Geplaatst 5 maart 200718 jr. Ik zit in halve finale van de EK met Nederland tegen Italië. Selectie: Wie weet een goed tactiek voor deze selectie, alle wedstrijden kwam ik er moeilijk doorheen.
Geplaatst 5 maart 200718 jr. Auteur Ik zit in halve finale van de EK met Nederland tegen Italië. Selectie: Wie weet een goed tactiek voor deze selectie, alle wedstrijden kwam ik er moeilijk doorheen.
Geplaatst 5 maart 200718 jr. Auteur Ik zit in halve finale van de EK met Nederland tegen Italië. Selectie: Wie weet een goed tactiek voor deze selectie, alle wedstrijden kwam ik er moeilijk doorheen.
Geplaatst 5 maart 200718 jr. Je editte dus nog. ;) Probeer mijn 442 eens? daar heb ik met Oranje successen geboekt.
Geplaatst 6 maart 200718 jr. Perfecte tactiek voor Nederland, al zeg ik het zelf. Van Italie verliezen is ook geen schande vind ik. Toch nog de halve finale. :P
Geplaatst 6 maart 200718 jr. Auteur Perfecte tactiek voor Nederland, al zeg ik het zelf. Van Italie verliezen is ook geen schande vind ik. Toch nog de halve finale. :P Idd. Ben wel ontslagen omdat ik in de halve finale werd uitgeschakeld. Maar thnx voor de tactiek :D
Geplaatst 6 maart 200718 jr. wtf! Ontslagen omdat je in de halve finale van het EK strande?? Wel erg streng dan...
Geplaatst 7 maart 200718 jr. Perfecte tactiek voor Nederland, al zeg ik het zelf. Van Italie verliezen is ook geen schande vind ik. Toch nog de halve finale. :P Italië kan niet van je winnen, maar je ken wel van ze verliezen. Zo blijkt maar weer eens dat Johan's voetbalwaarheden altijd waar zijn. Wel een beetje laat om pas in de halve finale te bedenken dat je een andere tactiek wilt :mrg: