan toch wel gebeuren vind ik...

De kits heb ik gedownload op dit forum :S:P en screen van mn elftal heb k wel alleen van dit seizoen dus 2007/2008 met nieuwe transfers. Die komt er later op

Geplaatst
  • Auteur

2007/2008

Het bestuur verwacht dat ik beter ga presteren in de Champions League en stelt daarom een transferbudget van maar liefst €45.000.000,- ter beschikking.

27.7.2007

Galatasaray trekt de jonge Engelse verdediger Micah Richards aan voor een bedrag van €8.750.000,-. De stijgende waarde in het Turks voetbal, de spits van Kayserispor Gökhan Ünal voor een slordige €10.750.000,-. Het krijgen van een Turks nationaliteit voor Rigobert Song en Faryd Mondragon, gaf me de mogelijkheid nog 2 buitenlanders binnen te halen... Het Zuid-Afrikaans talent Lebohang Mokoena voor 500k van de Orlando Pirates. Daar moest nog 1 wereldspeler bij dacht ik... Uit mijn vorige spel ervaringen kwam ik tot het kopen van de ''Italiaanse Killer'' Gianpaolo Pazzini voor een bedrag van €17.500.000,- van Fiorentina.

Micah Richards

MicahRichards_L.jpg

Gökhan Ünal

196.jpg

Lebohang Mokoena

MokoenaLebohang041211InactionTbg.jpg

Gianpaolo Pazzini

pazzini2.jpg

De vertrokken spelers uit mijn elftal waren:

Ugur Demirok --> Gaziantepspor (Vrije Transfer)

Junichi Inamoto --> AFC Ajax (€1.000.000,-)

Volkan Bekçi --> Gençlerbirligi (Vrije Transfer)

Ayhan Akman --> Trabzonspor (€900.000,-)

Hasan Sas --> Zaragoza (€1.500.000,-)

Zafer Sakar --> E.Sehirspor (Vrije Transfer)

En met zo een reputatie natuurlijk de betere coaches en scouts aangenomen in mijn Staff...

Galatasaray kondigt samenwerkingsverband aan met New York... Fantastisch vond ik. Ik betaalde ze een €1.500.000,- per jaar en kreeg zo ongeveer dat bedrag terug, per maand uit de merchandising inkomsten.

selectieho7.png

Hier moest 't mee gebeuren in

Mijn eerste belangrijke wedstrijd...

Torpedo Kutaisi, ik lootte de club uit Georgie in de Champions League 2e kwalificatieronde... Thuis 2-0 en Uit 0-0 bracht me makkelijk in de Champions League 3e kwalificatieronde zonder al te veel moeite... Daar lootte ik de Oostenrijkse Austria Wien. Moest lukken! In Wenen won ik met 1-2 en in Istanbul met 1-0 dus makkelijk de Champions League behaalt.

De Loting

Ik verwachtte minimaal 1 berensterke tegenstander, misschien zelfs 2... Het werd bekend dat ik de Griekse Olympiakos, de Portuguese Benfica en de koploper van Italie Internazionale...

Maar eerst dan nog de Europese Super Cup Finale in Monaco

uscfinym4.png

0-1 achter door Asier del Horno, de 1-1 gelijkmaker van Necati Ates. Net op het moment dat ik dacht dat we zouden gaan verlengen kwam Raul Albíol uit het niets tevoorschijn met een sterke kopbal bracht hij de stand op 1-2. Mijn team was in shock... Ze begonnen langzaam neer te zakken op het groene gras van het Stade Louis II. Maar in mijn hart waren dat de kampioenen...

Even snel door de CL poule en de Turkse Beker heen:

The Champions League

2002429501896995568_rs.jpg

2002464278464659129_rs.jpg

2002438415138624579_rs.jpg

Ik mocht het weer gaan proberen in de UEFA Cup...

FORTIS Turkiye Kupasi groepsfase

2003803818031857653_rs.jpg

FORTIS Türkiye Kupasi kwartfinale

2003852398824357400_rs.jpg

FORTIS Türkiye Kupasi halve finale

2003886539406418103_rs.jpg

De uitwedstrijd moet k dan ook nog spelen ;) inmiddels bijna klaar met de historie :P

In de UEFA Cup kwam ik terecht tegen SS Lazio in de laatste 32. Moeilijke klus...

