Geplaatst 7 maart 200718 jr. Hoi, Om wat meer kennis te vergaren over FM (07), heb ik dit topic gestart. De bedoeling is om als reply telkens één gouden tip te posten. Mijn tip: Kijk voor je begint aan je seizoen eens bij trainingen en je zult zien dat het niet optimaal ingesteld staat. Vaak kun je dit meteen verbeteren door op clear assignments te klikken en daarna op auto-assign. Maar je kan ook zien wat voor coaches nog verstandig zijn om aan te trekken.
Geplaatst 7 maart 200718 jr. Auteur Hoi, Om wat meer kennis te vergaren over FM (07), heb ik dit topic gestart. De bedoeling is om als reply telkens één gouden tip te posten. Mijn tip: Kijk voor je begint aan je seizoen eens bij trainingen en je zult zien dat het niet optimaal ingesteld staat. Vaak kun je dit meteen verbeteren door op clear assignments te klikken en daarna op auto-assign. Maar je kan ook zien wat voor coaches nog verstandig zijn om aan te trekken.
Geplaatst 7 maart 200718 jr. Auteur Hoi, Om wat meer kennis te vergaren over FM (07), heb ik dit topic gestart. De bedoeling is om als reply telkens één gouden tip te posten. Mijn tip: Kijk voor je begint aan je seizoen eens bij trainingen en je zult zien dat het niet optimaal ingesteld staat. Vaak kun je dit meteen verbeteren door op clear assignments te klikken en daarna op auto-assign. Maar je kan ook zien wat voor coaches nog verstandig zijn om aan te trekken.
Geplaatst 7 maart 200718 jr. Mijn tip: Probeer een elftal op te bouwen met spelers met dezelfde karaktereigenschappen, bijv. ambitieus of vastberaden, werkt zeer in je voordeel
Geplaatst 7 maart 200718 jr. Loop niet teveel te klooien met spelers-instructies en/of team-instructies, maar laat het gewoon zoveel mogelijk als het is.
Geplaatst 7 maart 200718 jr. Koop niet om te kopen, een sterspeler past niet steeds in je team! Maar koop nuttig en gericht !!
Geplaatst 7 maart 200718 jr. Let niet alleen op hoe hoog de stats zijn van een speler. Zijn prestaties in het veld zeggen vele malen meer!
Geplaatst 7 maart 200718 jr. Probeer een goede balans te vinden tussen jou ideale tacktiek en jou selectiegroep.
Geplaatst 7 maart 200718 jr. Geef bij teamtalk nieuwe spelers, spelers die terugkomen van een blessure, spelers met een laag moraal enz. "vertrouwen"
Geplaatst 7 maart 200718 jr. Mijn tip : Neem geen oude rotten in het vak die uitgerangeerd zijn, ze kunnen qua contractvoorstellen erg lastig zijn en nemen steeds meer de gedaante van je opa aan. Geen types als Figo kopen dus.
Geplaatst 7 maart 200718 jr. Mijn tip: Kijk als je bij je team komt naar aflopende contracten en bied de spelers die veel verdienen een loonsverlaging. Je zal heel veel voordeel bij je financien hebben (zie ook de gids daarover)
Geplaatst 7 maart 200718 jr. Mijn tip: Kijk als je bij je team komt naar aflopende contracten en bied de spelers die veel verdienen een loonsverlaging. Je zal heel veel voordeel bij je financien hebben (zie ook de gids daarover) Dan zijn die spelers zo pleitte verwacht ik eerlijk gezegd als je die gasten een lager loon bied dan dat ze al hadden.
Geplaatst 7 maart 200718 jr. Mijn tip : Neem geen oude rotten in het vak die uitgerangeerd zijn, ze kunnen qua contractvoorstellen erg lastig zijn en nemen steeds meer de gedaante van je opa aan. Geen types als Figo kopen dus. Figo kan best handig zijn hoor, ik heb hem een keer in een ruil gehad met Maxi Rodriguez en in dat seizoen gaf Figo de meeste assists van de hele competitie.
Geplaatst 7 maart 200718 jr. Tip: Geef je spelers niet teveel individuele opdrachten. Loop niet teveel te klooien met spelers-instructies en/of team-instructies, maar laat het gewoon zoveel mogelijk als het is. Hmm, ik stel meestal wel degelijk spelersinstructies en individuele opdrachten. Uiteraard niet te veel. Maar zolang alles op elkaar afestemd staat vind ik dit zeker handig. Maar Axel, bedoel jij dan dat je gewoon een standaardtactiek neemt en die zo laat?
Geplaatst 8 maart 200718 jr. Volgens mij bedoeld hij dat je een speler niet te veel instructies meegeeft zoals bijv veel aanvallende acties, maar dan ook weer veel mee laten verdedigen, dat werkt niet.
Geplaatst 8 maart 200718 jr. Tip: Geef je spelers niet teveel individuele opdrachten. Loop niet teveel te klooien met spelers-instructies en/of team-instructies, maar laat het gewoon zoveel mogelijk als het is. Hmm, ik stel meestal wel degelijk spelersinstructies en individuele opdrachten. Uiteraard niet te veel. Maar zolang alles op elkaar afestemd staat vind ik dit zeker handig. Maar Axel, bedoel jij dan dat je gewoon een standaardtactiek neemt en die zo laat? Ik bedoel dat iig wel.. 8)
Geplaatst 8 maart 200718 jr. Hehe, dat dacht ik al. :D In je challenge met FC brussels had je dat ook al :cab:
Geplaatst 8 maart 200718 jr. Mij Tip: Kijk voor je en wedstrijd begint altijd even naar de zwakke punten en sterke punten van je tegenstander, pas hier je instructies op aan. Werkt altijd...
Geplaatst 8 maart 200718 jr. Mijn Tip:Let goed op je financiën,wil je een speler kopen voor een bepaald bedrag?Kijk dan of hij het wel waard is,check ook zijn karakter.
Geplaatst 9 maart 200718 jr. een stofzuiger met athletisch vermogen en de optie "bal bijhouden" werkt altijd goed cker als je hem verdedigend hebt ingesteld