Geplaatst 9 maart 200718 jr. Is het nodig om iedere speler nog eens apart een mentaliteit te geven? En hoe groot is het contrast als je team midden aanvallend( 6/8 rechts) zet en een verd. 4/8 links zet? En vraag nummer 2 Bij de hints en tips staat er dat je als je snel speelt, direct moet passen. Maar ik zag bij een tactiek dat deze snel en kort speelde. Wat zijn de voordelen van dat 2e te spelen?
Geplaatst 9 maart 200718 jr. Auteur Is het nodig om iedere speler nog eens apart een mentaliteit te geven? En hoe groot is het contrast als je team midden aanvallend( 6/8 rechts) zet en een verd. 4/8 links zet? En vraag nummer 2 Bij de hints en tips staat er dat je als je snel speelt, direct moet passen. Maar ik zag bij een tactiek dat deze snel en kort speelde. Wat zijn de voordelen van dat 2e te spelen?
Geplaatst 9 maart 200718 jr. Auteur Is het nodig om iedere speler nog eens apart een mentaliteit te geven? En hoe groot is het contrast als je team midden aanvallend( 6/8 rechts) zet en een verd. 4/8 links zet? En vraag nummer 2 Bij de hints en tips staat er dat je als je snel speelt, direct moet passen. Maar ik zag bij een tactiek dat deze snel en kort speelde. Wat zijn de voordelen van dat 2e te spelen?
Geplaatst 9 maart 200718 jr. Houd je tactiek zoveel mogelijk standaard, alleen bij VC's, VM's, VL/R's kan je wel eens wat aanpassen, anders gaat het geheid fout. Snel en kort zou ik overigens alleen bij een topclub toepassen, die positiespel, passing, snelheid, balaanname erg goed beheersen, anders ben je gelijk de bal weer kwijt ;)
Geplaatst 9 maart 200718 jr. Houd je tactiek zoveel mogelijk standaard, alleen bij VC's, VM's, VL/R's kan je wel eens wat aanpassen, anders gaat het geheid fout. Snel en kort zou ik overigens alleen bij een topclub toepassen, die positiespel, passing, snelheid, balaanname erg goed beheersen, anders ben je gelijk de bal weer kwijt ;) Niet mee eens :moop: Snel en kort misschien wel. Mentaliteit niet... Ik pas altijd van alles aan. Als je dit een beetje goed kan. Zijn spelers op elkaar 'afgesteld'. Iemand van een andere site heeft hier een gids over geschreven. The Rule of two is een van die gidsen. Intresse Pm maar...
Geplaatst 9 maart 200718 jr. De meningen zijn hier duidelijk over verdeeld. Ik stel iig een hoop in per positie. Mentaliteit laat ik dan weer gewoon overal hetzelfde staan. Je moet er gewoon lekker mee gaan spelen :D
Geplaatst 10 maart 200718 jr. Houd je tactiek zoveel mogelijk standaard, alleen bij VC's, VM's, VL/R's kan je wel eens wat aanpassen, anders gaat het geheid fout. Snel en kort zou ik overigens alleen bij een topclub toepassen, die positiespel, passing, snelheid, balaanname erg goed beheersen, anders ben je gelijk de bal weer kwijt ;) Ik ben het hier ook niet mee eens, ik pas echt alles aan, ik weet ook niet of de teaminstructies nog zin hebben op bepaalde punten, zoals mentaliteit. In een lagere competitie kun je het ook doen, als de club daar goed in is...;)
Geplaatst 10 maart 200718 jr. 1 van de belangrijkste dingen die je aanpast is wel de mentaliteit. Een verdedigende middenveld heeft niet dezelfde mentaliteit nodig als de aanvallende middenvelder. Een spits niet dezelfde als een laatste man en ga zo maar door.