De wedstrijd in Roma

2003878985835070455_rs.jpg

Goede score vond ik. 2 Doelpunten uit tegen de Italiaanse verdediging...

De wedstrijd in Istanbul

2003884665897038605_rs.jpg

Begonnen met een normale mentaliteit tot aan de laatste minuten 0-0 gebleven. Micah Richards zorgde in de slotfase voor 1-0. Lazio gaf meteen antwoord met Valon Behrami. 1-1 was de eindstand. Ik was in de laatste 16 van de UEFA Cup. Waarom niet? Waarom niet weer?

Loting laatste 16

Ik lootte opeens weer FC Barcelona in de laatste 16 van de UEFA Cup. Ik had er vertrouwen in...

2 Dagen Barcelona...

Ik lag op mijn bed in m'n kamertje met uitzicht op het Camp Nou. Kon het weer gebeuren? Dacht ik bij mezelf. Kon ik in dat grote stadion een zege boeken of minimaal met een uitdoelpuntje ervandoor gaan? Ik viel in slaap...

De wedstrijd in Barcelona. 6 Maart 2008 - 20.45

2003480451265307740_rs.jpg

Het lukte niet. De sterke Barcelona was me te slim af. Hoewel ik toch nog een paar grote kansen had gecreeerd was Valdes in zijn 1tje genoeg om dat tegen te houden...

In het vliegtuig sprak ik mijn aanvoerder Rigobert Song... Hij vertelde me dat het elftal vol vertrouwen op naar de thuiswedstrijd ging en dat ze zouden winnen voor mij...

13 Maart 2008 Galatasaray-Barcelona, Ali Sami Yen 20.45

2003415599731881619_rs.jpg

WE LAGEN ERUIT.... Barcelona nam wraak op ons met een loerende tijger genaamd Samuel Eto'o... K bedankte mijn spelers in de kleedkamer en vertelde ze dat het leven verder ging en dat ze zich moesten focussen op de competitie om het goed te maken voor de supporters...

Turkcell Super League stand op het moment...

2002383135765052574_rs.jpg

Geplaatst

Jammer van het verlies in de Europese Supercup en de vroege uitschakeling in de Uefa Cup, maar voor de rest zien de prestaties er goed uit en Pazzini is een goeie speler, dus KUTGW

Geplaatst

Richards ook :D

maar misschien moet je de plaatjes een beetje knippen dat je alleen de scores en zo ziet.

Geplaatst
  • Auteur

De 2e wedstrijd tegen Fenerbahçe in de halve finale van de beker...

Met een keurige 3-0 thuis kwam ik aan in het Sükrü Saraçoglu stadion van Fenerbahçe met een reserveteam aangevuld met 3-4 goede namen...

ftksemifin2ex5.png

Ik won met een mooie 0-1. Pazzini werd in deze wedstrijd ook een echte Galatasarayer, zo noem je dat in Turkije als je scoort tegen de aartsrivaal :) De finale... Daar kwam ik Besiktas tegen dat won van Trabzonspor na penalty's

Geplaatst

Oké, ik heb nu ook zin in GS. Daar begin nu mooi mee. :cab:

Maar he, heb je exacte link naar je kits? want ik kon m niet vinden.

Geplaatst

Mooie novelle, goede prestaties hoor, eerst Uefa Cup tegen Barca, en dan bijna al het landskampioenschap!:clap:

Geplaatst

Ik wou eigenlijk ook een novelle beginnen, ik zit in mijn 4de seizoen, vandaar dat ik twijfelde om een novelle te starten......zal ik het doen? Ik wil wel, maar ik weet niet of dat ma, dan post ik ook de resultaten enz. van 1ste, 2de en 3de seizoen :)

Geplaatst

Iedereen mag een novelle starten Ummy!!

Hoe je het doet is jou zaak !!

Probeer Ardaturan te overtroeven, en probeer betere resultaten te halen !!

Een competitie onder de novelles ;)

Geplaatst

Maar ik zit wel in mijn 4de seizoen......dat is hoop ik geen enkel probleem, zo niet dan start ik er gelijk 1!

Geplaatst
Maar ik zit wel in mijn 4de seizoen......dat is hoop ik geen enkel probleem, zo niet dan start ik er gelijk 1!

Tuurlijk niet!!

Maar laten we nu terug op de novelle reageren he ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.