Geplaatst 8 maart 200718 jr. Als ik op photoshop cs2 iets maak, ik heb het dan in opgeslagen en dat wordt automatisch een PSD bestand? Hierna wil ik het uploaden op Imageshack of Tinypic, Dit lukt niet omdat ze niet zulke bestanden uploaden. mijn vraag is dus: Hoe kan ik die bestand uploaden, Kan ik dat? Welke site dan? Kan ik dat niet? Hoe kan ik het omzetten in een bestand die imageshack of Tinypic wel steunt? (JPG, JPEG, PNG, GIF, BMP, TIF, TIFF of SWG) Bij voorbaat dank Jelle Zwanenburg
Geplaatst 8 maart 200718 jr. Auteur Als ik op photoshop cs2 iets maak, ik heb het dan in opgeslagen en dat wordt automatisch een PSD bestand? Hierna wil ik het uploaden op Imageshack of Tinypic, Dit lukt niet omdat ze niet zulke bestanden uploaden. mijn vraag is dus: Hoe kan ik die bestand uploaden, Kan ik dat? Welke site dan? Kan ik dat niet? Hoe kan ik het omzetten in een bestand die imageshack of Tinypic wel steunt? (JPG, JPEG, PNG, GIF, BMP, TIF, TIFF of SWG) Bij voorbaat dank Jelle Zwanenburg
Geplaatst 8 maart 200718 jr. Auteur Als ik op photoshop cs2 iets maak, ik heb het dan in opgeslagen en dat wordt automatisch een PSD bestand? Hierna wil ik het uploaden op Imageshack of Tinypic, Dit lukt niet omdat ze niet zulke bestanden uploaden. mijn vraag is dus: Hoe kan ik die bestand uploaden, Kan ik dat? Welke site dan? Kan ik dat niet? Hoe kan ik het omzetten in een bestand die imageshack of Tinypic wel steunt? (JPG, JPEG, PNG, GIF, BMP, TIF, TIFF of SWG) Bij voorbaat dank Jelle Zwanenburg
Geplaatst 9 maart 200718 jr. Je kan volgens mij 'Opslaan als' doen en dan kan je JPG, GIF enz. kiezen.
Geplaatst 9 maart 200718 jr. dit heb ik ook gehad. wat je danmoet doen is het bestand opslaan, het bestand afsluiten, het bestand opnieuw openen en dan file->save for web.. heet het geloof ik. en dan kan je hem opslaan als Jpeg..
Geplaatst 9 maart 200718 jr. Inderdaad, PSD staat er standaard als je iets wilt gaan opslaan.. Je kunt echter ook voor GIF, PNG kiezen etc etc
Geplaatst 9 maart 200718 jr. Als ik op photoshop cs2 iets maak, ik heb het dan in opgeslagen en dat wordt automatisch een PSD bestand? Hierna wil ik het uploaden op Imageshack of Tinypic, Dit lukt niet omdat ze niet zulke bestanden uploaden. mijn vraag is dus: Hoe kan ik die bestand uploaden, Kan ik dat? Welke site dan? Kan ik dat niet? Hoe kan ik het omzetten in een bestand die imageshack of Tinypic wel steunt? (JPG, JPEG, PNG, GIF, BMP, TIF, TIFF of SWG) Bij voorbaat dank Jelle Zwanenburg Effe uitleggen wat je moet doen: Wanneer je iets maakt dan kan je het ofwel opslaan als PSD, of wel als JPEG,GIF,PNG, enz. (dmv opslaan als in het menu) Wanneer je iets als psd opslaat, wil dat zeggen dat je er later nog iets aan kan veranderen. Dus dat de layers en effecten nog allemaal erop staan. Als je het als JPEG ..... enz opslaat, dan wordt alles opgelsagen als 1 layer en kan je niets meer eraan veranderen tenzij je er natuurlijk weer layers aan toevoegt. Dus een goeie raad: Sla altijd ook je psd op voor latere aanpassingen