Geplaatst 4 maart 200718 jr. Hoe kies ik een database sommige zegge als ik het spel start maar dat komt niet
Geplaatst 4 maart 200718 jr. Auteur Hoe kies ik een database sommige zegge als ik het spel start maar dat komt niet
Geplaatst 4 maart 200718 jr. Auteur Hoe kies ik een database sommige zegge als ik het spel start maar dat komt niet
Geplaatst 4 maart 200718 jr. duidelijker zou wel even beter zijn, je wilt dus een database kiezen maar het lukt niet? - Heb je Patch? - Welke database wil je selecteren? - Welke map gooi je het in? - Ben je illegaal bezig?
Geplaatst 4 maart 200718 jr. Ik heb de nieuwste patch, 7.0.2 Ik wil de AmateurDatabase selecteren In 702 ja ik ben illegaal bezig.
Geplaatst 4 maart 200718 jr. Ik heb de nieuwste patch, 7.0.2 Ik wil de AmateurDatabase selecteren In 702 ja ik ben illegaal bezig. - Ja wat 702, in My Documenten of Programma Files - Illegaal is niet goed, nog knap dat je dan de Patch kan instaleren.
Geplaatst 4 maart 200718 jr. Ik heb de nieuwste patch, 7.0.2 Ik wil de AmateurDatabase selecteren In 702 ja ik ben illegaal bezig. Dan mogen wij je dus niet helpen ;).
Geplaatst 5 maart 200718 jr. Maar het gaat om de vraag van Tstyle, en dat hij illegaal is maakt niks uit ik heb er ook geen problemen mee.
Geplaatst 28 maart 200718 jr. Weet er iemand nog hoe je kan krijgen dat je een database kan selecteren? Ik heb er ook problemen mee, ik wil de database van mijn voetbalclub erin zetten, maar ik krijg niet dat menuutje dat ik een database kan kiezen. Ik heb hem niet legaal maar ik heb wel de patch 7.02
Geplaatst 29 maart 200718 jr. Ik heb de nieuwste patch, 7.0.2 Ik wil de AmateurDatabase selecteren In 702 ja ik ben illegaal bezig. - Ja wat 702, in My Documenten of Programma Files - Illegaal is niet goed, nog knap dat je dan de Patch kan instaleren. In Program Files.