Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

zo weer een novelle van mijn kant na eerdere novelle met Arsenal.

juventus.jpg

Juventus neemt trainer uit het Holland

Meneer Erwin Groenewegen is de opvolger van de naar Real madrid vertrokken trainer Fabio Cappelo die vanwege het omkopingschandaal vertrok.

Ondanks dat Juventus vele sterren moest verkopen zoals Cannavoro en Emerson naar Madrid en Thuram en Zambrotta naar barca heeft Juventus nog steeds een topselectie voor de serie B waar eerst de 9 minpunten moeten worden weggewerkt 'een uitdaging' zei Erwin Groenewegen.

Persconferentie volgt morgen.

• Antwoorden 90
  • Weergaven 127
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

juventus.jpg

Meneer Erwin Groenewegen is de opvolger van de naar Real madrid vertrokken trainer Fabio Cappelo die vanwege het omkopingschandaal vertrok.

Ondanks dat Juventus vele sterren moest verkopen zoals Cannavoro en Emerson naar Madrid en Thuram en Zambrotta naar barca heeft Juventus nog steeds een topselectie voor de serie B waar eerst de 9 minpunten moeten worden weggewerkt 'een uitdaging' zei Erwin Groenewegen.

Geplaatst
  • Auteur

juventus.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Persconferentie:

E: Welkom vrienden van de pers

P: Bedankt en u gefeliciteerd met u aanstelling.

E: Bedankt kom maar met de vragen

P: Oke de eerste vraag:heeft u ervaring als speler in de Voetballerij?

E: Ja ik heb 6 jaar voor Az gespeeld en ben daarna voor 4 jaar voor Ajax gegaan waar ik met me carriere ben gestopt

P:Wat zijn u plannen met Juventus?

E:Ik wil de serie B winnen en de beker zodat we europees voetbal spelen als het lukt wil ik in het 2de seizoen bij de eerste 10 eindigen in de serie A en halve finale beker en kwartfinale Uefa cup.

In het derde seizoen bij de eerste 4 eindigen en een prijs winnen.

P: Oke bedankt en veel succes

E: Jullie bedankt tot de volgende persconferentie

Geplaatst
  • Auteur

inkomendetranfers-1.jpg

uitleg

Lucas: Groot talent en ik had nog een vm nodig dus kwam precies uit en hij heeft een italiaans paspoort

Zaccardo:super speler die voor 5 miljoen euro gedeeld eigendom van Juventus werd en Zebbina is niet zo goed als Zaccardo

Geplaatst
  • Auteur

uitgaandetranfers-2.jpg

uitleg

Birindelli:werd te oud en had al 2 reserves voor back posities

Zalayeta:slechte speler en slechte spelers hoef ik er niet bij

Geplaatst

Leuke club keuze! Je moet alleen je screens kleiner uitknippen!

En ff met Juvu owneren he!! :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

bw1.jpg

Simpele overwinning van een makkelijke tegenstander dus het viel te verwachten dat we zouden winnen want tja wij zijn ...Juventus

bw2.jpg

Simpley the best dat waren we zeker in deze wedstrijd waar in Trezeguet 3de goal ze 100ste was voor Juve.

bw3.jpg

een erg moelijke wedstrijd waarin we pech hadden dat we een top elftal uit de serie B troffen maar we wonnen na hard werken met 1 tegen 0

Geplaatst

Goede resultaten, en goede aankopen..

Lucas, groot talent :)

KUTGW!!!

Geplaatst
  • Auteur

Serie B

wedstrijd 1

cw1.jpg

wedstrijd 2

cw2.jpg

wedstrijd 3

cw3.jpg

wedstrijd 4

cw4.jpg

wedstrijd 5

cw5.jpg

:proost:Uit de MINPUNTEN:clap:

terugblik

Matige resultaten een 2-2 gelijkspel wat we gewoon beter hadden moeten uitspelen en ja zoon 1-0 nederlaag kan gebeuren maar we hadden gewoon 3 pluspunten uit 5 wedstrijden moet hebben klaar. Over de overwinnen en het spel ben ik wel tevreden.

Geplaatst
  • Auteur

serie B

wedstrijd 6

cw6.jpg

Een gelukkige wedstrijd vanwege de rode kaart voor de tegenstander maar wel een overwinning en dat telt

wedstrijd7

cw7.jpg

Slechte wedstrijd die gelijkgespeeld werd maar als we iets beter ons best hadden gedaan hadden we gewonnen.

wedstrijd8

cw8.jpg

Het geluk stond aan onze kant een laat doelpunt in de blessure tijd maar hij was wel terecht want Juve was beter

wedstrijd9

cw9.jpg

Supergame zeg ik tegen de pers 7-0 winnen dat zie je niet vaak het was een goede wedstrijd voor het doelsaldo en om het spel te tonen wat we kunnen halen als alles goed gaat

wedstrijd 10

Moeilijke wedstrijd tegen de nummer 1 die gewonnen werd door een mooi afstandschot van aankoop Lucas

cw10.jpg

Geplaatst
  • Auteur

standna10ww.jpg

de stand na 10 Juventuswedstrijden ik ben niet geheel tevreden over de prestaties en de plaats maar ja dat komt nog wel goed....hoop ik.

Geplaatst

Succes met Juventus. Momenteel ook bezig met deze club en een novelle erover. Ondanks de positie op dit moment op de ranglijst moet het geen probleem zijn om te promoveren. Verschil met de nummer één is nog maar zes punten dus nog alle tijd voor de inhaalrace! :thumb:

Geplaatst
  • Auteur
Succes met Juventus. Momenteel ook bezig met deze club en een novelle erover. Ondanks de positie op dit moment op de ranglijst moet het geen probleem zijn om te promoveren. Verschil met de nummer één is nog maar zes punten dus nog alle tijd voor de inhaalrace! :thumb:

oke bedankt ik had jou novelle ook gezien erg goede novelle van je:mrgy:

Geplaatst
  • Auteur

Serie B

wedstrijd 11

cw11.jpg

Een mooie overwinning in de De Derby we waren beter en dat werd door Juventus ook in de score uitgedrukt

wedstrijd 12

cw12.jpg

Een op papier makkelijke wedstrijd die toch nog moeilijk werd maar door een kopbal uit een corner wisten te winnen

wedstrijd 13

cw13.jpg

Het zat er aan te komen een nederlaag omdat de vorige wedstrijd ook al met moeite ging en hij kwam er met 3-2 we mogen gewoon geen 3 doelpunten weggeven in een wedstrijd brom ik tegen de pers.

wedstrijd 14

cw14.jpg

Mooie wedstrijd waarin we overtuigden met onze doelpunten

wedstrijd 15

cw15.jpg

Boring game Juve moest het spel maken maar er kwamen gewoon geen echte kansen waardoor het een saaie 0-0 game werd

Geplaatst

Toch wat teleurstellende resultaten voor Juve, maar het ziet er goed uit.

Geplaatst
  • Auteur

bekerspecial met juventus

juventus.jpg

voorbeschouwing

de bekerwedstrijden tegen Chievo voor de beker Juventus wil graag de beker winnen zodat ze volgend jaar europees voetbal spelen maar daar voor is er een dosis geluk met de loting nodig.

Wedstrijd 1

bwh1.jpg

een mooie wedstrijd aan het begin op papier de sfeer was prima alles was echt bekersfeer en De Juve supporters besefte ook dat de beker erg belangrijk is en steunden hun ploeg door dik en dun zelf in een uitwedstrijd en dat resulteerden in een mooie overwinning tegen een Serie A team.

Wedstrijd 2

bwt1.jpg

Door de overtuigende 3-0 overwinning in de vorige wedstrijd hoefde Juventus van mij niet veel inspanningen te verrichten. Als we zelf 0 maar hielden en dat lukten prima en we scoorde zelf nog 2 X. Wat bewijst dat we nog steeds meer dan Serie A waardig zijn ook al maar dat iets te overdreven maar dat mogen jullie beslissen. Zeg ik tegen de aanwezige Pers.

kwarfinale loting

Juventus-Torino

Geplaatst
  • Auteur

Terugblik 1ste seizoenshelft Juventus

een redelijke seizoenshelft waarin we eigelijk meer punten hadden moeten pakken maarja we staan eerste zij het op doelsaldo dus dat moet in de 2de seizoenshelft beter. Over het aantal doelpunten wat gemaakt zijn we tevreden maar we krijgen er nog wel teveel tegen.

Dus dat moet beter en dan gaan de resultaten vanzelf omhoog.

Jullie hebben nu de tijd om vragen te stellen.

Persconferentie

P: Bent u nog aankopen van plan?

T: Nee om eerlijk te zijn niet vanwege onze financien omdat zoals u weet wij 20 miljoen in de rood staat wat kan oplopen tot 40 miljoen maar dat word gedekt door de hoofdsponsor die ons verzekerd heeft laten we maar zeggen vanwege onze degredatie.

P: Oke en verkopen?

T: In principe niet maar dat licht er aan of het bestuur of de hoofsponsor vind dat we een topspeler moeten weg doen in verband met financiele situatie.

P: Oke en wat zijn u doelstellingen?

T: Nog meer scoren,minder tegen krijgen en betere resultaten boeken en dus kampioen worden en we willen ook De Beker zodat we volgend seizoen europees voetbal spelen.

P: Oke hoe is de sfeer in de selectie?

T: Prima prima iedereen is mentaal erg sterk zo blijkt en we gaan nog harder werken zodat we het beter gaan doen.

P: Oke bedankt tot volgende keer

T: Oke jullie bedankt dag .

reacties mogen want ik wil wel weten wat er btr kan

Geplaatst
  • Auteur
Ziet er goed uit wel promoveren he;)

ik zal het proberen maar het gaat met veel moeite met me vorige games bij Juve ging het makkelijker:D

Geplaatst
  • Auteur

Juventus beker special

Zo de kwartfinale wedstrijd tegen Torino uit de Serie A ook een Derby dus voor de erg trouwe aanhang van Juve nog een extra beladen wedstrijd de trainer heeft al gezegd dat het geen makkelijke wedstrijd zou worden dat zal ook blijken.....

wedstrijd 1

bwh2.jpg

Zo na de 3-1 nederlaag in de heenwedstrijd moeten we er gewoon 2 maken en dat gaan we ook gewoon doen is mijn bedoeling en we zullen zien of dat gaat lukken

wedstrijd 2

bwt2.jpg

nabeschouwing

JAHOE DOOR naar de halve door een vroeg doelpunt uit een corner van Nedved denk je Juve loopt er overheen maar het ging moeilijker dan gedacht want het doelpunt bleek niet goed te zijn want Juventus ging twijfelen moeten we door stoten of rustig afwachten en snel toeslaan dus het had Zomaar 1-1 kunnen staan maar toen werd 2-0 en toen was het kat in het bakkie supermero die Juventus.

in de halve finale speelt Juventus tegen Inter een erg moeilijke loting maar het kan lukken als we ons aan de afspraken houden en een klein beetje geluk mee hebben

Geplaatst
  • Auteur

wedstrijd 21

cw21.jpg

wedstrijd 22

cw22.jpg

wedstrijd 23

cw23.jpg

wedstrijd 24

cw24.jpg

wedstrijd 25

cw25.jpg

terugblik

3 mooie en ruime overwinningen waar in de wedstrijden ook goed gespeeld werd in het 3-3 gelijkspel werd er alleen goed gespeeld door de aanvallers want de verdedigers waren niet best wat ook valt af te lezen aan de 3 tegengoals.

en die nederlaag tegen de nummer 2 achja.... dat kan gebeuren maar het komt dit seizoen te vaak voor bij Juventus.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.