Spring naar bijdragen

Featured Replies

• Antwoorden 105
  • Weergaven 190
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

De titel zegt het al. Post hier een screen van je grote/kleine verwarmde/verneukte etc. stadion :)

Geplaatst
  • Auteur

De titel zegt het al. Post hier een screen van je grote/kleine verwarmde/verneukte etc. stadion :)

Geplaatst

Hoe wil je dat doen, ik heb dat alleen bij clubinfo staan en er is toch niks aanveranderd gewoon roda-stadion

Geplaatst
  • Auteur

Er was een request voor een topic waarin iedereen z'n stadion kon laten zien. Bovendien zijn er zat mensen die een leuke naam hebben of hun stadion hebben uitgebreid...

Geplaatst

Ik zal met mijn club eerst nog ff moeten wachten tot ze uit hun financiële strop zijn!

Geplaatst

Met Chelsea Stamford Bridge uitgebreid naar 60000 plaatsen, 3000 business seats erbij gebouwd :D . Verdien nu iets meer dan 3 miljoen per volle bak!

Geplaatst

The Theater of Dreams. 92212 plaatsen, bij CL verdien ik bij een vol stadion 6,75 miljoen.

Geplaatst

Het Chacarita Juniors Stadion bied plaats aan 24300 bezoekers.

Alleen zijn het er nooit meer dan 10.000 ;c

Geplaatst

Eindelijk wordt Anfield uitgebreid naar 64.000 plaatsen,de bouwwerken zullen voltooid zijn op 1 Januari 2024

Geplaatst

Het Abe Lenstra Stadion te Heerenveen met 26400 all seater met ingebouwde airco en cruzzcontrol. :lol:

Geplaatst

Wat een lol weer.

Amsterdam ArenA, 61000 plaatsen. Uitgebreid en klaar op 6 Maart 2009

Geplaatst

Hoe breid je de Amsterdam Arena uit,dat stadion is toch niet van Ajax? :cab:

Geplaatst

In FM kan alles jwt? Als je super ver in je game bent kan je als het goed is gewoon blijven uitbreiden. :cab:

Geplaatst

Ik zit pas in 2008 en heb de standaard stadion: Sukru Saracoglu Stadi :D

Geplaatst

De vijverberg.

met 50000 zitplaatsen en veldverwarming.

elke week volle bak :cab:

Geplaatst
Het Chacarita Juniors Stadion bied plaats aan 24300 bezoekers.

Alleen zijn het er nooit meer dan 10.000 ;c

Jeej na promotie een dikke 15.000 bezoekers _O_

Geplaatst

In 0102 was dat leuk, had je in Brazilië enzo van die obscure clubjes met een stadion waar meer dan 200.000 man in konden :cab:

Geplaatst

het bestuur van arsenal wou gelijk het stadion uitbreiden (toen ik t vroeg) terwijl the Emirates stadium er pas net stond

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.