Geplaatst 5 maart 200718 jr. bij FM 2006 ontwikkelde je zo snel een tactiek waarbij je 200 keer per seizoen scoorde en je amper tegengoals kreeg. Die tactieken werken in ieder geval in 2007 niet meer. Heeft een van jullie al een tactiek ontdekt die praktsich altijd werkt, en veel oplevert enzo?
Geplaatst 5 maart 200718 jr. Auteur bij FM 2006 ontwikkelde je zo snel een tactiek waarbij je 200 keer per seizoen scoorde en je amper tegengoals kreeg. Die tactieken werken in ieder geval in 2007 niet meer. Heeft een van jullie al een tactiek ontdekt die praktsich altijd werkt, en veel oplevert enzo?
Geplaatst 5 maart 200718 jr. Auteur bij FM 2006 ontwikkelde je zo snel een tactiek waarbij je 200 keer per seizoen scoorde en je amper tegengoals kreeg. Die tactieken werken in ieder geval in 2007 niet meer. Heeft een van jullie al een tactiek ontdekt die praktsich altijd werkt, en veel oplevert enzo?
Geplaatst 6 maart 200718 jr. Auteur 200 Keer? :cab: Maar nee die is er volgens mij nog niet. jazeker, ik had een tactiek, een 4-3-3, waar ik 200 of 210 keer mee wist te scoren in een seizoen... zo idioot veel is dat niet trouwens... ik heb het niet over één speler...
Geplaatst 6 maart 200718 jr. Dan is het nog wel veel hoor. 200/34= 5,8. Dus dan scoor je gemiddeld 6 x per wedstrijd.
Geplaatst 6 maart 200718 jr. Als jij dat leuk vindt,ik vind het leuker om realistisch te voetballen. In het echt stelt een trainer toch ook geen doelstelling om minimaal 200 keer per seizoen te scoren.
Geplaatst 6 maart 200718 jr. We dwalen lichtjes af, dat was zijn vraag niet ;). Enfin, Justro ik kan je meedelen dat die nog niet bestaat nee.
Geplaatst 6 maart 200718 jr. Ja, maar ik moet toch even zeggen dat als je die tactiek gebruikt dat je niet echt een "manager" bent... Je ontwerpt meestal toch je eigen tactiek etcetera..??
Geplaatst 7 maart 200718 jr. Auteur Ja, maar ik moet toch even zeggen dat als je die tactiek gebruikt dat je niet echt een "manager" bent... Je ontwerpt meestal toch je eigen tactiek etcetera..?? Ik vind dat als je in 2005/2006 zélf een tactiek kunt ontwikkelen die dat effect heeft, je kunt zeggen dat je juist wél een manager bent... Alleen ik vind het grote verschil tussen 2006 en 2007 dat in 2007 elke tactiek moeizaam lijkt te gaan. Bij mij werkt een tactiek altijd de eerste 5 wedstrijden en dan krijg ik standaard een dip en speel ik alles gelijk, of verlies ik alles...
Geplaatst 7 maart 200718 jr. Auteur Dan is het nog wel veel hoor. 200/34= 5,8. Dus dan scoor je gemiddeld 6 x per wedstrijd. ohja, ook die 34 klopt niet, want ik spreek over een heel seizoen. En als ik met ajax speel is dat meestal 50 wedstrijden (beker, CL enzo erbij). dan kom je op 4 per wedstrijd en dat is opzich nog niet eens zo schokkend veel...
Geplaatst 7 maart 200718 jr. Nee, lekker constant ook. Elke wedstrijd met 4-? Winnen :cab: Niet echt schokkend nee :cab:
Geplaatst 7 maart 200718 jr. Je had eerder toch altijd de Diablo taktiek? daarmee won je echt alles, maar goed, daar gaat de lol ook wel vanaf... maar om even te antwoorden, zo'n soortgelijke taktiek ben ik nog nergens tegengekomen voor fm07
Geplaatst 7 maart 200718 jr. Goed van SI, Fm wordt realistischer. Je moet nu je tactiek meer afstemmen op je team.
Geplaatst 7 maart 200718 jr. Auteur hmmm, als ik doorkrijg hoe je hier plaatjes neerdumpt zal ik je een indrukwekkende reeks laten zien, en met welke tactiek dat gebeurde. iets van 7-0, 7-0, 4-0, 4-0, 7-0 en 5-0 achter elkaar, waarvan de laatste tegen feyenoord... even kijken hoe dat imageshack werkt
Geplaatst 7 maart 200718 jr. Ik zeg je kan je tactiek dus op spelers afstemmen. Dan doet ie het goed. En ga nou geen plaatjes posten van Chelski :)
Geplaatst 7 maart 200718 jr. Ik zeg je kan je tactiek dus op spelers afstemmen. Dan doet ie het goed. En ga nou geen plaatjes posten van Chelski :) Waarvan de laatste tegen Feyenoord. Zal dus wel geen Chelski zijn, eerder Ajax.
Geplaatst 7 maart 200718 jr. Ja, maar ik moet toch even zeggen dat als je die tactiek gebruikt dat je niet echt een "manager" bent... Je ontwerpt meestal toch je eigen tactiek etcetera..?? Ik vind dat als je in 2005/2006 zélf een tactiek kunt ontwikkelen die dat effect heeft, je kunt zeggen dat je juist wél een manager bent... Alleen ik vind het grote verschil tussen 2006 en 2007 dat in 2007 elke tactiek moeizaam lijkt te gaan. Bij mij werkt een tactiek altijd de eerste 5 wedstrijden en dan krijg ik standaard een dip en speel ik alles gelijk, of verlies ik alles... Ja, maar die tactiek die dat tot gevolg heeft is niet een gewone tactiek waarschijnlijk. Ik kijk gewoon naar de spelers, en maak daarmee een tactiek, dus dat verschilt per seizoen!:checkit:
Geplaatst 7 maart 200718 jr. Auteur Ik zeg je kan je tactiek dus op spelers afstemmen. Dan doet ie het goed. En ga nou geen plaatjes posten van Chelski :) Waarvan de laatste tegen Feyenoord. Zal dus wel geen Chelski zijn, eerder Ajax. goed gemikt! Ik doe niet aan Chelsea, ben er een beetje allergisch voor....